Σάββατο, Αυγούστου 06, 2011

seeking home..

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που λάβαμε,
Είμαι ο μικρός κύριος της φωτογραφίας και είμαι περίπου τριών μηνών. Με βρήκαν να περιπλανιέμαι στον Καρτεράδο φωνάζοντας για βοήθεια. Με μάζεψαν και με πήγαν σε ένα σπίτι. Δεν έβλεπα αλλά καταλάβαινα ότι υπάρχουν κι άλλες γάτες στην αυλή. Μου έδωσαν φαγητό, νερό, χαπάκι για τα σκουλήκια και με ψέκασαν για να ξεφορτωθώ επιτέλους τους ψύλλους που τόσο πολύ με ενοχλούσαν. Τώρα, ύστερα από 3 εβδομάδες είμαι ακμαιότατος και έτοιμος να ανακαλύψω όλο τον κόσμο (δηλ το σπίτι που μένω προσωρινά ,για αρχή). Μην σας τρομάζει το γεγονός ότι δεν βλέπω καθόλου. Ακούω, αισθάνομαι, μυρίζω, γεύομαι και είμαι έτοιμος να εξερευνήσω τα πάντα!! Η οικογένεια που με φιλοξενεί έχει ήδη αρκετά (έως πολλά) ζωάκια και απ' ότι ακούω να λένε, τους είναι πολύ δύσκολο να συντηρήσουν κι εμένα. Δεν θέλω να τους γίνομαι βάρος γι' αυτό το λόγο ζητώ μια οικογένεια. Δεν έχω απαιτήσεις! Απλά χρειάζομαι ένα σπίτι, λίγο φαγητό και πολύ πολύ αγάπη. Σας υπόσχομαι να μην σας ταλαιπωρήσω καθόλου. Θα σας αγαπάω με όλη μου την καρδιά και θα είμαι κοντά σας όποτε με χρειάζεστε, μια και δεν μπορώ να βγαίνω πολύ έξω (πολλοί κίνδυνοι, καταλαβαίνετε...).
Αν λοιπόν θέλετε να με αποκτήσετε, παρακαλώ επικοινωνήστε με την προσωρινή μαμά μου στα παρακάτω τηλέφωνα:  2286021668 (9:30-14:30, 17:30-21:00)  και 6978581702
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγνώμη αν σας κούρασα! Είναι για καλό σκοπό!

Hello, I am the little Mister you see on the photos. I am 3 months old, a male and very handsome, as you may notice…I was found in Karterados crying for help. They took me home, gave me water, food and anti-worm pill. I also got rid of the so annoying flees. Now, after 3 weeks, I’m feeling good and ready to discover the world. Even though I cannot see, I can smell, taste, hear, feel and Ι’m ready to give you some love!!! I don’t have a lot of demands. I just need a home, some food and water and lots of love! I promise I will love you with all my heart and be there for you whenever you need me.
So if you want to adopt me, please contact the numbers below: 2286021668 (9:30-14:30, 17:30-21:00) -  6978581702