Τρίτη, Μαρτίου 18, 2014

«Σαντορίνη – Θηρασιά – ενότητα αλλαγή» - ανακοίνωση υποψηφιότητας για τις δημοτικές εκλογές 2014

Σύμφωνα με ανακοίνωση του συνδυασμού την οποία υπογράφει ο κ. Μαντούσης,

Η Σαντορίνη είναι για εμένα ο τόπος, στον οποίο δεν γεννήθηκα, αλλά επέλεξα ως πατρίδα μου. Η παρουσία μου σ´ αυτό το νησί, μέσα από την διοίκηση του Αστυνομικού Τμήματος, των συνεχών επισκέψεων μου τα επόμενα χρόνια, μέσα από τις θέσεις μου ως Υποδιευθυντής
και Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κυκλάδων, αλλά και της μόνιμης διαβίωσής μου την τελευταία τριετία, με υποχρεώνει να είμαι ενεργός στις διαδικασίες λειτουργίας του. Η μόνιμη κριτική για τα "κακώς κείμενα", αλλά χωρίς συμμετοχή και ευθύνη, δεν ειναι της ιδιοσυγκρασίας μου.

 Οι ελλείψεις στις υποδομές, η κακή οργάνωση και λειτουργία του Δήμου αλλά και το έλλειμμα οράματος για την τύχη του τόπου μας, με οδήγησαν μέσα από πολύ σκέψη, στην  απόφαση να συστρατευτώ με την δημοτική παράταξη του κ. Σιγάλα Αντώνη, τον οποίο θεωρώ τον καταλληλότερο για να ηγηθεί του Δήμου, την επόμενη καθοριστική πενταετία.

Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω ξανασυμμετάσχει στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά πιστεύω ότι η εμπειρία μου στην διοίκηση, οι γνώσεις μου και η αγάπη μου για την Σαντορίνη, είναι οι λόγοι που με έπεισαν ότι μπορώ να προσφέρω στο κοινό καλό του τόπου.

Γρηγόριος Θ. Μαντούσης Ταξίαρχος Ε.Α.