Μετά τον Πειραιά ήρθε η σειρά και των νησιών να γίνουν λιμάνια
αναχώρησης κρουαζιερόπλοιων, εφ όσων όμως πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις τις
οποίες θέτουν οι πλοιοκτήτριες ή διοργανώτριες εταιρίες και που έχουν να κάνουν
πέρα από την διαθεσιμότητα και τις υπηρεσίες
φιλοξενίας των κατά τόπους ξενοδοχειακών μονάδων, κυρίως με τις δυνατότητες
εύκολης πρόσβασης (επιβίβασης και αποβίβασης) από το πλοίο. Χαρακτηριστικά που
σε ότι αφορά την Σαντορίνη, μας προβληματίζουν εδώ και χρόνια μπροστά στο ενδεχόμενο,
το οποίο αποτελεί πλέον γεγονός, “άρσης του καμποτάζ” το οποίο δίνει πλέον την δυνατότητα στα κρουαζιερόπλοια να αφιξοαναχωρούν από ελληνικά λιμάνια, και νησιωτικά, όπου αυτό είναι εφικτό και επιθυμητό, πάντοτε, από τις εταιρίες…
Σε ότι αφορά τον Πειραιά, όλο και περισσότερα καθώς και
μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια τον επιλέγουν ως λιμάνι αναχώρησης και τελικού
προορισμού, ενώ στο χορό μπήκαν από φέτος το Ηράκλειο της Κρήτης και το λιμάνι της
Ρόδου.
Σε ότι αφορά την Σαντορίνη και με δεδομένο ότι η ομορφιά
του νησιού είναι μοναδική καθώς και ότι αποτελεί ιδιαιτερότητα το γεγονός ότι η
από - επιβίβαση στα κρουαζιερόπλοια γίνεται με τα σύγχρονα σκάφη της Ένωσης
Λεμβούχων Σαντορίνης αποτελώντας μια παράλληλη
όμορφη ταξιδιωτική εμπειρία, είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να δούμε το λιμάνι
των Φηρών να αποτελεί λιμάνι αναχώρησης και τελικού προορισμού κρουαζιερόπλοιων.
Τι κι αν στην αρχή ή ακόμη και φέτος δεν θα είναι “από τα μεγαλύτερα”; Κάθε ξεκίνημα,
ή έστω μερικά, γίνονται με μικρά βήματα, ή στην περίπτωσή μας, πλοία..!