Τα hot spots της νέας γενιάς δίνουν και πάλι «πνοή»
στην πρωτεύουσα.
Το νέο κύμα νεανικής επιχειρηματικότητας που
δραστηριοποιείται δυναμικά να επαναφέρει τους επισκέπτες στο κέντρο της Αθήνας,
φιλοξενεί η νέα έκδοση του βρετανικού Conde Nast Traveller, παρουσιάζοντας τις
παλιές και μαστιζόμενες από την οικονομική κρίση γειτονιές της πρωτεύουσας, που
αναβιώνουν ξανά με διαφορετική... «πνοή»!
Μικρά δρομάκια και πλατείες, σε απόσταση αναπνοής
από την Ακρόπολη και το ιστορικό κέντρο, γίνονται τα στέκια μιας νέας γενιάς
επιχειρηματικότητας, που αναζωογονούν και πάλι την τοπική σκηνή. Όπως
επισημαίνει μέσα από τις σελίδες του, οι αναταραχές στο κέντρο της Αθήνας
αποτέλεσαν πλήγμα για την επισκεψιμότητα των τουριστών στην πόλη. Ωστόσο, η
Ελλάδα κάνει βήματα ανάκαμψης, με «πρωταγωνιστές» τους Αθηναίους που
στηρίζουν την αναβίωση της πρωτεύουσας.
Η επιχειρηματικότητα ανθίζει και πάλι, υπό
διαφορετικό πρίσμα από αυτό που μπορεί να έχουμε συνηθίσει, με επίκεντρο τον
πολιτισμό, την τέχνη, τα κοινωνικά, και πάντα κοντά στο ιστορικό κέντρο της
Αθήνας. Μεταξύ άλλων, στο αφιέρωμα φιγουράρουν νέα πολιτιστικά κέντρα και
ξενοδοχεία καθώς και το πολύαναμενόμενο νέο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και
το υπό κατασκευή Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Να σημειωθεί πως το αφιέρωμα του Conde Nast
Traveller, που υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Marketing Greece, αποτελεί
μέρος μιας σειράς στοχευμένων ενεργειών προώθησης του εγχώριου τουριστικού
προϊόντος, στους ταξιδιώτες παγκοσμίως.
Η Marketing Greece Α.Ε. ιδρύθηκε το 2013 με
πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού
προϊόντος. Κύριοι μέτοχοι της Marketing Greece είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών
Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και
η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ). Μέσα από ένα
πλάνο πολυδιάστατης επικοινωνιακής στρατηγικής, στοχεύει να αναδείξει τη χώρα
μας σε έναν από τους σημαντικότερους και πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.