Άμεση και πληρέστατη ενημέρωση σχετικά με τις αποφάσεις που πάρθηκαν στην τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών της Περιφέρειας μας έστειλε ο επικεφαλής της μειοψηφίας του Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Κόκκινος.
Εδω αξίζει να αναφέρουμε οτι στις περισσότερες περιπτώσεις, οι "μειοψηφίες" προλαβαίνουν την "πλειοψηφία" στις ανακοινώσεις των αποφάσεων, μιας και οι πρώτες δεν έχουν κάποιο "γραφειοκρατικό περιορισμό" σε αντίθεση με την δεύτερη, την πλειοψηφία δηλ. που αντιπροσωπεύει εναν θεσμό κι ως εκ τούτου μπαίνει στις "επίσημες" διαδικασίες, να "καθαρογράψει" τις αποφάσεις, να αφήσει να περάσει λίγος καιρός στο ενδεχόμενο ενστάσεων κλπ.....
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του επικεφαλής της μειοψηφίας κ. Κόκκινου σχετικά με την συνεδρίαση,
Κατά τη συζήτηση του θέματος «Έγκριση διακήρυξης για την καθαριότητα των υπηρεσιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Ρόδου, Κω, Καλύμνου, Καρπάθου για το οικ. έτος 2011», προϋπολογισμού 100.000 €, ο κ. Κόκκινος, παρατήρησε:
Με δεδομένο ότι ο θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης έχει μόλις ξεκινήσει και δεν υπάρχει άλλη εφικτή λύση, άμεσα εφαρμόσιμη θα εγκρίνουμε την προτεινόμενη διακήρυξη για το τρέχον έτος 2011. ‘Έχοντας όμως υπ’ όψη ότι η αντίστοιχη διακήρυξη για την καθαριότητα των υπηρεσιών της πρώην Νομαρχίας Κυκλάδων για το 2010 είχε προϋπολογισμό 500.000 €, ποσό δυσανάλογα υψηλό σε σχέση με τα τετραγωνικά των υπηρεσιών, είναι επιβεβλημένο η Περιφέρεια να διερευνήσει και άλλους τρόπους για την καθαριότητα των υπηρεσιών της.
Προτείνουμε να διερευνηθεί η ανάθεση της καθαριότητας σε μόνιμο προσωπικό με νέες προσλήψεις ή εναλλακτικά με συμβάσεις έργου, με κριτήριο αφενός τον περιορισμό του κόστους για την Περιφέρεια και αφετέρου την εξασφάλιση σταθερών και τίμιων εργασιακών σχέσεων για το προσωπικό της καθαριότητας. Έτσι θα καταστεί δυνατόν, να προγραμματιστεί έγκαιρα, για το επόμενο έτος, ο βέλτιστος και οικονομικότερος τρόπος για την καθαριότητα των υπηρεσιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Τα υπόλοιπα θέματα τα οποία και υπερψηφίστηκαν στο σύνολό τους, ήταν σχετικά με εγκρίσεις λογαρισμών έργων.
Ο κ. Κόκκινος μας ενημέρωσε επίσης και για την συνάντησή του με τον δήμαρχο Ρόδου κ. Ευστάθιο Κουσουρνά.
Εδω αξίζει να αναφέρουμε οτι στις περισσότερες περιπτώσεις, οι "μειοψηφίες" προλαβαίνουν την "πλειοψηφία" στις ανακοινώσεις των αποφάσεων, μιας και οι πρώτες δεν έχουν κάποιο "γραφειοκρατικό περιορισμό" σε αντίθεση με την δεύτερη, την πλειοψηφία δηλ. που αντιπροσωπεύει εναν θεσμό κι ως εκ τούτου μπαίνει στις "επίσημες" διαδικασίες, να "καθαρογράψει" τις αποφάσεις, να αφήσει να περάσει λίγος καιρός στο ενδεχόμενο ενστάσεων κλπ.....
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του επικεφαλής της μειοψηφίας κ. Κόκκινου σχετικά με την συνεδρίαση,
Κατά τη συζήτηση του θέματος «Έγκριση διακήρυξης για την καθαριότητα των υπηρεσιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Ρόδου, Κω, Καλύμνου, Καρπάθου για το οικ. έτος 2011», προϋπολογισμού 100.000 €, ο κ. Κόκκινος, παρατήρησε:
Με δεδομένο ότι ο θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης έχει μόλις ξεκινήσει και δεν υπάρχει άλλη εφικτή λύση, άμεσα εφαρμόσιμη θα εγκρίνουμε την προτεινόμενη διακήρυξη για το τρέχον έτος 2011. ‘Έχοντας όμως υπ’ όψη ότι η αντίστοιχη διακήρυξη για την καθαριότητα των υπηρεσιών της πρώην Νομαρχίας Κυκλάδων για το 2010 είχε προϋπολογισμό 500.000 €, ποσό δυσανάλογα υψηλό σε σχέση με τα τετραγωνικά των υπηρεσιών, είναι επιβεβλημένο η Περιφέρεια να διερευνήσει και άλλους τρόπους για την καθαριότητα των υπηρεσιών της.
Προτείνουμε να διερευνηθεί η ανάθεση της καθαριότητας σε μόνιμο προσωπικό με νέες προσλήψεις ή εναλλακτικά με συμβάσεις έργου, με κριτήριο αφενός τον περιορισμό του κόστους για την Περιφέρεια και αφετέρου την εξασφάλιση σταθερών και τίμιων εργασιακών σχέσεων για το προσωπικό της καθαριότητας. Έτσι θα καταστεί δυνατόν, να προγραμματιστεί έγκαιρα, για το επόμενο έτος, ο βέλτιστος και οικονομικότερος τρόπος για την καθαριότητα των υπηρεσιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Τα υπόλοιπα θέματα τα οποία και υπερψηφίστηκαν στο σύνολό τους, ήταν σχετικά με εγκρίσεις λογαρισμών έργων.
Ο κ. Κόκκινος μας ενημέρωσε επίσης και για την συνάντησή του με τον δήμαρχο Ρόδου κ. Ευστάθιο Κουσουρνά.