Στην παρουσίασή της η
κα. Φτακλάκη χαρακτήρισε μεγάλη πρόκληση την ανάδειξη όλων των νησιών της
Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, χωρίς όμως
να υπάρξει «ομογενοποίηση» του προορισμού,
καθώς κάθε νησί έχει τη δική του ταυτότητα και τα δικά του συγκριτικά
πλεονεκτήματα.
Για αυτό και στρατηγικά
η Περιφέρεια επέλεξε να δημιουργήσει ένα brand ως γεωγραφικού προορισμού, που
είναι τα νησιά του Αιγαίου, με μότο το «Απέραντο γαλάζιο» που είναι το σήμα
κατατεθέν του Αιγαίου.
Τόνισε πως είναι πολύ
σημαντικό να εξομαλυνθούν κατά το
δυνατόν οι ανισότητες μεταξύ των νησιών της Περιφέρειας και να υπάρξουν αναπτυξιακές
ευκαιρίες και για τα μικρά νησιά, ενώ χαρακτήρισε βασική προτεραιότητα την επιμήκυνση της τουριστικής
περιόδου, από τον Μάρτιο έως τον Οκτώβριο, σε σχέση με το 4μηνο
Ιουνίου-Σεπτεμβρίου που είναι σήμερα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την ανάκτηση
του μαθητικού τουρισμού, με στροφή και στο εξωτερικό, τον τουρισμό της τρίτης
ηλικίας, τον ιατρικό τουρισμό, κ.λπ., ώστε τα νησιά να ανακτήσουν τη χαμένη
περίοδο της άνοιξης και του φθινοπώρου.
Επίσης, η κα. Φτακλάκη
προανήγγειλε την πλήρη ανανέωση της τουριστικής προβολής των νησιών, με έμφαση
στις σύγχρονες ενέργειες μάρκετινγκ που απαιτούνται, ενώ δεν παρέλειψε να
αναφερθεί εκτενώς σε ειδικές μορφές τουρισμού στα νησιά, όπως ο πολιτιστικός, ο
θρησκευτικός, ο οικολογικός , κ.α.
Τέλος, η αντιπεριφερειάρχης
ζήτησε τη συμμετοχή και την εμπλοκή όλων των ενδιαφερομένων φορέων και όλων των
νησιών στην κοινή προσπάθεια και στον κοινό αγώνα που έχουν να δώσουν τα νησιά
μας μέσα σε ένα σκληρό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Με την ολοκλήρωση της
συνέντευξης έγινε κλήρωση δύο ταξιδιών σε Νάξο και Ρόδο για τους δημοσιογράφους
που παρέστησαν.