Κυριακή, Ιουλίου 31, 2011

Αποκαλυπτικό! οι αυθεντικοί διάλογοι!

ή, τι είπε (και τι είδε..) η Κινέζα στον Γιάννη Μαχαιρίδη..

Ένα κείμενο για ipod ή υπολογιστή, που ταιριάζει στα απομεσήμερα του καλοκαιριού...


Μαχαιρίδης : (σκυμμένος στα χαρτιά του, απορροφημένος στις σκέψεις του και κατά κανόνα ήρεμος..) Οι σκούπες και τα φαράσια κυρία μου είναι δίπλα, στην αποθήκη....
Μαχαιρίδης : Ούτε δουλειά δίνουμε εδώ. Εδώ μπαίνουνε μόνον με τον ΑΣΕΠ ("τις κλείσαμε τις πόρτες, τα παράθυρα και τις χαραμάδες..") έχω όμως έναν φίλο στο Φαληράκι που ζητάει βοηθό για την επιχείρησή του..
Χούα Ζιανχούι : (και τον έκοβα για ξύπνιο...) Μα δεν σας ζητάω δουλειά.
Μαχαιρίδης : Μήπως θέλετε άδεια για μασάζ στην παραλία; Γιατί, ούτε τέτοιες δίνουμε..
Χούα Ζιανχούι : Ούτε τέτοια άδεια θέλω... (βρέ τον άτιμο, φιρί φιρί το πάει..)
Μαχαιρίδης : Τότε τι θέλετε κυρία μου μεσημεριάτικο; Μήπως πουλάτε κάτι; Γιατί, ούτε λεφτά έχουμε...
Χούα Ζιανχούι : Το ξέρω. Γι' αυτό είμαι εδώ. Για την ακρίβεια δεν πουλάμε, αγοράζουμε. Σε χαμηλές τιμές φυσικά..
Μαχαιρίδης : Μα ούτε πουλάμε τίποτε εδώ, εδώ είμαστε υπηρεσία του κράτους ...
Χούα Ζιανχούι : Κι αυτό το ξέρω. Γι’ αυτό είμαι εδώ. Καθώς επίσης και οτι θα πουλήσετε..
Μαχαιρίδης : Τι να σας πω.. Πείτε μου τέλος πάντων τι θέλετε ...
Χούα Ζιανχούι : Να συστηθούμε πρώτα;
Μαχαιρίδης : Πείτε μου ποια είστε..
Χούα Ζιανχούι : Χούα (για τους φίλους Χουανίτα) Ζιανχούι, πρέσβης της επαρχίας Χούι-Χουχούι της Κίνας. Ειδική απεσταλμένη εμπορικής αποστολής.
Μαχαιρίδης : (μικρή παύση ενώ σηκώνεται απο το γραφείο του για να την χαιρετήσει..) Με συγχωρείτε δεν κατάλαβα...(πανάθεμα το Χούι σου...)
Χούα Ζιανχούι : Δεν πειράζει. Σε εμάς τους Κινέζους δεν φαίνεται. Μοιάζουμε όλοι το ίδιο, οτι εργασία κι αν κάνει ο καθένας. Επίσης, μας ενδιαφέρει να είμαστε αθόρυβοι και αποτελεσματικοί, οτι εργασία κι αν κάνει ο καθένας... (ενώ εσείς οι Έλληνες, μες την φαντασία και την αντάρα είστε...)
Μαχαιρίδης : Μάλιστα... Καθίστε, να σας προσφέρουμε κάτι;
Χούα Ζιανχούι : Ένα τσάι, δροσερό, εάν είναι δυνατό.
Μαχαιρίδης : Μάλιστα. (δίνει την παραγγελία..) Καλωσήρθατε, καταρχήν, σε τι μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι; Μπορούμε να προγραμματίσουμε μια ξενάγηση εάν θέλετε.
Χούα Ζιανχούι : Θα γίνει κι αυτό. Μάθαμε οτι η χώρα σας αντιμετωπίζει προβλήματα και ήρθαμε να σας βοηθήσουμε. Έχουμε όλη την καλή διάθεση να σας βοηθήσουμε (ε, ρε δούλεμα που έχουνε να "εισπράξουνε" τα ελληνάκια...)
Μαχαιρίδης : Με ποιόν τρόπο; Ορίστε και το τσάι σας.
Χούα Ζιανχούι : Ευχαριστώ (παράξενο.. πως γίνανε έτσι σβέλτοι οι Έλληνες..) Αγοράζοντας φυσικά.
Μαχαιρίδης : Τι μπορείτε να αγοράσετε;
Χούα Ζιανχούι : Εμείς; τα πάντα! Εξαρτάται απο το τι δίνετε εσείς, και σε τι τιμή φυσικά...
Μαχαιρίδης : Σωστά..
Χούα Ζιανχούι : Συμπατριώτες μου που έχουν έρθει εδώ για διακοπές μας έχουν πληροφορήσει, κι έχουν φωτογραφήσει μάλιστα, (ενώ εσείς νομίζατε οτι πρόκειται για χαζοτουρίστες..) πολύ ενδιαφέροντα οικόπεδα και εγκαταστάσεις.
Μαχαιρίδης : Αυτό είναι αλήθεια. Βρισκόμαστε σε πολύ ωραία περιοχή...
Χούα Ζιανχούι : Βαβαίως, καθώς και σε εποχή, αλλά, αυτό αφορά περισσότερο εμάς, όπως καταλαβαίνετε...
Μαχαιρίδης : Υπάρχουν κάποια πολυτελή και πολύ όμορφα ξενοδοχεία που γνωρίζω οτι διατίθενται και μπορώ να σας φέρω σε επαφή..
Χούα Ζιανχούι : Δεν ήρθαμε εδώ για να γίνουμε ξενοδόχοι κύριε (σοβαρεύοντας)
Μαχαιρίδης : Μα, φαντάστηκα οτι..
Χούα Ζιανχούι : Να μην φαντάζεστε κύριε. Αυτό σας έφαγε.
Μαχαιρίδης : Έχετε δει κάτι συγκεκριμένο;
Χούα Ζιανχούι : (ολόκληρο το μαγαζί..) Κάποια πράγματα..εκτάσεις, εγκαταστάσεις, διάφορα...
Μαχαιρίδης : Μα, αυτά, κατα κανόνα, δεν πωλούνται..
Χούα Ζιανχούι : Νομίζετε..
Μαχαιρίδης : Έστω, .. εγω πάντως δεν μπορώ να σας τα δώσω...
Χούα Ζιανχούι : Μα, ασφαλώς και οχι! Δεν ήρθα για να μου τα δώσετε, για να μου τα δείξετε ήρθα.. εαν έχετε την καλοσύνη φυσικά..
Μαχαιρίδης : (ρε που που μπλέξαμε, γαμώ την ατυ-χούι μου...) Να το δούμε, αλλά πρέπει να ρωτήσω φυσικά..
Χούα Ζιανχούι : Έχουμε ρωτήσει εμείς, κι έχουμε τις εγκρίσεις.. Για να καταλάβετε, εμένα, για το "τούρ" με στείλανε.
Μαχαιρίδης : Μάλιστα...
Χούα Ζιανχούι : Αυτό το κτήριο εδω που είμαστε, το δίνετε;
Μαχαιρίδης : Ε, οχι δα κυρία μου! Αυτή είναι η περιφέρεια!
Χούα Ζιανχούι : Η ποιά; όμορφο είναι πάντως, αν και λίγο παλαιό...
Μαχαιρίδης : Λοιπόν, αφήστε το, και για να μην μακρηγορούμε, θα πρότεινα, εν πάσει περιπτώσει, να κάνουμε μια βόλτα εδω γύρω, να δείτε και μου πείτε. Είστε σύμφωνη;
Χούα Ζιανχούι : Ασφαλώς απο κάπου πρέπει να ξεινήσουμε...
Μαχαιρίδης : Λοιπόν, πάμε και βλέπουμε..
Χούα Ζιανχούι : Δεν θα μου πείτε "μετά απο εσάς";
Μαχαιρίδης : Συγνώμη, είμαι λίγο συγχυσμένος... Μετά απο εσάς παρακαλώ...
Χούα Ζιανχούι : Καλοσύνη σας κύριε..