Παρασκευή, Μαρτίου 26, 2010


Ξέρεις (αναγνώστη μου) τι (μου) συμβαίνει καμια φορά;
Μαθαίνω για πράγματα που συμβαίνουν σε κοντινά και μακρινά νησιά του δικού μου, και αναρωτιέμαι γιατί δεν συμβαίνουν και στο δικό μου. Προχθές έμαθα οτι σε σαφάρι για τον εντοπισμό τροχαίων παραβάσεων εχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα το Τμήμα Τροχαίας Σύρου, προκειμένου να βάλει τέλος σε παραβιάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.
Έμαθα επίσης οτι τα μπλόκα είναι καθημερινά κι οτι εκτός απο το «άδεια, δίπλωμα, ζώνη, κράνος» οι άνδρες της υπηρεσίας είναι πολύ αυστηροί στο θέμα της ηχορύπανσης δείχνοντας μηδενική ανοχή και «γράφοντας» πρόστιμα στους παραβάτες. Επίσης, τα βράδια γίνονται κι αρκετοί έλεγχοι για αλκοτέστ.

Και σκέπτομαι οτι για τα αλκοτέστ δεν ξέρω, ούτε εχω ρωτήσει,
σε οτι αφορά όμως την ηχορύπανση που παράγεται απο πειραγμένες εξατμήσεις (αυτό το κάνουν οι πιτσιρικάδες για να δείξουν «μαγκιά» και συνήθως το φαινόμενο «απαντάται» σε υποβαθμισμένες περιοχές) δεν γίνονται και πολλά πράγματα εαν κρίνω απο τα «πειραγμένα μηχανάκια» που βλέπω -κι ακόμη χειρότερα ακόυω- όταν κάνω τη βόλτα μου σε Περίσσα (πολύ περισότερο) και Καμάρι. Και σκέπτομαι, τόσο δύσκολο θα ήταν να γίνουν μερικά μπλόκα και να «μαζευτούν» οι πιτσιρικάδες;

Το θέμα του παραλιακού δρόμου της Περίσσας είναι μεγάλο και προφανώς άλυτο...
(κάτι φίλοι με ρωτάνε στο τηλέφωνο τι κάνω, κι όταν τους είπα οτι γράφω για ενα δρόμο στο νησί απο τον οποίο δεν θα πρέπει να περνάνε αυτοκίνητα, με "ψιλοπειράζουνε", οτι εδω ο κόσμος χάνεται κι εσύ ασχολείσαι με το πήγαινε-έλα σε ενα δρόμο;... κι ίσως να μην έχουνε κι άδικο...)

Το θέμα του παραλιακού δρόμου της Περίσσας είναι μεγάλο και προφανώς άλυτο...
Εμένα πάντως δεν μου αρέσει που περνάνε αυτοκίνητα (και μάλιστα με μεγάλη ταχύτητα!) απο τον παραλιακό δρόμο. Θα μου άρεσε καλύτερα να είναι πεζόδρομος. Το καλοκαίρι φυσικά, κι ίσως σε ορισμένα κομμάτια του μόνο, όπως γίνεται και στο Καμάρι, και να κάνουνε την βόλτα τους οι άνθρωποι ξένοιαστοι, να τρώνε χωρίς την θέα απο μποτιλιαρισμένα γιότα χί, και να μην είναι στην τσίλια μη και βγούνε τα παιδιά τους «στο δρόμο»

Το θέμα του παραλιακού δρόμου της Περίσσας είναι μεγάλο και προφανώς άλυτο...
Επίσης προφανώς, για να παραμένει ο δρόμος ως εχει, σε κάποιους θα αρέσει.
Πάντως απ ότι ξέρω πέρσυ είχαν μαζευτεί -αρκετές- υπογραφές απο κατοίκους και μαγαζάτορες της παραλίας που ήθελαν την πεζοδρόμηση και μάλιστα με τα χαρακτηριστικά της έταιρης παραλίας, του Καμαριού. Παρ όλ αυτά, δεν έγινε τίποτα (αλλιώς θα το βλέπαμε...)