Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2012

επίσκεψη του Αρχηγού του ΓΕΣ στην Περιφέρεια … (μετα λεζάντας..)


Την επίσκεψη του Αρχηγού του ΓΕΣ αντιστράτηγου Κωνσταντίνου Γκίνη, που συνοδευόταν από τον Διοικητή της ΑΣΔΕΝ υποστράτηγο Βασίλη Τελίδη και τον διοικητή της 95 ΑΔΤΕ υποστράτηγο Νικόλαο Δεβετζή, δέχθηκε την Τρίτη 23.10 στη Ρόδο ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιάννης Μαχαιρίδης, παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου Φώτη Χατζηδιάκου.
Η επίσκεψη ήταν εθιμοτυπικού χαρακτήρα, στο πλαίσιο της επιθεώρησης που πραγματοποίησε ο Αρχηγός του ΓΕΣ σε μονάδες της Σύμης και της Ρόδου, με τον Περιφερειάρχη να διαβεβαιώνει τον κ. Γκίνη ότι «οι τοπικές αρχές θα είναι πάντα κοντά στις ένοπλες δυνάμεις, όπως συμβαίνει με το σύνολο της κοινωνίας μας». 

Λεζάντα…..
(Γιάννης Μαχαιρίδης : κι εγώ, επειδή είμαι ψηλός, απο μικρός, “καραβανάς” ήθελα να γίνω, και να δίνω οδηγίες σε φαντάρους και νεοσύλλεκτους, και να κυνηγάω τους Τούρκους στα βουνά, αντί να εχω υφισταμένους δημοσίους υπαλλήλους και να στέλνω διαμαρτυριακές επιστολές σε υπουργούς, στις οποίες παρεμπιπτόντων δεν δίνουν και σημασία....
Αρχηγός YES : κι εγώ πολιτικός ήθελα να γίνω -γιατί απ’ οτι ακούω τα λεφτά είναι καλύτερα από αυτά που δίνουνε σε μας, καθώς και γιατί, μεταξύ άλλων, θα ήθελα αντίς να παρελαύνω με στρατιωτική στολή στις επίσημες παρελάσεις, να κάθομαι στην θέση μου, να φοράω το κουστουμάκι μου, και να χειροκροτώ τους άλλους που θα περπατάνε με βήμα “εν δυό…”
Μικρόφωνο Νο4 : κι εγω δημοσιογράφος της τηλεοράσεως – και κατα προτίμηση του Μέγκα ...- ήθελα να γίνω, αλλά δυστυχώς βρίσκομαι κρυμμένη πίσω απο έναν –ψηλό της Αυτοδιοίκησης….)