Πέμπτη, Μαρτίου 27, 2014

από Σαντορίνη και Κω οι δύο νέοι Υποψήφιοι Περιφεριακοί Σύμβουλοι του Γιώργου Χατζημάρκου

Σύμφωνα με ανακοίνωση του συνδυασμού αλλά και την τοποθέτηση σε ότι αφορά τις εκλογές της Αυτοδιοίκησης της υποψήφιας από την Σαντορίνη,

Η Ιουλία Καραμολέγκου συμμετέχει στις περιφερειακές εκλογές του Μάιου στο πλευρό του Γιώργου Χατζημάρκου επικεφαλής της ανεξάρτητης περιφερειακής κίνησης Μπροστά το Νότιο Αιγαίο και του χωρικού αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γιώργου Λεονταρίτη. 

« Όντας τα τελευταία τέσσερα χρόνια εκλεγμένη Περιφερειακός Σύμβουλος με την παράταξη του Χαράλαμπου Κόκκινου δυστυχώς δεν είχα τη δυνατότητα να πραγματοποιήσω τίποτα από αυτά που οραματιζόμουν όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά καθότι ανήκα στη μείζον αντιπολίτευση χωρίς να έχω καμία ουσιαστική αρμοδιότητα.
Η απογοήτευση μου είναι πλήρης αναφορικά με την απραξία των τελευταίων χρόνων.
Ήγγικεν λοιπόν η ώρα αυτό να αλλάξει!!
Έχοντας ως κύρια συστατικά την ανάγκη και την ειλικρινή όρεξη αλλά κυρίως το πείσμα για κάτι καλύτερο και δημιουργικότερο.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ ξανά με τα κοινά ως υποψήφια Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Γιώργου Χατζημάρκου Μπροστά στο Νότιο Αιγαίο.
Η επιλογή μου αυτή βασίστηκε καταρχήν στην εμπιστοσύνη που έχω στο πρόσωπο του Χαράλαμπου Κόκκινου ο οποίος έχει αποδείξει έμπρακτα ότι όντας σε θέση ευθύνης λειτουργεί αφήνοντας πίσω του έργο και όχι ανεκπλήρωτες υποσχέσεις σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη και τη σταθερότητα που μου εμπνέει το πρόσωπο του Γιώργου Χατζημάρκου.
Όλοι μαζί ενωμένοι θα μοχθήσουμε για την ανάπτυξη των όμορφων νησιών μας!
Το όνειρο μου είναι να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι σε αυτόν τον τόπο, να αποδείξω όχι με λόγια αλλά έμπρακτα ότι μπορώ να προσφέρω κάνοντας ότι δύναμαι ώστε τα νησιά μας να έχουν ότι τους αξίζει σαν ραχοκοκαλιά ολόκληρης της χώρας!!
Όσοι πιστοί στο όνειρο λοιπόν προσέλθετε να ταξιδέψουμε παρέα Μπροστά στο Νότιο Αιγαίο!» δηλώνει η Ιουλία Καραμολέγκου.

Η Ιουλία Καραμολέγκου είναι 25 χρονών, γεννήθηκε στη Σαντορίνη όπου και αποφοίτησε από το Ενιαίο Λύκειο Θήρας. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας Παντείου Πανεπιστημίου καθώς και τελειόφοιτη της Νομικής Σχολής Αθηνών. Επίσης είναι εκλεγμένη Περιφερειακός Σύμβουλος Περιφερειακής Ενότητας Θήρας.