Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το
Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Πρακτόρων της Βρετανίας (ΑΒΤΑ), οι
Βρετανοί τουρίστες θα επιστρέψουν δυναμικά στην Ελλάδα το 2014. Επίσης, η
Expedia Αγγλίας κατέταξε την Ελλάδα ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς
για τους Βρετανούς τουρίστες για το 2014.
Η Βρετανία είναι η δεύτερη πιο σημαντική αγορά για
τον ελληνικό τουρισμό και στις αφίξεις (1,9 εκατομμύρια το χρόνο) αλλά και στις
τουριστικές εισπράξεις (1,4 εκατομμύρια ευρώ). Πρώτη στην λίστα είναι η
Γερμανία.
Η ΑΒΤΑ με περίπου 1.200 μέλη συμπεριέλαβε την Ελλάδα
ανάμεσα στους 12 πιο δημοφιλής και αναδυόμενους προορισμούς τους οποίους οι
Βρετανοί τουρίστες προτείνουν για διακοπές το 2014.
Σύμφωνα με την έκθεση της ΑΒΤΑ, λόγω της υπάρχουσας
οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα έχει παρατηρηθεί πτώση των τιμών σε πολλά
εστιατόρια και μπαρ, κάνοντας έτσι την χώρα πιο προσιτή οικονομικά. Για τους
Βρετανούς, τα πιο αγαπημένα ελληνικά νησιά είναι η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Ρόδος
και η Ζάκυνθος. Ωστόσο, η ίδια έκθεση, αναφέρει πως για μια «αυθεντική» γεύση
Ελλάδας οι τουρίστες θα πρέπει να επισκεφτούν νησιά όπως η Θάσος, η Ικαρία, η
Αλόννησος και η Σκόπελος. Η Σαντορίνη χαρακτηρίζεται ως το ελληνικό νησί για
διακοπές πέντε αστέρων με καταπληκτική θέα και πιθανή τοποθεσία της χαμένης
Ατλαντίδος.
Φέτος, αναμένεται πως οι Βρετανοί θα κάνουν διακοπές
σε δοκιμασμένους και αξιόπιστους προορισμούς, που δεν απέχουν πολύ από την
Αγγλία. Έτσι χώρες όπως η Ελλάδα, η Ισπανία, η Ιταλία, η Τουρκία και η Γαλλία
θα ευνοηθούν.
Η Expedia Aγγλίας ανακοίνωσε τα αποτελέσματα
αναζητήσεων και κρατήσεων για το 2013 και για τη σεζόν του 2014. Για την Ελλάδα
κάνει ειδική αναφορά, επισημαίνοντας ότι οι αναζητήσεις σε ό,τι αφορά τα
ελληνικά νησιά μέσω της Expedia.co.uk. για το 2014 έχουν υπερδιπλασιασθεί σε
σχέση με πέρυσι. Επίσης, το 2013 οι κρατήσεις γνώρισαν σημαντική αύξηση σε
σχέση με τις αντίστοιχες κρατήσεις του 2012. Σε έρευνα που πραγματοποίησε η
Expedia Αγγλίας για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, η Ελλάδα έρχεται πρώτη σε
ποσοστό αύξησης αναζητήσεων για την επόμενη σεζόν, φθάνοντας στο 128%.