Δυναμική συνέχεια δίνουν οι κάτοικοι της Σαντορίνης που αγωνίζονται για την απομάκρυνση του Sea Diamond από τον βυθό της Καλντέρας του νησιού.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου με ημερομηνία 27.11.2008 μαθαίνουμε ότι οι κινητοποιήσεις αναμένεται να συνεχιστούν δυναμικά με την κατάληψη των γραφείων της ΔΟΥ Θήρας, ενώ προγραμματίζεται και σειρά συναντήσεων με εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών κομμάτων.
Το δελτίο Τύπου έχει ως εξής:
Κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους, οι κάτοικοι της Σαντορίνης, που εδώ και 18 μήνες αγωνίζονται για την ανέλκυση του Κ/Ζ SEA DIAMOND, αποφάσισαν μέσα στο α' δεκαήμερο του Δεκέμβρη, την επ' αόριστον κατάληψη των γραφείων της ΔΟΥ Θήρας.
Παράλληλα, θέλοντας να αναγάγουν το πρόβλημα, ως εθνικό ζήτημα και να προστατευθεί το θαλάσσιο οικοσύστημα, της μοναδικής στον κόσμο, καλντέρας, επεδίωξαν συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Παπούλια, Βουλής κ. Σιούφα και αρχηγούς κομμάτων. Μέχρι στιγμής, από τις απαντήσεις που έλαβαν προγραμματίστηκε την Παρασκευή 28 Νοέμβρη αντιπροσωπεία από το Επαρχείο, Δήμο Θήρας, Κοινότητα Οίας – Θηρασίας και Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Θηραίων Πολιτών, συνάντηση με τη Γενική Γραμματεία του Κομμουνιστικού Κόμματος Αλέκα Παπαρήγα και τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκο Αλαβάνο.
Επίσης θα συναντηθούν και με το βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Σπύρο Κούβελη, από τον οποίο θα απαιτήσουν συνάντηση με το αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Η απολογιστική παρουσίαση ΠΕΠ (Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος) Νοτίου Αιγαίου θα γίνει την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου στην Σαντορίνη με την οργάνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στο Μπελλώνειο και το θέμα της παρουσίασης είναι : "Στόχοι και επιτεύγματα" και "Μια νέα εποχή ξεκινά".
Η εκδήλωση θα ξεκινήσει στις 18:00.
Την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στο Αμμούδι η καθιερωμένη πανήγυρη για τη γιορτή του Αγίου Σάββα, αμέσως μετά την τέλεση της πρωινής Θείας Λειτουργίας στον προαύλιο χώρο του ομώνυμου ναού.
Το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου ξεκινούν τα τουρνουά τένις και πινγκ-πονγκ που διοργανώνει η Δ.Ε.ΠΟ.Τ.Α.Θ. στο πλαίσιο του αθλητικού της προγράμματος.
Οι συμμετοχές των ενδιαφερόμενων θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 3/12.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής απευθυνθείτε στα γραφεία της Δ.Ε.ΠΟ.Τ.Α.Θ., τηλ. 2286023021 και φαξ 2286023031.
«4 μήνες, 3 εβδομάδες & 2 ημέρες» είναι ο τίτλος της ταινίας που θα προβληθεί το Σάββατο 29/11 από την Κινηματογραφική Λέσχη Θήρας.
Η ταινία έχει κερδίσει το βραβείο σεναρίου και το οικουμενικό βραβείο στο Φεστιβάλ Καννών το 2007. Αποτελεί ύμνο στη φιλία και την ανθρωπιά καθώς σύμφωνα με το σενάριο η μια φίλη συμπαραστέκεται μέχρι τέλους στην άλλη και κάνει σιωπηλά μικρές και μεγάλες θυσίες γι’αυτή.
Ώρα προβολής: 20:45.
Συνεχίζουμε δυναμικά και μαζικά να ψηφίζουμε για την Σαντορίνη!
Με ηλεκτρονική -πάντα!- ανακοίνωσή τους οι υπεύθυνοι της οργάνωσης και του συντονισμού της ψηφοφορίας κ. Ευαγγελία Παλαμά - Μενδρινού του ξενοδοχείου Aressana Spa Hotel & Suites και ο κ. Κυριάκος Παπαδόπουλος (σχεδιαστή, προγραμματιστή και διδακτορικό φοιτητή στο πανεπιστήμιο της Βενετίας με αντικείμενο την Τουριστική Ανάπτυξη Μικρών Κοινοτήτων με την χρήση νέων τεχνολογιών), μας υπενθυμίζουν το κάλεσμα και την συμμετοχή μας στην διαδικασία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη των 7 Φυσικών Θαυμάτων του Κόσμου, διάκριση την οποία διεκδικεί η Σαντορίνη εξ αιτίας της γεωλογικής της ιδιαιτερότητας.
Η διαδικασία της ψηφοφορίας είναι απλή και μπορεί να γίνει νε ένα κλίκ στην διεύθυνση: http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:113
Την προσπάθεια στηρίζουν ο Δήμος Θήρας και η Κοινότητα Οίας, που δραστηριοποιήθηκαν άμεσα στο κάλεσμα για την ανάληψη της διοργάνωσης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των συντονιστών της προσπάθειας:
Όπως θα έχετε ενημερωθεί, εδώ και αρκετό καιρό το ίδρυμα Open World Foundation με έδρα την Ελβετία, προκήρυξε έναν παγκόσμιο διαδικτυακό διαγωνισμό με σκοπό την ανάδειξη των 7 Φυσικών Θαυμάτων του Κόσμου - κατά τα πρότυπα του διαγωνισμού των επτά θαυμάτων του κόσμου που διεξήχθη το προηγούμενο έτος.
Είναι φυσικό η Σαντορίνη με την μοναδική ομορφιά της, με την γεωλογική της ιδιαιτερότητα και την ιστορική και πολιτιστική της παρακαταθήκη, να συγκαταλέγεται ανάμεσα στις προτεινόμενες περιοχές προς ψηφοφορία.
Ο Δήμος Θήρας και η Κοινότητα Οίας, δραστηριοποιήθηκαν άμεσα στο κάλεσμα για την ανάληψη της διοργάνωσης, αναθέτοντας στην κ. Ευαγγελία Παλαμά Μενδρινού του ξενοδοχείου Aressana Spa Hotel & Suites και στον κ. Κυριάκο Παπαδόπουλο (σχεδιαστή, προγραμματιστή και διδακτορικό φοιτητή στο πανεπιστήμιο της Βενετίας με αντικείμενο την Τουριστική Ανάπτυξη Μικρών Κοινοτήτων με την χρήση νέων τεχνολογιών) την οργάνωση της ψηφοφορίας για την υποστήριξη της Σαντορίνης στον διαγωνισμό.
Όπως αντιλαμβάνεστε, η ανάδειξη της γεωλογικής Σαντορίνης ως φυσικό θαύμα του κόσμου, αποτελεί σημαντικό γεγονός, όχι μόνο για τον τουρισμό, αλλά και για την ιστορία και το μέλλον του τόπου μας.
Η Ελλάδα συμμετέχει με τέσσερις συνολικά περιοχές, όπως: ο Όλυμπος, τα Μετέωρα, το Απολιθωμένο Δάσος της Λέσβου και την Σαντορίνη.
Για τον λόγο ό,τι την 31η Δεκεμβρίου 2008 θα προχωρήσει στον διαγωνισμό μόνο μία υποψηφιότητα ανά χώρα -και θα είναι αυτή με τις περισσότερους ψήφους- έχουμε στραφεί ολοκληρωτικά στην υποστήριξη της Σαντορίνης με πολλαπλές προωθητικές ενέργειες.
Στην προσπάθειά μας αυτή, θα θέλαμε να σας έχουμε κοντά μας ως ενεργό υποστηρικτή ζητώντας σας να συμβάλλετε με όποιον τρόπο δύνασθε στην συγκέντρωση ψήφων, είτε μέσω του επαγγελματικού σας χώρου, είτε μέσω των επαγγελματικών συλλόγων στους οποίους είστε μέλη, είτε φίλων και γνωστών.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πηγαίνουν κατ’ ευθείαν στην διεύθυνση: http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:113
να συμπληρώσουν την φόρμα ψηφοφορίας και να προχωρήσουν στην τελική διαδικασία επιβεβαίωσης της ψήφου τους.
Επίσης, θα σας ζητούσαμε να στείλετε κατά τις αρχές Δεκεμβρίου το παρακάτω κείμενο σε συνεργάτες σας, φίλους και γνωστούς και σε όποιους άλλους νομίζετε πως θα προχωρήσουν στην στήριξη της Σαντορίνης στον διαγωνισμό:
Στηρίξτε την υποψηφιότητα της Σαντορίνης για την ανάδειξή της ως ένα εκ των 7 Φυσικών Θαυμάτων του Κόσμου!
http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:11
Δήμος Θήρας
Επίσημη Οργανωτική Επιτροπή Υποστήριξης
7 Φυσικά Θαύματα του Κόσμου.
Τ.Θ. 17212 Οία, 847 02, Θήρα.
www.santorini.gr
www.santoriniwonder.com
Vote for Santorini in the New 7 Wonders of Nature Campaign!
http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:113
Municipality of Thira
Official Supporting Committee for Santorini Archipelago
New 7 Wonders of Nature
PO BOX 17212, 847 02 Oia, Santorini, GR.
www.santorini.gr
www.santoriniwonder.com
Μια ωραιότατη επίσης ιδέα για την προόθηση της προσπάθειας είναι να τοποθετήσετε την παρακάτω διεύθυνση
http://www.new7wonders.com/nature/en/vote_on_nominees/?firstselect=5:113
κάτω από την υπογραφή σας σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική ή μη επικοινωνία!
Ακόμη μπορείτε να τοποθετήσετε διαφημιστικά banners στις ιστοσελίδες σας, τα οποία θα βρείτε στην διεύθυνση:
http://www.santoriniwonder.com/banners/
Με Εκτίμηση,
Δήμος Θήρας, Κοινότητα Οίας - Επίσημη Οργανωτική Επιτροπή Υποστήριξης
7 Φυσικά Θαύματα του Κόσμου.
Τ.Θ. 17212 Οία, 847 02, Θήρα.
www.santorini.gr
www.santoriniwonder.com
Ευαγγελία Παλαμά Μενδρινού - Head Officer
headofficer@santoriniwonder.com
Τηλ.: 22860 23917
Κίκος Παπαδόπουλος - Head Coordinator
headcoordinator@santoriniwonder.com
Τηλ.: 22860 21200
Παρασκευή, Νοεμβρίου 28, 2008
Πέμπτη, Νοεμβρίου 27, 2008
Μήπως η κακοδαιμονία τελείωσε;
Σε δυό χρόνια από σήμερα, η Σαντορίνη θα είναι …. ένα διαφορετικό νησί.
Πολύ καλύτερο, με σύγχρονες υπηρεσίες και υποδομές καθώς όλα δείχνουν.
Ευχάριστες και πάνω απ’ όλα αισιόδοξες είναι οι ειδήσεις που ακούμε για την έναρξη και την πορεία μεγάλων έργων, «έργων –κλειδιών» για τον τουρισμό και την οικονομία του νησιού.
Με ορίζοντα το 2010.
Δυό χρόνια …υπομονή(;). Δυό χρόνια δουλειάς πάντως φαίνεται έχουμε μπροστά μας.
Και ο πρόλογος αναφέρεται στις ειδήσεις που μαθαίνουμε για την πορεία μεγάλων έργων στο νησί, μιας και οι εργασίες για τη κατασκευή του Νέου Νοσοκομείου ξεκίνησαν (αν και χωρίς φιέστες και Αβραμόπουλο), οι εξελίξεις και η κινητικότητα σχετικά με το Στέγαστρο του Ακρωτηρίου είναι εντονότερες παρά ποτέ με την -τυπική- έγκριση σε λίγες μέρες της αναθεωρημένης μελέτης αποκατάστασης του στεγάστρου του Ακρωτηρίου, αλλά και της είδησης ότι η κατασκευή του Νέου Εμπορικού Λιμανιού της Σαντορίνης δεν αποτελεί «όνειρο» αλλά το θέμα παραμένει επίκαιρο μιας και οι δεκάδες επιμέρους μελέτες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του φακέλου, συνεχίζονται και βέβαια χρηματοδοτούνται πράγμα που σημαίνει ότι κάποιοι πιστεύουν στο έργο.
Νέο Νοσοκομείο
Αύγουστος του 2010 (αν υπολογίζουμε καλά;)
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Μιχάλη Ρούσσου, που εχει πάρει «προσωπικά» την υπόθεση της κατασκευής του Νέου Νοσοκομείου, χθες κατά την διάρκεια της έναρξης των εργασιών, η ολοκλήρωση του έργου θα απαιτήσει 22 μήνες, σύμφωνα και με το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του εργολάβου.
Στέγαστρο Ακρωτηρίου
Σ’αυτήν την περίπτωση μπορεί να μην έχουμε χρονοδιάγραμμα, όμως, θέμα χρόνου ή και ημερών είναι η έναρξη των εργασιών αποκατάστασης του στεγάστρου.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που προκύπτουν από δηλώσεις του Νομαρχιακού Συμβούλου κ. Γιώργου Μητροπία, ο βρετανικός οίκος Ove Arup έχει εναρμονιστεί με όλες τις παρατηρήσεις που έκανε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο στην μελέτη αποκατάστασης η οποία ελέγχεται αυτές τις ημέρες από τον τεχνικό σύμβουλο της Διεύθυνσης Μελετών Μουσείων και Πολιτιστικών Κέντρων και στη συνέχεια θα σταλεί για έγκριση στο Πολεοδομικό Γραφείο Θήρας για την έκδοση οικοδομικής άδειας.
Νέο Εμπορικό Λιμάνι Σαντορίνης
ΥΠΕΧΩΔΕ : εμείς προχωράμε
Έχουμε προχωρήσει στην χωροθέτηση, έχουμε αυξήσει τον Προϋπολογισμό της μελέτης στα 2,5 εκ.ευρώ, έχουμε τελειώσει με την γεωτεχνική μελέτη, το σχέδιο Γενικής διάταξης, τις προμελέτες των λιμενικών, κτιριακών Ηλεκτρομηχανολογικών έργων, τις βυθομετρικές εργασίες την υδρολογική μελέτη και την προμελέτη υδραυλικών έργων. Τελειώνουμε με τις περιβαλλοντικές μελέτες και εντάξαμε το νέο Εμπορικό Λιμάνι Σαντορίνης στο ΕΣΠΑ με 20 εκ.ευρώ. Αυτά αναφέρει μεταξύ των άλλων στην απάντησή του προς τον Βουλευτή Κυκλάδων Γιάννη Βρούτση με θέμα το Νέο Λιμάνι Σαντορίνης, ο Υφυπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Ξανθόπουλος.
Στην ίδια απάντηση αναφέρεται και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην μελέτη που θα έπρεπε να έχει ολοκληρώσει η Νομαρχία για την οδική πρόσβαση στο νέο Λιμάνι. Το Υπουργείο προκειμένου να προχωρήσει η μελέτη αυτή προσέλαβε Σύμβουλο τεχνικής υποστήριξης και ανέλαβε τώρα την εκπόνηση και αυτών των μελετών που η Νομαρχία δεν κατάφερε να εκπονήσει καθυστερώντας επικίνδυνα το μεγάλο αυτό έργο. (πηγή: www.neasantorinis.gr)
Σύμφωνα με την επιστολή, φαίνεται ότι το έργο προχωρά κι ότι δεν θα αργήσει η μέρα που θα πιάσει (υποθαλάσσια) δουλειά κι αυτός ο εργολάβος.
«Δικαίωμα» στο κάτω κάτω, μιας και το νησί δεν εχει ταλαιπωρηθεί και λίγο από την πορεία που είχαν στο παρελθόν τα δημόσια έργα. Μάλιστα, τόσο πολύ έχει ταλαιπωρηθεί το νησάκι και οι κάτοικοί του, που έχουμε χάσει την αισιοδοξία μας και την καλή -απαραίτητη- προαίρεσή μας σε ότι ακούμε να συμβαίνει γύρω μας. Δυστυχώς. (παλιο)καταστάσεις του παρελθόντος μας έχουν κάνει δύσπιστους ακόμη και στις πιο αισιόδοξες ειδήσεις.
Σε όλα ναι. Γιατί όχι.
Σε κάθε περίπτωση πάντως φαίνεται ότι νοοτροπίες που μας δίχαζαν και μας έκαναν να τα βάζουμε -και να βάζουμε τρικλοποδιές- ο ένας με τον άλλον με το σκεπτικό του ατομικού συμφέροντος, έχουν ξεπεραστεί και αφεθεί στο παρελθόν.
Σε δυό χρόνια από σήμερα, η Σαντορίνη θα είναι …. ένα διαφορετικό νησί.
Πολύ καλύτερο, με σύγχρονες υπηρεσίες και υποδομές καθώς όλα δείχνουν.
Ευχάριστες και πάνω απ’ όλα αισιόδοξες είναι οι ειδήσεις που ακούμε για την έναρξη και την πορεία μεγάλων έργων, «έργων –κλειδιών» για τον τουρισμό και την οικονομία του νησιού.
Με ορίζοντα το 2010.
Δυό χρόνια …υπομονή(;). Δυό χρόνια δουλειάς πάντως φαίνεται έχουμε μπροστά μας.
Και ο πρόλογος αναφέρεται στις ειδήσεις που μαθαίνουμε για την πορεία μεγάλων έργων στο νησί, μιας και οι εργασίες για τη κατασκευή του Νέου Νοσοκομείου ξεκίνησαν (αν και χωρίς φιέστες και Αβραμόπουλο), οι εξελίξεις και η κινητικότητα σχετικά με το Στέγαστρο του Ακρωτηρίου είναι εντονότερες παρά ποτέ με την -τυπική- έγκριση σε λίγες μέρες της αναθεωρημένης μελέτης αποκατάστασης του στεγάστρου του Ακρωτηρίου, αλλά και της είδησης ότι η κατασκευή του Νέου Εμπορικού Λιμανιού της Σαντορίνης δεν αποτελεί «όνειρο» αλλά το θέμα παραμένει επίκαιρο μιας και οι δεκάδες επιμέρους μελέτες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του φακέλου, συνεχίζονται και βέβαια χρηματοδοτούνται πράγμα που σημαίνει ότι κάποιοι πιστεύουν στο έργο.
Νέο Νοσοκομείο
Αύγουστος του 2010 (αν υπολογίζουμε καλά;)
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Μιχάλη Ρούσσου, που εχει πάρει «προσωπικά» την υπόθεση της κατασκευής του Νέου Νοσοκομείου, χθες κατά την διάρκεια της έναρξης των εργασιών, η ολοκλήρωση του έργου θα απαιτήσει 22 μήνες, σύμφωνα και με το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του εργολάβου.
Στέγαστρο Ακρωτηρίου
Σ’αυτήν την περίπτωση μπορεί να μην έχουμε χρονοδιάγραμμα, όμως, θέμα χρόνου ή και ημερών είναι η έναρξη των εργασιών αποκατάστασης του στεγάστρου.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που προκύπτουν από δηλώσεις του Νομαρχιακού Συμβούλου κ. Γιώργου Μητροπία, ο βρετανικός οίκος Ove Arup έχει εναρμονιστεί με όλες τις παρατηρήσεις που έκανε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο στην μελέτη αποκατάστασης η οποία ελέγχεται αυτές τις ημέρες από τον τεχνικό σύμβουλο της Διεύθυνσης Μελετών Μουσείων και Πολιτιστικών Κέντρων και στη συνέχεια θα σταλεί για έγκριση στο Πολεοδομικό Γραφείο Θήρας για την έκδοση οικοδομικής άδειας.
Νέο Εμπορικό Λιμάνι Σαντορίνης
ΥΠΕΧΩΔΕ : εμείς προχωράμε
Έχουμε προχωρήσει στην χωροθέτηση, έχουμε αυξήσει τον Προϋπολογισμό της μελέτης στα 2,5 εκ.ευρώ, έχουμε τελειώσει με την γεωτεχνική μελέτη, το σχέδιο Γενικής διάταξης, τις προμελέτες των λιμενικών, κτιριακών Ηλεκτρομηχανολογικών έργων, τις βυθομετρικές εργασίες την υδρολογική μελέτη και την προμελέτη υδραυλικών έργων. Τελειώνουμε με τις περιβαλλοντικές μελέτες και εντάξαμε το νέο Εμπορικό Λιμάνι Σαντορίνης στο ΕΣΠΑ με 20 εκ.ευρώ. Αυτά αναφέρει μεταξύ των άλλων στην απάντησή του προς τον Βουλευτή Κυκλάδων Γιάννη Βρούτση με θέμα το Νέο Λιμάνι Σαντορίνης, ο Υφυπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Ξανθόπουλος.
Στην ίδια απάντηση αναφέρεται και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην μελέτη που θα έπρεπε να έχει ολοκληρώσει η Νομαρχία για την οδική πρόσβαση στο νέο Λιμάνι. Το Υπουργείο προκειμένου να προχωρήσει η μελέτη αυτή προσέλαβε Σύμβουλο τεχνικής υποστήριξης και ανέλαβε τώρα την εκπόνηση και αυτών των μελετών που η Νομαρχία δεν κατάφερε να εκπονήσει καθυστερώντας επικίνδυνα το μεγάλο αυτό έργο. (πηγή: www.neasantorinis.gr)
Σύμφωνα με την επιστολή, φαίνεται ότι το έργο προχωρά κι ότι δεν θα αργήσει η μέρα που θα πιάσει (υποθαλάσσια) δουλειά κι αυτός ο εργολάβος.
«Δικαίωμα» στο κάτω κάτω, μιας και το νησί δεν εχει ταλαιπωρηθεί και λίγο από την πορεία που είχαν στο παρελθόν τα δημόσια έργα. Μάλιστα, τόσο πολύ έχει ταλαιπωρηθεί το νησάκι και οι κάτοικοί του, που έχουμε χάσει την αισιοδοξία μας και την καλή -απαραίτητη- προαίρεσή μας σε ότι ακούμε να συμβαίνει γύρω μας. Δυστυχώς. (παλιο)καταστάσεις του παρελθόντος μας έχουν κάνει δύσπιστους ακόμη και στις πιο αισιόδοξες ειδήσεις.
Σε όλα ναι. Γιατί όχι.
Σε κάθε περίπτωση πάντως φαίνεται ότι νοοτροπίες που μας δίχαζαν και μας έκαναν να τα βάζουμε -και να βάζουμε τρικλοποδιές- ο ένας με τον άλλον με το σκεπτικό του ατομικού συμφέροντος, έχουν ξεπεραστεί και αφεθεί στο παρελθόν.
Τρίτη, Νοεμβρίου 25, 2008
«Δέχομαι να αποδεσμεύσετε το κτήριο χωρίς να με αποζημιώσετε» σημείωσε σε επιστολή του την περασμένη εβδομάδα στον Έπαρχο Θήρας ο ιδιοκτήτης του κτιρίου που στεγάζεται το ΕΠΑΛ αναφέροντας παράλληλα ότι σε περίπτωση που υπάρχει πρόθεση να λυθεί η μίσθωση καλό θα είναι αυτό του να γνωστοποιηθεί μέχρι τις 30.11.2008.
Αφορμή για την επιστολή, τα προβλήματα που υπήρχαν το προηγούμενο διάστημα
-και προφανώς ορισμένα από αυτά συνεχίζουν να υπάρχουν- σχετικά με τις ατέλειες του κτηρίου για την χρήση του ως σχολικής μονάδας.
Απάντηση για «οικειοθελή αποχώρηση» από πλευράς Επαρχείου δεν έχει υπάρξει, ενώ, άμα (ξανα)δούμε μαθητές στους δρόμους, θα καταλάβουμε ότι υπήρξε πρόβλημα.
Όχι σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στη Σαντορίνη
Να διατηρηθούν οι υφιστάμενες ισορροπίες στον τουρισμό, να θωρακιστεί το εισόδημα των επαγγελματιών
Οφείλουμε τέλος να αναφερθούμε και σε ένα σημαντικό θέμα που συζητήθηκε στο νησί την περασμένη εβδομάδα, αυτήν τη φορά κατά την διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Πρόκειται για το ζήτημα της κατασκευής και λειτουργίας στη Σαντορίνη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων, ένα θέμα στο οποίο εδώ και χρόνια έχουν πάρει θέση επαγγελματικοί σύλλογοι και φορείς του νησιού, υποστηρίζοντας ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα επηρέαζε τις υφιστάμενες ισορροπίες στον τουρισμό και θα έπληττε το εισόδημα των επιχειρήσεων που λειτουργούν.
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του προτελευταίου Δημοτικού Συμβουλίου οι θέσεις αυτές επαναεπιβεβαιώθηκαν στην συζήτηση του εν λόγο θέματος από τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Βαγγέλη Φύτρο ενώ ανάλογη ήταν η θέση και του Σωματείου Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων & Διαμερισμάτων Σαντορίνης.
Ημερίδα ενημέρωσης για την ορθή χρήση των λιπασμάτων στις καλλιέργειες της Σαντορίνης (κηπευτικά, φάβα, αμπέλι)πραγματοποίησε χθες Δευτέρα 24 Νοεμβρίου η Ένωση Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων.
Το ασφαλές internet είναι το θέμα της ημερίδας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27/11 στο Μπελλώνειο, από την Κεντρική Υπηρεσία ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Νοτίων Κυκλάδων. Η ενημέρωση θα γίνει από την ομάδα δράσης για την ψηφιακή ασφάλεια και θα διαρκέσει από τις 12:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00.
Στην οργάνωση της ημερίδας συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο νησί.
Ψηφίστε για τη Σαντορίνη!
Έναν ακόμη τίτλο ,ηλεκτρονικό αυτή τη φορά, μια ακόμη διάκριση διεκδικεί η Σαντορίνη. Πρόκειται για την συμμετοχή της Σαντορίνης σε ηλεκτρονική ψηφοφορία που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετές μέρες με σκοπό την ανάδειξή της ως ένα από τα επτά Φυσικά Θαύματα του Κόσμου.
Σύμφωνα με το υποστηρικτικό site www.santoriniwonder.com
που έχει κατασκευαστεί για να στηρίξει την υποψηφιότητα της Σαντορίνης:
Ο γεωλογικός της πλούτος, ο πολιτισμός της και το οικοσύστημά της, είναι σήμερα η μοναδική της κληρονομιά και η βάση του μέλλοντός της.
Έχουμε χρέος στις επόμενες γενιές να διαφυλάξουμε τα παραπάνω και να τα εμπλουτίσουμε, εξασφαλίζοντας έτσι ένα βιώσιμο αύριο.
Ο Δήμος Θήρας και η Κοινότητα Οίας σας προσκαλούν να υποστηρίξετε την υποψηφιότητά της με άκρατο εθελεντισμό και αξιοσύνη.
Δήμος Θήρας - Κοινότητα Οίας
Ευαγγελία Π. Μενδρινού, Head Officer
Κίκος Παπαδόπουλος, Head Officer Coordinator
Γι αυτό λοιπόν ψηφίστε για την Σαντορίνη, άλλωστε, ένα -δωρεάν- κλίκ από κάθε έναν από μας είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για το νησί! Για την προβολή και διαφήμισή του!
Αφορμή για την επιστολή, τα προβλήματα που υπήρχαν το προηγούμενο διάστημα
-και προφανώς ορισμένα από αυτά συνεχίζουν να υπάρχουν- σχετικά με τις ατέλειες του κτηρίου για την χρήση του ως σχολικής μονάδας.
Απάντηση για «οικειοθελή αποχώρηση» από πλευράς Επαρχείου δεν έχει υπάρξει, ενώ, άμα (ξανα)δούμε μαθητές στους δρόμους, θα καταλάβουμε ότι υπήρξε πρόβλημα.
Όχι σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στη Σαντορίνη
Να διατηρηθούν οι υφιστάμενες ισορροπίες στον τουρισμό, να θωρακιστεί το εισόδημα των επαγγελματιών
Οφείλουμε τέλος να αναφερθούμε και σε ένα σημαντικό θέμα που συζητήθηκε στο νησί την περασμένη εβδομάδα, αυτήν τη φορά κατά την διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Πρόκειται για το ζήτημα της κατασκευής και λειτουργίας στη Σαντορίνη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων, ένα θέμα στο οποίο εδώ και χρόνια έχουν πάρει θέση επαγγελματικοί σύλλογοι και φορείς του νησιού, υποστηρίζοντας ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα επηρέαζε τις υφιστάμενες ισορροπίες στον τουρισμό και θα έπληττε το εισόδημα των επιχειρήσεων που λειτουργούν.
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του προτελευταίου Δημοτικού Συμβουλίου οι θέσεις αυτές επαναεπιβεβαιώθηκαν στην συζήτηση του εν λόγο θέματος από τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Βαγγέλη Φύτρο ενώ ανάλογη ήταν η θέση και του Σωματείου Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων & Διαμερισμάτων Σαντορίνης.
Ημερίδα ενημέρωσης για την ορθή χρήση των λιπασμάτων στις καλλιέργειες της Σαντορίνης (κηπευτικά, φάβα, αμπέλι)πραγματοποίησε χθες Δευτέρα 24 Νοεμβρίου η Ένωση Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων.
Το ασφαλές internet είναι το θέμα της ημερίδας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27/11 στο Μπελλώνειο, από την Κεντρική Υπηρεσία ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Νοτίων Κυκλάδων. Η ενημέρωση θα γίνει από την ομάδα δράσης για την ψηφιακή ασφάλεια και θα διαρκέσει από τις 12:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00.
Στην οργάνωση της ημερίδας συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο νησί.
Ψηφίστε για τη Σαντορίνη!
Έναν ακόμη τίτλο ,ηλεκτρονικό αυτή τη φορά, μια ακόμη διάκριση διεκδικεί η Σαντορίνη. Πρόκειται για την συμμετοχή της Σαντορίνης σε ηλεκτρονική ψηφοφορία που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετές μέρες με σκοπό την ανάδειξή της ως ένα από τα επτά Φυσικά Θαύματα του Κόσμου.
Σύμφωνα με το υποστηρικτικό site www.santoriniwonder.com
που έχει κατασκευαστεί για να στηρίξει την υποψηφιότητα της Σαντορίνης:
Ο γεωλογικός της πλούτος, ο πολιτισμός της και το οικοσύστημά της, είναι σήμερα η μοναδική της κληρονομιά και η βάση του μέλλοντός της.
Έχουμε χρέος στις επόμενες γενιές να διαφυλάξουμε τα παραπάνω και να τα εμπλουτίσουμε, εξασφαλίζοντας έτσι ένα βιώσιμο αύριο.
Ο Δήμος Θήρας και η Κοινότητα Οίας σας προσκαλούν να υποστηρίξετε την υποψηφιότητά της με άκρατο εθελεντισμό και αξιοσύνη.
Δήμος Θήρας - Κοινότητα Οίας
Ευαγγελία Π. Μενδρινού, Head Officer
Κίκος Παπαδόπουλος, Head Officer Coordinator
Γι αυτό λοιπόν ψηφίστε για την Σαντορίνη, άλλωστε, ένα -δωρεάν- κλίκ από κάθε έναν από μας είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για το νησί! Για την προβολή και διαφήμισή του!
Δευτέρα, Νοεμβρίου 24, 2008
«Ορατότης 0»
(είναι ο τίτλος της ταινίας στην οποία ο πρωταγωνιστής Νίκος Κουρκουλος, ενώπιον της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που εξετάζει το ναυάγιο ενός καρβουνιάρικου, ερμηνεύει την γνωστή ατάκα «όχι άλλο κάρβουνο!».
ατάκα που ταιριάζει στην περίπτωσή μας με την διαφορά ότι ο πηδαλιούχος του Sea Diamond θα πρέπει να φώναζε «πάρτο αριστεράααααα!»)
Και τα δύο πλοία πάντως, φαίνεται ότι ταξίδευαν έχοντας τα «κουσούρια» τους.
Η επανεμφάνιση πάντως του θέματος του ναυαγίου του Sea Diamond στην καλντέρα επανέρχεται στην επικαιρότητα ύστερα από την ολοκλήρωση και παρουσίαση του πορίσματος των εμπειρογνωμόνων που εξέταζαν την υπόθεση,
αλλά και των ανακοινώσεων τις οποίες έκανε την περασμένη εβδομάδα στον «Ρ/Σ Σαντορίνη 106.4» ο Νομικός Σύμβουλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Στέλιος Παπανδρεόπουλος.
Κι αν το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε «κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της πλοιοκτήτριας εταιρείας», τότε για τις δηλώσεις του κ. Παπανδρεόπουλου στα σίγουρα μπορούμε να πούμε ότι «έβαλε το μαχαίρι στο κόκαλο».
Στην εκπομπή του Παναγιώτη Μυτηλιναίου στον «Ρ/Σ Σαντορίνη 106.4» την περασμένη εβδομάδα ο κ. Παπανδρεόπουλος εμφανίστηκε να έχει αντίθετη γνώμη για τα αίτια της πρόσκρουσης και του ναυαγίου του πλοίου, με τα συμπεράσματα που παρουσίασαν οι εμπειρογνώμονες στο πόρισμά τους.
Ο κ. Παπανδρεόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι «το Sea Diamond μπήκε στην Καλντέρα με χαλασμένη και εκτός λειτουργίας την 3η μηχανή του, γεγονός που έχει καταγραφεί στην κατάθεσή του πηδαλιούχου την ώρα της πρόσκρουσης ο οποίος εχει ακόμη καταθέσει ότι το πλοίο τράβαγε δεξιά εξ αιτίας της βλάβης. Δεν υπήρχαν ούτε δυνατός αέρας, ούτε υπόγεια ρεύματα όπως υποστηρίζει η εταιρία που οδήγησαν το πλοίο σε αυτήν την πορεία, η μια του μηχανή ήταν χαλασμένη και το πλοίο δεν άκουγε δήλωσε ο κ. Παπανδερόπουλος ο οποίος είπε παράλληλα ότι για να υποστηρίξει την επιχειρηματολογία της η εταιρία εξαφάνισε το ημερολόγιο μηχανής στο οποίο είχε καταγραφεί η βλάβη και το μαύρο κουτί με την συνομιλία γέφυρας – μηχανοστασίου όπου επίσης είχε αναφερθεί το πρόβλημα.
Ο κ. Παπανδρεόπουλος αναφέρθηκε επίσης και στην κατάθεση του καπετάνιου του ρυμουλκού που βρέθηκε στην περιοχή, του κ. Πέτρου Καραμολέγκου, ο οποίος προσπαθούσε για πολύ ώρα να βοηθήσει τον καπετάνιο του πλοίου, υποδεικνύοντάς του πως θα μπορούσε να ρυμουλκήσει το Sea Diamond, να τραβήξει δηλαδή το πλοίο στα αβαθή ώστε να μην βυθιστεί, «πιάνοντας» τον κάβο που έδινε στο πλοίο για να «το φέρει ίσια». Κάτι το οποίο δεν έγινε, επειδή ,όπως υποστηρίζει η εταιρία, το πλήρωμα δεν μπορούσε να ανέβει στην «κουβέρτα» του πλοίου επειδή είχε πάρει κλίση και κάτι τέτοιο θα ήταν επικίνδυνο. «Ο ισχυρισμός αυτός δεν ευσταθεί, πράγμα που αποδεικνύεται από τα στοιχεία που υπάρχουν» σχολίασε ο κ. Παπανδρεόπουλος τον εν λόγο επιχείρημα της εταιρίας.
Συμπερασματικά πάντως ο κ. Παπανδρεόπουλος ήταν ξεκάθαρος στο ότι το γεγονός της μίας χαλασμένης μηχανής να ήταν η αιτία που οδήγησε το πλοίο στον ύφαλο στον οποίον και προσέκρουσε με αποτέλεσμα αργότερα να βυθιστεί.
Από την άλλη πλευρά,
απολύτως ξεκάθαρη είναι και η θέση της πλοιοκτήτριας εταιρίας του κρουαζιεροπλοίου που κάνει λόγο για λάθη στους επίσημους ναυτιλιακούς χάρτες με τους οποίους ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία και στους οποίους εσφαλμένα αποτυπωνόταν η μορφολογία του βυθού.
Σύμφωνα με την εταιρία : «τα αποτελέσματα των μετρήσεων που έγιναν από την Υδρογραφική Υπηρεσία επιβεβαίωσαν ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το “SEA DIAMOND” βρίσκεται 131 μέτρα από την ακτή και όχι μόνο 57 μέτρα, όπως εσφαλμένα αποτυπωνόταν στον επίσημο ναυτιλιακό χάρτη με τον οποίο ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία. Σύμφωνα με τον ίδιο χάρτη, στο σημείο που έγινε η πρόσκρουση, το βάθος της θάλασσας παρουσιαζόταν να είναι 18 έως 22 μέτρα κι όχι 3,5 έως 5 μέτρα, όπως είναι στην πραγματικότητα»
Η πλήρης απάντηση της πλοιοκτήτριας εταιρίας του κρουαζιεροπλοίου Louis plc, στα ευρήματα της νέας χαρτογράφησης που έγινε από την εξειδικευμένη εταιρεία Akti Engineering στην περιοχή του ναυαγίου του κρουαζιεροπλοίου «SEA DIAMOND»,
Είναι η εξής:
Η Υδρογραφική Υπηρεσία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, που αποτελεί τον αρμόδιο επίσημο κρατικό φορέα στην Ελλάδα, προέβη με τη σειρά της σε νέα χαρτογράφηση της περιοχής και το πόρισμα της επιβεβαιώνει πλήρως τα ευρήματα της Akti Engineering. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα των μετρήσεων που έγιναν από την Υδρογραφική Υπηρεσία επιβεβαίωσαν ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το “SEA DIAMOND” βρίσκεται 131 μέτρα από την ακτή και όχι μόνο 57 μέτρα, όπως εσφαλμένα αποτυπωνόταν στον επίσημο ναυτιλιακό χάρτη με τον οποίο ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία. Σύμφωνα με τον ίδιο χάρτη, στο σημείο που έγινε η πρόσκρουση, το βάθος της θάλασσας παρουσιαζόταν να είναι 18 έως 22 μέτρα κι όχι 3,5 έως 5 μέτρα, όπως είναι στην πραγματικότητα. Τα παραπάνω επίσημα ευρήματα δικαιώνουν τις θέσεις που εδώ και ένα χρόνο η πλοιοκτήτρια του κρουαζιεροπλοίου προβάλλει, ότι δηλαδή με βάση τον τότε εν ισχύει επίσημο χάρτη, η πορεία που ακολουθούσε το “SEA DIAMOND” κατά την προσέγγισή του στο υποδειχθέν σημείο πρόσδεσης στη Σαντορίνη ήταν απόλυτα ασφαλής.Η Πλοιοκτήτρια και η διαχειρίστρια του “SEA DIAMOND” εκφράζουν την ικανοποίηση τους καθότι η πλήρης επιβεβαίωση από την Υδρογραφική Υπηρεσία δικαιώνει επίσης τη θέση τους να υπερασπιστούν από την πρώτη κιόλας στιγμή τις ικανότητες, τα προσόντα και την εμπειρία του Πλοιάρχου, των αξιωματικών, του πληρώματος αλλά και της Ελληνικής ναυτοσύνης εν γένει.
(είναι ο τίτλος της ταινίας στην οποία ο πρωταγωνιστής Νίκος Κουρκουλος, ενώπιον της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που εξετάζει το ναυάγιο ενός καρβουνιάρικου, ερμηνεύει την γνωστή ατάκα «όχι άλλο κάρβουνο!».
ατάκα που ταιριάζει στην περίπτωσή μας με την διαφορά ότι ο πηδαλιούχος του Sea Diamond θα πρέπει να φώναζε «πάρτο αριστεράααααα!»)
Και τα δύο πλοία πάντως, φαίνεται ότι ταξίδευαν έχοντας τα «κουσούρια» τους.
Η επανεμφάνιση πάντως του θέματος του ναυαγίου του Sea Diamond στην καλντέρα επανέρχεται στην επικαιρότητα ύστερα από την ολοκλήρωση και παρουσίαση του πορίσματος των εμπειρογνωμόνων που εξέταζαν την υπόθεση,
αλλά και των ανακοινώσεων τις οποίες έκανε την περασμένη εβδομάδα στον «Ρ/Σ Σαντορίνη 106.4» ο Νομικός Σύμβουλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Στέλιος Παπανδρεόπουλος.
Κι αν το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε «κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της πλοιοκτήτριας εταιρείας», τότε για τις δηλώσεις του κ. Παπανδρεόπουλου στα σίγουρα μπορούμε να πούμε ότι «έβαλε το μαχαίρι στο κόκαλο».
Στην εκπομπή του Παναγιώτη Μυτηλιναίου στον «Ρ/Σ Σαντορίνη 106.4» την περασμένη εβδομάδα ο κ. Παπανδρεόπουλος εμφανίστηκε να έχει αντίθετη γνώμη για τα αίτια της πρόσκρουσης και του ναυαγίου του πλοίου, με τα συμπεράσματα που παρουσίασαν οι εμπειρογνώμονες στο πόρισμά τους.
Ο κ. Παπανδρεόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι «το Sea Diamond μπήκε στην Καλντέρα με χαλασμένη και εκτός λειτουργίας την 3η μηχανή του, γεγονός που έχει καταγραφεί στην κατάθεσή του πηδαλιούχου την ώρα της πρόσκρουσης ο οποίος εχει ακόμη καταθέσει ότι το πλοίο τράβαγε δεξιά εξ αιτίας της βλάβης. Δεν υπήρχαν ούτε δυνατός αέρας, ούτε υπόγεια ρεύματα όπως υποστηρίζει η εταιρία που οδήγησαν το πλοίο σε αυτήν την πορεία, η μια του μηχανή ήταν χαλασμένη και το πλοίο δεν άκουγε δήλωσε ο κ. Παπανδερόπουλος ο οποίος είπε παράλληλα ότι για να υποστηρίξει την επιχειρηματολογία της η εταιρία εξαφάνισε το ημερολόγιο μηχανής στο οποίο είχε καταγραφεί η βλάβη και το μαύρο κουτί με την συνομιλία γέφυρας – μηχανοστασίου όπου επίσης είχε αναφερθεί το πρόβλημα.
Ο κ. Παπανδρεόπουλος αναφέρθηκε επίσης και στην κατάθεση του καπετάνιου του ρυμουλκού που βρέθηκε στην περιοχή, του κ. Πέτρου Καραμολέγκου, ο οποίος προσπαθούσε για πολύ ώρα να βοηθήσει τον καπετάνιο του πλοίου, υποδεικνύοντάς του πως θα μπορούσε να ρυμουλκήσει το Sea Diamond, να τραβήξει δηλαδή το πλοίο στα αβαθή ώστε να μην βυθιστεί, «πιάνοντας» τον κάβο που έδινε στο πλοίο για να «το φέρει ίσια». Κάτι το οποίο δεν έγινε, επειδή ,όπως υποστηρίζει η εταιρία, το πλήρωμα δεν μπορούσε να ανέβει στην «κουβέρτα» του πλοίου επειδή είχε πάρει κλίση και κάτι τέτοιο θα ήταν επικίνδυνο. «Ο ισχυρισμός αυτός δεν ευσταθεί, πράγμα που αποδεικνύεται από τα στοιχεία που υπάρχουν» σχολίασε ο κ. Παπανδρεόπουλος τον εν λόγο επιχείρημα της εταιρίας.
Συμπερασματικά πάντως ο κ. Παπανδρεόπουλος ήταν ξεκάθαρος στο ότι το γεγονός της μίας χαλασμένης μηχανής να ήταν η αιτία που οδήγησε το πλοίο στον ύφαλο στον οποίον και προσέκρουσε με αποτέλεσμα αργότερα να βυθιστεί.
Από την άλλη πλευρά,
απολύτως ξεκάθαρη είναι και η θέση της πλοιοκτήτριας εταιρίας του κρουαζιεροπλοίου που κάνει λόγο για λάθη στους επίσημους ναυτιλιακούς χάρτες με τους οποίους ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία και στους οποίους εσφαλμένα αποτυπωνόταν η μορφολογία του βυθού.
Σύμφωνα με την εταιρία : «τα αποτελέσματα των μετρήσεων που έγιναν από την Υδρογραφική Υπηρεσία επιβεβαίωσαν ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το “SEA DIAMOND” βρίσκεται 131 μέτρα από την ακτή και όχι μόνο 57 μέτρα, όπως εσφαλμένα αποτυπωνόταν στον επίσημο ναυτιλιακό χάρτη με τον οποίο ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία. Σύμφωνα με τον ίδιο χάρτη, στο σημείο που έγινε η πρόσκρουση, το βάθος της θάλασσας παρουσιαζόταν να είναι 18 έως 22 μέτρα κι όχι 3,5 έως 5 μέτρα, όπως είναι στην πραγματικότητα»
Η πλήρης απάντηση της πλοιοκτήτριας εταιρίας του κρουαζιεροπλοίου Louis plc, στα ευρήματα της νέας χαρτογράφησης που έγινε από την εξειδικευμένη εταιρεία Akti Engineering στην περιοχή του ναυαγίου του κρουαζιεροπλοίου «SEA DIAMOND»,
Είναι η εξής:
Η Υδρογραφική Υπηρεσία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, που αποτελεί τον αρμόδιο επίσημο κρατικό φορέα στην Ελλάδα, προέβη με τη σειρά της σε νέα χαρτογράφηση της περιοχής και το πόρισμα της επιβεβαιώνει πλήρως τα ευρήματα της Akti Engineering. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα των μετρήσεων που έγιναν από την Υδρογραφική Υπηρεσία επιβεβαίωσαν ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το “SEA DIAMOND” βρίσκεται 131 μέτρα από την ακτή και όχι μόνο 57 μέτρα, όπως εσφαλμένα αποτυπωνόταν στον επίσημο ναυτιλιακό χάρτη με τον οποίο ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία. Σύμφωνα με τον ίδιο χάρτη, στο σημείο που έγινε η πρόσκρουση, το βάθος της θάλασσας παρουσιαζόταν να είναι 18 έως 22 μέτρα κι όχι 3,5 έως 5 μέτρα, όπως είναι στην πραγματικότητα. Τα παραπάνω επίσημα ευρήματα δικαιώνουν τις θέσεις που εδώ και ένα χρόνο η πλοιοκτήτρια του κρουαζιεροπλοίου προβάλλει, ότι δηλαδή με βάση τον τότε εν ισχύει επίσημο χάρτη, η πορεία που ακολουθούσε το “SEA DIAMOND” κατά την προσέγγισή του στο υποδειχθέν σημείο πρόσδεσης στη Σαντορίνη ήταν απόλυτα ασφαλής.Η Πλοιοκτήτρια και η διαχειρίστρια του “SEA DIAMOND” εκφράζουν την ικανοποίηση τους καθότι η πλήρης επιβεβαίωση από την Υδρογραφική Υπηρεσία δικαιώνει επίσης τη θέση τους να υπερασπιστούν από την πρώτη κιόλας στιγμή τις ικανότητες, τα προσόντα και την εμπειρία του Πλοιάρχου, των αξιωματικών, του πληρώματος αλλά και της Ελληνικής ναυτοσύνης εν γένει.
Κυριακή, Νοεμβρίου 23, 2008
Αν δεν ήταν «λάθος του καπετάνιου» - ή της εταιρίας, τότε ποιανού ήταν??
Εδώ «χαλάει ο κόσμος», με δυσκολία κατορθώνουμε να ανοίξουμε τις εξώπορτες των σπιτιών μας από τον δυνατό αέρα και τη βροχή, κι αυτήν την ώρα, 127 άνθρωποι, επιβάτες του πλοίου «Πρέβελη», θαλασσοδέρνονται και κινδυνεύουν μεσοπέλαγα ανοιχτά της Σαντορίνης, στην βορειοανατολική πλευρά του νησιού στην περιοχή Κουλούμπος.
Ποιος πήρε άραγε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο αρχικά από τον Πειραιά ενώ η πρόγνωση για έντονη κακοκαιρία ήταν γνωστή, και στην συνέχεια,
ποιος πήρε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο από το λιμάνι της Πάρου στο οποίο προσέγγισε στις 13.00 το μεσημέρι του Σαββάτου με προορισμό την Νάξο, την Ίο και την Σαντορίνη?
Και γιατί άραγε το πλοίο δεν επέστρεψε στο (ασφαλές) λιμάνι της Πάρου αφού λόγο θαλασσοταραχής δεν κατάφερε να δέσει στο λιμάνι της Νάξου, μιας και η απόσταση είναι μιας μόλις ώρα,
αλλά πήρε την απόφαση να συνεχίσει το ταξίδι του (μεταφέροντας βέβαια και τους επιβάτες με προορισμό την Νάξο) στην Ίο?
Σημειώνουμε ότι το λιμάνι της Ίου είναι το μεγαλύτερο φυσικό λιμάνι στην Μεσόγειο γνωστό γι αυτήν του την ιδιότητα από τα αρχαία χρόνια.
Γιατί το πλοίο έκανε πολλές μάταιες προσπάθειες να δέσει στον Αθηνιό από την στιγμή που με τον συγκεκριμένο καιρό –όλοι οι καπετάνιοι το γνωρίζουν- αυτό είναι αδύνατο στο συγκεκριμένο λιμάνι?
Το βασικό όμως ερώτημα παραμένει. Ποίος ή ποιοι άφησαν το πλοίο να φύγει με τέτοιο καιρό τόσο από τον Πειραιά όσο και από την Πάρο??
Γιατί οι Λιμενική Αρχή της Πάρου έδωσε απόπλου και δεν κράτησε το πλοίο στο λιμάνι, γνωρίζοντας την εξέλιξη του καιρού?
Και τέλος, ποιος θα αποζημιώσει αυτόν τον κόσμο για την ταλαιπωρία που υπέστη??
Να βρίσκεται για 24 ‘ώρες στην θάλασσα εν μέσω έντονης θαλασσοταραχής ???
(Δυστυχώς, ακούω όλη μέρα σήμερα στον Τύπο ότι το πλοίο βρίσκεται στον ασφαλή «κόλπο του Κουλούμπου». Δέκα χρόνια είμαι στη Σαντορίνη, πρώτη φορά ακούω για "κόλπο" στον Κουλούμπο. Εγώ, το μόνο που ξέρω να υπάρχει στην περιοχή είναι το ομώνυμο υποβαλάσσιο ηφαίστειο, αλλά για κόλπο, δεν γνωρίζω.
Εδώ «χαλάει ο κόσμος», με δυσκολία κατορθώνουμε να ανοίξουμε τις εξώπορτες των σπιτιών μας από τον δυνατό αέρα και τη βροχή, κι αυτήν την ώρα, 127 άνθρωποι, επιβάτες του πλοίου «Πρέβελη», θαλασσοδέρνονται και κινδυνεύουν μεσοπέλαγα ανοιχτά της Σαντορίνης, στην βορειοανατολική πλευρά του νησιού στην περιοχή Κουλούμπος.
Ποιος πήρε άραγε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο αρχικά από τον Πειραιά ενώ η πρόγνωση για έντονη κακοκαιρία ήταν γνωστή, και στην συνέχεια,
ποιος πήρε την απόφαση να αποπλεύσει το πλοίο από το λιμάνι της Πάρου στο οποίο προσέγγισε στις 13.00 το μεσημέρι του Σαββάτου με προορισμό την Νάξο, την Ίο και την Σαντορίνη?
Και γιατί άραγε το πλοίο δεν επέστρεψε στο (ασφαλές) λιμάνι της Πάρου αφού λόγο θαλασσοταραχής δεν κατάφερε να δέσει στο λιμάνι της Νάξου, μιας και η απόσταση είναι μιας μόλις ώρα,
αλλά πήρε την απόφαση να συνεχίσει το ταξίδι του (μεταφέροντας βέβαια και τους επιβάτες με προορισμό την Νάξο) στην Ίο?
Σημειώνουμε ότι το λιμάνι της Ίου είναι το μεγαλύτερο φυσικό λιμάνι στην Μεσόγειο γνωστό γι αυτήν του την ιδιότητα από τα αρχαία χρόνια.
Γιατί το πλοίο έκανε πολλές μάταιες προσπάθειες να δέσει στον Αθηνιό από την στιγμή που με τον συγκεκριμένο καιρό –όλοι οι καπετάνιοι το γνωρίζουν- αυτό είναι αδύνατο στο συγκεκριμένο λιμάνι?
Το βασικό όμως ερώτημα παραμένει. Ποίος ή ποιοι άφησαν το πλοίο να φύγει με τέτοιο καιρό τόσο από τον Πειραιά όσο και από την Πάρο??
Γιατί οι Λιμενική Αρχή της Πάρου έδωσε απόπλου και δεν κράτησε το πλοίο στο λιμάνι, γνωρίζοντας την εξέλιξη του καιρού?
Και τέλος, ποιος θα αποζημιώσει αυτόν τον κόσμο για την ταλαιπωρία που υπέστη??
Να βρίσκεται για 24 ‘ώρες στην θάλασσα εν μέσω έντονης θαλασσοταραχής ???
(Δυστυχώς, ακούω όλη μέρα σήμερα στον Τύπο ότι το πλοίο βρίσκεται στον ασφαλή «κόλπο του Κουλούμπου». Δέκα χρόνια είμαι στη Σαντορίνη, πρώτη φορά ακούω για "κόλπο" στον Κουλούμπο. Εγώ, το μόνο που ξέρω να υπάρχει στην περιοχή είναι το ομώνυμο υποβαλάσσιο ηφαίστειο, αλλά για κόλπο, δεν γνωρίζω.
Προφανώς, η είδηση για να μεταδοθεί όπως μεταδόθηκε θα είχε τον λόγο της. πιθανότατα για να καθησυχάσει τους συγγενείς.)
Τον κόσμο όμως, ποιος θα τον αποζημιώσει για το 24ωρο κούνημα μες το βαπόρι??
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται με πόση προχειρότητα αντιμετωπίζονται πολύ σοβαρές καταστάσεις.
Τον κόσμο όμως, ποιος θα τον αποζημιώσει για το 24ωρο κούνημα μες το βαπόρι??
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται με πόση προχειρότητα αντιμετωπίζονται πολύ σοβαρές καταστάσεις.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)