Πέμπτη, Δεκεμβρίου 30, 2010

(απερχόμενος) Γ.Γ. ευχές στον επόμενο ...

Τις ευχές του στον νέο Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου κ. Χατζημιχάλη στέλενει με επιστολή του ο απερχόμενος Γ.Γ. κ. Μπρακουμάτσος.

Σύμφωνα με το κείμενό,
Εύχομαι στο νέο Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου και αδελφικό μου φίλο Φώτη Χατζημιχάλη σε αυτό τον ευλογημένο τόπο που επιλέχτηκε να υπηρετήσει να είναι Δυνατός και Αποτελεσματικός. Θα είμαι μαζί του όσο χρειαστεί να ενημερωθεί για να πάει το Αιγαίο πιο δυνατά, πιο γρήγορα, πιο μπροστά. Οι επιλογές της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου είναι για μένα απόλυτα σεβαστές και τις στηρίζω με κάθε τρόπο γιατί έχω την πεποίθηση απόλυτα ότι ανήκω στο ΠΑΣΟΚ και όχι το ΠΑΣΟΚ σε μένα.
Θεωρώ επίσης αυτονόητο, πολιτικό, ηθικό μου χρέος να είμαι πάντα δίπλα στον Υπουργό Γ. Ραγκούση ώστε το ιστορικό, εθνικό διακύβευμα που λέγεται «Καλλικράτης» και όχι μόνο, να πετύχει απόλυτα χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις γιατί έχουμε ευθύνη προς τους Έλληνες και τις Ελληνίδες και ιδιαίτερα τις νέες και τους νέους .
Καλώ όλους τους εκλεγμένους θεσμικούς εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης αλλά και την κοινωνία των πολιτών του Αιγαίου να δώσει με τον Φώτη Χατζημιχάλη σε μια κοινή συντεταγμένη προσπάθεια πολλές μάχες ώστε να κερδηθεί το στοίχημα της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ στο Αρχιπέλαγος.