Δευτέρα, Ιουλίου 11, 2011

Η συνέντευξη της Άννας Βίσση στον Σαντορίνη 106.4

Για τον Σάκη Ρουβά, τον Νίκο Καρβέλα, την κόρη της, Σοφία, τα νέα επαγγελματικά της σχέδια, τη σχέση της με το κοινό, αλλά και τη Σαντορίνη, όπου βρέθηκε για ολιγοήμερες διακοπές, μίλησε η Άννα Βίσση στον Σάκη Πατηνιώτη και τον «Σαντορίνη fm 106,4», αποκαλύπτοντας: «Αν θα αποσυρόμουν ποτέ, η Σαντορίνη μπορεί να ήταν το νούμερο 1 στη λίστα μου».
Όσο για τις live εμφανίσεις της, τόνισε: «Εγώ πάντα κοιτάω να πετύχω την επαφή με τον κόσμο» και πρόσθεσε: «Αυτό που πρώτα με ενδιαφέρει να ξυπνήσω στον κόσμο δεν είναι η προσοχή τους, είναι το πάθος τους. “Το στοίχημα Άννα Βίσση” είναι να ξυπνήσουν οι αισθήσεις τους».

Σχετικά με το κοινό που την ακολουθεί ανέφερε: «Είναι υπέροχο για έναν καλλιτέχνη να βλέπει πιστούς φίλους», ενώ για τις γυναίκες fans της είπε: «Οι πιο μεγάλες γυναίκες με αποκαλούν “Αννούλα” τους. Μια γυναίκα καταλαβαίνει την άλλη τι έχει περάσει για να πετύχει και να μπορέσει να αντέξει στον χρόνο. Τώρα, για τις πιο νεαρές, εισπράττω το “Γεια σου ρε Αννούλα”. Δηλαδή, αυτό που είμαι το λέω και δεν βγάζω προς τα έξω μόνο τα καλά μου και δεν φοβάμαι να αποκαλύψω και μια πλευρά μου που δεν είναι πιο τέλεια. Και αυτό η νέα γενιά επειδή έχει μια άλλη γλώσσα επικοινωνίας, το καταλαβαίνει».
Για το κεφάλαιο άνδρες, τόνισε: «Γενικά, στους διάσημους ανθρώπους η συμπεριφορά των άλλων απέναντί μας είναι λίγο προσεκτική» και πρόσθεσε: «Είναι άσχημο να θέλουν να σου πουν κάτι άλλο και να σου λένε άλλο επειδή είσαι η Άννα Βίσση», ενώ η άποψή της για τις σχέσεις είναι: «Μου αρέσουν οι σχέσεις οι ειλικρινείς, που έχουν λόγο ύπαρξης και όχι είμαστε για να 'μαστε».
Για τη σχέση της με τον Νίκο Καρβέλα, σημείωσε: «Είναι μια σχέση πάθους εδώ και χρόνια, όχι ερωτική, αλλά και τότε που ήταν (ερωτική), το κοινό μας πάθος πάντα ήταν η μουσική, αυτό μας ένωνε».
απομαγνητοφώνηση : www.yupi.gr