Σύμφωνα με το κείμενο και την ανάρτηση της σελίδας :
Το 100% Hotel Show αποτέλεσε ένα σύγχρονο trade show, που
επιχείρησε και πέτυχε να εστιάσει στις ανάγκες του ξενοδόχου και των
επαγγελματιών παροχής προϊόντων και υπηρεσιών τουρισμού. Σύμφωνα με τα θετικά
σχόλια εκθετών και επισκεπτών, το μέλλον της διοργάνωσης προδιαγράφεται λαμπρό.
Σημαντικοί παράγοντες στην επιτυχία του 100% Hotel Show
αποτέλεσαν η καινοτόμα εκθεσιακή δομή, το πρόγραμμα φιλοξενούμενων επισκεπτών
(Hosted Buyers program) και οι παράλληλες εκδηλώσεις, που πραγματοποιήθηκαν.
Την έκθεση, που είχε τεθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ACVB,
της ΕΞΑ-ΑΑ, του HAPCO και του HATTA, εγκαινίασε ο γ.γ. του Υπουργείου
Τουρισμού, κ. Αναστάσιος Λιάκος.
Στην πρώτη αυτή διοργάνωση το σύνολο των περισσότερων από
110 εκθέτες δήλωσαν ευχαριστημένοι, τόσο από την ποιότητα, όσο και το
επαγγελματικό ενδιαφέρον, που έδειξαν οι επισκέπτες. Όλοι δήλωσαν ότι
περιμένουν με μεγάλο επαγγελματικό ενδιαφέρον και την επόμενη διοργάνωση, στην
οποία χωρίς αμφιβολία θα συμμετάσχουν.
Σοβαρή καινοτομία του 100% Hotel Show αποτέλεσε η εκθεσιακή
δομή, που αναπτύχθηκε σε 8 στάδια-βήματα, οδηγώντας τον επισκέπτη σε ένα ταξίδι
στην πορεία ανάπτυξης του ξενοδοχειακού/τουριστικού προϊόντος.
To 100% Hotel Show επιχείρησε να δώσει βήμα επικοινωνίας και
στους σπουδαστές τόσο προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν
εξαιρετικές εισηγήσεις σε ενδιαφέροντα θέματα, όπως τις παρουσιάσεις του Rob
Davdison, senior lecturer στο Greenwich University στο Λονδίνο.
Το πρώτο θέμα ήταν “Τέσσερις ηλικιακές ομάδες που συνθέτουν
την πελατεία των ξενοδοχείων – Αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της ομάδας Υ”, καθώς
η γεννιά αυτή φαίνεται ότι θα αποτελέσει το κύριο καταναλωτικό κοινό για τα
επόμενα 20 χρόνια. Το άλλο θέμα, που παρουσίασε, ήταν “Αποτελεσματική συμμετοχή
σε εκθέσεις – αξιολόγηση οικονομικής δαπάνης και καλύτερη αξιοποίηση της”.
Αθήνα: Προκλήσεις-Προτάσεις-Προοπτικές Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασε και το
Workshop για την Αθήνα, με τους Αλέξη Γαληνό, δ.σ. της Εταιρείας Ανάπτυξης και
Τουριστικής Προβολής Αθήνας (ΕΑΤΑ), Αλέξανδρο Βασιλικό πρόεδρο της Ένωσης
Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργασαρωνικού, Τιμ Ανανιάδη GM Grand Bretagne και
King George, και Area Manager Starwood, Ελλάδας & Κύπρου και Αφροδίτης
Αρβανίτη, GM NJV Athens Plaza, να αποτελούν το δυναμικό πάνελ της εκδήλωσης.
Η Γαστρονομία ως αναπόσπαστο κομμάτι του ελληνικού τουριστικού
προϊόντος
O πρώην υπουργός τουρισμού, Nίκος Σκουλάς και ο Γιώργος
Πίττας, μέλος του Δ. Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας και υπεύθυνος
του προγράμματος Ελληνικό Πρωινό και η Μάγδα Πειστικού αρχισυντάκτρια του Food
Service, μίλησαν για τη γαστρονομία και τη σημασία της στη διαφόρφωση
ταυτότητας και αναγνωρισιμότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Στην
εκδήλωση ηταν χαρακτηριστική η συμμετοχή των παρευρισκόμενων με ερωτήσεις,
τοποθετήσεις και προτάσεις.
Το πλήρες κείμενο καθώς και φωτογραφίες από την εκδήλωση
μπορείτε να δείτε στην σελίδα : http://money-tourism.blogspot.gr/2014/02/1-100-hotel-show.html