Πέμπτη, Μαΐου 22, 2014

ανοιχτή επιστολή Δημάρχου Θήρας Αναστάσιου Νικόλαου Ζώρζου μετά την επανεκλογή του

Σύμφωνα με το κείμενο,

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω κάθε έναν προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου και στο συνδυασμό της Θηραϊκής Πολιτείας. Με την ψήφο σας μας δώσατε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε το έργο μας προς όφελος των νησιών μας και των κατοίκων τους.
Υπόσχομαι ότι και στα επόμενα πέντε χρόνια θα είμαι Δήμαρχος όλων των Σαντορινιών και των Θηρασιωτών. Το Γραφείο μου θα είναι και πάλι ανοικτό σε κάθε πολίτη και οι ώρες κοινού θα συνεχίσουν να ισχύουν όπως συνέβαινε και μέχρι πριν τις εκλογές.

Η προσπάθειά μας, για μια διαρκώς βελτιούμενη διοίκηση του τόπου μας και για την υλοποίηση των προγραμματισμένων έργων και την ένταξη άλλων που είναι απαραίτητα στα νησιά μας, θα συνεχισθεί με μεγαλύτερη και με ακόμα περισσότερη ένταση.

Σας καλώ να συμβάλλετε ο καθένας, ανάλογα με τις δυνατότητές του και τον διαθέσιμο χρόνο του, στις προσπάθειές μας για την καλυτέρευση του έργου μας τόσο στον τομέα των υποδομών όσο και στους τομείς της βελτίωσης της ποιότητας ζωής και της καθημερινότητας.

Αυτή η πενταετία θα είναι καθοριστική για τα νησιά μας. Μαζί θα δημιουργήσουμε, μαζί θα έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα. Είμαι σίγουρος, είμαι αισιόδοξος.