Τρίτη, Νοεμβρίου 26, 2013

ευχαριστήρια επιστολή

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα αρκετά δύσκολο και σοβαρό ξαφνικό πρόβλημα με το πιο πολύτιμο αγαθό, την υγεία μας.

Με την επιστολή αυτή, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω εγώ προσωπικά και η οικογένειά μου, όλους τους επώνυμους και ανώνυμους συμπατριώτες μου, φορείς και ιδιώτες που με την αγάπη και ηθική συμπαράστασή τους, κυρίως όμως με την έμπρακτη οικονομική τους στήριξη, κατάφερα και αντιμετώπισα προς το παρόν, το πολύ δύσκολο και επικίνδυνο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζα επί δύο χρόνια.

Ιδιαίτερα εκφράζω τις άπειρες ευχαριστίες μου προς τον κ. Μαρτίνο ο οποίος μόλις πληροφορήθηκε το πρόβλημα της υγείας μου αλλά και της οικονομικής αδυναμίας της οικογένειάς μου, μιας και ο σύζυγός μου ήταν για μεγάλο διάστημα άνεργος, ανταποκρίθηκε κάτι παραπάνω από άμεσα.
Τους ευχαριστώ όλους και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχουν πάντα υγεία και ευτυχία στα σπίτια τους.
Αυτά που πρόσφεραν όλοι τους σε μένα, ας τους τα προσφέρει ο θεός στο πολλαπλάσιο. Να είστε όλοι καλά.
Με εκτίμηση και ιδιαίτερες ευχαριστίες,


Νεκταρία Αρβανίτη του Κοσμά, Μεγαλοχώρι Σαντορίνης.