Παρασκευή, Ιουνίου 18, 2010

Τα (α)διάφορα της Παρασκευής

Δωρεάν προγράμματα και δίκτυα κοινωνικών επαφών χρησιμοποιεί στην νέα του καμπάνια το Υπουργείο Τουρισμού. Το μηνυμά του πάντως το έστειλε. Μην ζητάτε πολλά αυτήν την εποχή...



Πως (δεν) αλλάζουνε τα πράγματα…
ή όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν……
Τι είδε ο Γιαπωνέζος είχε τίτλο μια θεατρική επιθεώρηση της εποχής γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 80, τι ζητάει ο κινέζος λέμε σήμερα…

Και να ήταν μόνον αυτό;… ξαφνιάζει -δυσάρεστα- η είδηση σήμερα στην εφημερίδα “Κοινή Γνώμη” ότι στην Μύκονο συνελήφθησαν και κατηγορούνται 6 Κινέζοι για εκβίαση ομοεθνή τους (και μη χειρότερα δηλαδή, σε λίγο θα εκβιάζουν κι εμάς...) από τον οποίο ζήτησαν 1000 ευρώ προκειμένου να του επιτρέψουν να εργαστεί ως μασέρ σε παραλία την οποία προφανώς είχαν πάρει εργολαβία…. Οι 6 μάλιστα δεν δίστασαν να τραυματίσουν τον 7ο Κινέζο, ενώ, όπως είπαμε συνελλήφθησαν και οδηγήθηκαν κατηγορούμενοι στον Εισαγγελέα για πρόκληση σωματικών βλαβών και εκβίαση.


Σωστή η απάντηση…
Ποιος την πληρώνει όταν μαλώνει ο 6ος με τον 7ο όροφο; το ισόγειο και το υπόγειο. σε τοπικό επίπεδο τα υπόσκαφα... Αναφερόμαστε τους υψομετρικές αψιμαχίες του υπ. Οικονομικών....

Μην το σκέπτεστε…
Να κάνετε το πάρτυ για την ονομαστική σας εορτή φέτος τον στο Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο των Φηρών. Έχει βέβαια πολλά πλεονεκτήματα ο χώρος.... βρίσκεται σε κεντρικό σημείο, κλιματίζεται μα πάνω απ’ όλα έχει ωραίες φωτογραφίες στους τοίχους, πλην όμως δεν διατίθεται για πάρτυ. Προτιμά να κρατήσει τον χαρακτήρα του… Άσε που μπορεί να σε μαλώσει μετά ο Γερουλάνος….
Σε λίγο θα “σκιάζονται” να κάνουν γιορτές και τα Σώματα του Στρατού, ή έστω θα είναι πολύ προσεκτικά στην επιλογή των χώρων, να μου το θυμηθείτε….


Μονά ζυγά στην Ερμούπολη…
Για να μην χαλάμε και τις καρδιές μας (και δεν ξέρουμε και τι ισχύει) γιατί δεν εφαρμόζετε τα κυκλοφοριακά μέτρα στην Ερμούπολη με την μέθοδο των «μονών - ζυγών»; Τις μονές μέρες θα εφαρμόζονται τα μέτρα του δήμου, τις ζυγές τα μέτρα του «λαού». Ή μπορείτε να δουλέψετε το σύστημα Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη οτι θέλει ο Δήμαρχος, Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο οτι θέλει ο λαός.
Μπορείτε επίσης, ανάλογα με την μέρα, να αποφασίσετε οι υπάλληλοι του Δήμου να βάζουν και να βγάζουν τις πινακίδες πρωί πρωί ώστε να διασφαλίσουν την εργασία τους -στις δύσκολες εποχές που ζούμε, σε δουλειά να βρισκόμαστε- αλλά να είναι κι όλοι ικανοποιημένοι...
Η κατάσταση πάντως με τα κυκλοφοριακά μέτρα στην πόλη της Σύρου αντί να βελτιώνεται επιδεινόνεται με τον καιρό..


Αυτό τώρα δεν είναι άδικο;
Μετά και την επιλογή να αυξηθούν τα οικιακά τιμολόγια του λαού δηλαδή, και να μειωθούν τα εμπορικά για να μην χάσει η επιχείρηση τους καλούς της πελάτες, τώρα μαθαίνουμε ότι προστίθεται κι ένα επιπλέον χαράτσι σε όλους του Έλληνες, αυτό του επιδόματος των τελωνιακών. Οι οποίοι επειδή δεν πήραν το επίδομά τους από την κυβέρνηση, η οποία φοβήθηκε απεργίες από την συμπαθή τάξη που κατέχει έναν νευραλγικό τομέα της οικονομίας, αποφάσισε τον εκβιασμό των τελωνιακών και την δειλία της, να την πληρώσουν οι έλληνες με ένα πρόσθετο τέλος στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού.
(σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό, άμα οι δημοσιογράφοι θέλουν να διεκδικήσουν τους χαμένους τους μισθούς από τα αφεντικά τους κι εκείνα δεν τους τους δώσουν, θα πρέπει να εκβιάσουν την κυβέρνηση -να απειλίσουν οτι θα την βρίζουν μέρα νύχτα- ώστε να μπουν τα μηνιάτικά τους τους ως επιπρόσθετη χρέωση στην ΕΥΔΑΠ, ή στον ΟΣΕ, ή στον ΟΠΑΠ; ....

Αυτη τώρα η απόφαση είναι «σοσιαλιστικού χαρακτήρα;»


Μετά μην εκπλήσσεστε που η κρίση τραυμάτισε την συνολική ερωτική φαντασίωση των Ελλήνων...
Μείωση της ερωτικής επιθυμίας και της συχνότητας των σεξουαλικών επαφών των Ελλήνων εξαιτίας της κρίσης διαπιστώνει έρευνα της Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας και του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών.
Η έρευνα διαπιστώνει επίσης συχνότερη εμφάνιση δυσκολιών στο σεξ, την οποία οι ερευνητές αποδίδουν στον τραυματισμό της συνολικής ερωτικής φαντασίωσης των Ελλήνων ανδρών λόγω της οικονομικής κρίσης.
Οι συντάκτες της έρευνας εκτιμούν πως εάν στον έρωτα αντικατοπτρίζεται η κοινωνία, τότε τα συμπεράσματα της έρευνας είναι άκρως απογοητευτικά. Ο επικεφαλής της μελέτης αποδίδει την απιστία στην αντίδραση του ατόμου σε μια θεσμοθετημένη, αλλά «εν κρίση» αξία, όπως είναι ο γάμος, ιδίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης, όπου οι πιέσεις προς το ζευγάρι εντείνονται και πολλαπλασιάζονται.