Δευτέρα, Δεκεμβρίου 22, 2014

την αποχώρησή του από την διεύθυνση του φεστιβάλ του Μεγάρου Γκύζη ανακοίνωσε (21.12) ο επί οκταετίας διευθυντής του κ. Παπακωνσταντίνου

Σε ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο facebook ο επι οκταετίας και κατά κοινή ομολογία επιτυχημένος διευθυντής του ετήσιου Αυγουστιάτικου φεστιβάλ του Μεγάρου Γκύζη στα Φηρά της Σαντορίνης, ανέφερε ότι,

Αγαπητοί φίλοι του ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΕΓΑΡΟΥ ΓΚΥΖΗ,

Επικοινωνώ σήμερα μαζί σας για να σας ενημερώσω για την -πολύ δύσκολη- απόφασή μου να αποχωρήσω από τη διοργάνωση αυτού του όμορφου Φεστιβάλ στη Σαντορίνη! Ο λόγος είναι πολύ απλός! ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ! Όλα αυτά τα τελευταία 8,5 χρόνια πραγματοποίησα -με επιτυχία νομίζω- να οργανώνω κάθε Αύγουστο το Φεστιβάλ Μεγάρου Γκύζη ως Καλλιτεχνικός Διευθυντής. Η προσπάθειά μου αυτή σήμαινε ότι, παράλληλα με τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, απλά «έτρεχα» ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ επί 10 μήνες κάθε χρόνο να οργανώνω τα πάντα, από την επιλογή των καλλιτεχνών ως την τελευταία χειρωνακτική λεπτομέρεια, ώστε να έχουμε ένα άρτια και επαγγελματικά οργανωμένο φεστιβάλ, με ανθρώπινο όμως και φιλικό πρόσωπο προς όλους τους καλλιτέχνες και τον κόσμο που με περισσή αγάπη το περιέβαλλαν. Οργάνωσα λοιπόν από το 2007 ως και το 2014 οκτώ ετήσια Φεστιβάλ (και πολλές άλλες –εκτός φεστιβάλ– εκδηλώσεις) με μοναδικό γνώμονα την αγάπη μου για τον πολιτισμό, για την Σαντορίνη (παρότι δεν είμαι Σαντορινιός αλλά την αγαπώ) και το Μέγαρο Γκύζη (αυτή τη φιλόξενη εστία πολιτισμού στο νησί, που πάντοτε προσφέρει με ελεύθερη είσοδο για τον κόσμο όλες αυτές τις εκδηλώσεις)! Οφείλω επίσης να πω ότι η προσφορά μου αυτή ήταν πάντα ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ, αφού ΠΟΤΕ όλα αυτά τα 8,5 χρόνια δεν έλαβα ούτε ένα ευρώ αμοιβή για τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς μου!

Αν κάνω έναν πρόχειρο απολογισμό όλων των εκδηλώσεων των τελευταίων οκτώ ετών, τότε απλά θα έλεγα ότι σχεδόν 300 καλλιτέχνες πέρασαν από το Μέγαρο Γκύζη! Οργάνωσα 52 συναυλίες με 180 καλλιτέχνες (25 από αυτούς ήταν ξένοι από 15 διαφορετικές χώρες), 9 εικαστικές εκθέσεις με 84 καλλιτέχνες, 4 παιδικές παραστάσεις με 7 καλλιτέχνες. Και ακόμα, εκτός Φεστιβάλ, 7 ατομικές εκθέσεις ζωγραφικής Σαντορινιών καλλιτεχνών, 2 εκθέσεις φωτογραφίας ξένων καλλιτεχνών που ζούν στο νησί, 4 παρουσιάσεις βιβλίων σχετικών με τη Σαντορίνη, αλλά και άλλες μουσικές βραδιές. Επίσης, από το 2008 έβαλα τη Σαντορίνη, μέσω του Μεγάρου Γκύζη, στο δίκτυο της Ευρωπαϊκής Γιορτής Μουσικής!

Και τέλος, πριν λίγες ημέρες υπέβαλα την αίτηση ένταξης του Φεστιβάλ Μεγάρου Γκύζη στην ευρωπαϊκή πλατφόρμα EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe), ένα νέο Πρόγραμμα που έχει ως στόχο τη δημιουργία μιας πολιτιστικής πύλης που θα παρέχει πληροφορίες στους επαγγελματίες και στους πολίτες της Ε.Ε. για τα Φεστιβάλ που πραγματοποιούνται στην Ευρώπη, την επιβράβευση των καινοτόμων καλλιτεχνικών φεστιβάλ για την εξαιρετική συμβολή τους στην ευρωπαϊκή και στην τοπική εθνική πολιτιστική ζωή παρέχοντάς τους το EFFE Label, ένα επίσημο πιστοποιητικό αναγνώρισης, ή και το EFFE Award, και την προώθηση της πολιτιστικής πολυμορφίας των Φεστιβάλ που πραγματοποιούνται στην Ευρώπη.

Με πόνο ψυχής λοιπόν αποφάσισα να σταματήσω, γιατί χωρίς βοήθεια δεν μπορώ πια να συνεχίσω! Σας ευχαριστώ όλους -κόσμο, καλλιτέχνες, media- για την εκτίμησή σας και την αγάπη σας, που εισέπραξα όλα αυτά τα χρόνια! Αυτή είναι και η μεγαλύτερη αμοιβή μου!

Εύχομαι να βρεθεί ο αντικαταστάτης μου, που με τον ίδιο ζήλο θα το συνεχίσει!

Εμείς ελπίζω ότι δεν θα χαθούμε! Ίσως ξαναβρεθούμε! Γιατί η αγάπη μου για τον πολιτισμό και η διάθεσή μου για προσφορά είναι ανεξάντλητη!!!

Να έχετε όλοι μια νέα χρονιά γεμάτη υγεία και δύναμη!