Σε ταυτόχρονο σχεδόν χρόνο πάρθηκαν οι αποφάσεις για την, συνολική
αλλά και για κάθε νησί ξεχωριστά, διαφημιστική προβολή των 48 κατοικημένων νησιών
της Περιφέρειας του Νότιου Αιγαίου από την Π.Ν.Α. καθώς και η απόφαση για την παραγωγή
περιεχομένου για την τουριστική προβολή του Δήμου Θήρας, από τον Δήμο Θήρας.
Σύμφωνα με τις αποφάσεις,
Το έργο “Δημιουργία Τουριστικής Ταυτότητας (destination
brand) για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου” ανατέθηκε από την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου
στην εταιρία LTH Advertising με το ποσό των
67.000 ευρώ.
Το έργο προβλέπει την δημιουργία ενός ενιαίου λογότυπου
συνολικά για όλα τα νησιά της Περιφέρειας, λογοτύπων για κάθε νησί ξεχωριστά με
βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, καθώς και κειμένων και φωτογραφιών για κάθε
ένα από τα 48 κατοικημένα νησιά του Νότιου Αιγαίου.
Το υλικό θα φιλοξενηθεί σε σελίδα που θα δημιουργηθεί από την
ίδια εταιρία.
Το έργο “παραγωγή περιεχομένου για την τουριστική προβολή
του Δήμου Θήρας”
ανατέθηκε απευθείας από τον Δήμο Θήρας στην εταιρεία
Ντρενογιάννης με το ποσό των 17.220 ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ.