Το λογότυπο, τους στόχους και την φιλοσοφία της διεθνούς
καμπάνιας προβολής της Σαντορίνης παρουσίασε η εταιρία Ogilvy το απόγευμα της Τρίτης
10 Μαρτίου στην Σαντορίνη.
Η καμπάνια πραγματοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας
της Δ.Ε.Η. με τον Δήμο Θήρας και φορείς του νησιού στο πλαίσιο των ανταποδοτικών
παροχών της επιχείρησης στην Σαντορίνη ως «αποζημίωση» για την ταλαιπωρία που υπέστησαν
κάτοικοι και επιχειρηματίες τον Αύγουστο του 2012 από τα προβλήματα στην
ηλεκτροδότηση του νησιού.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημιουργήθηκε και
παρουσιάστηκε το λογότυπο που θα συνόδευε όλες τις δράσεις της που αφορούν στην
διεθνή προβολή του νησιού κυρίως μέσω του διαδικτύου.
Στην καμπάνια περιλαμβάνονται και 5 βίντεο που θα
ενταχθούν και θα υποστηριχθούν σε πλατφόρμες προβολής και δικτύωσης.
Το πρώτο βίντεο μπορείτε να το δείτε εδώ : https://www.youtube.com/watch?v=xPVjtJwp620
Santorini. The
most beautiful tourism place in the world
SANTORINI the one