Παρασκευή, Δεκεμβρίου 13, 2013

τα νέα των oινοποιείων Μπουτάρη σύμφωνα με το τελευταίο για το 2013 newsletter τους

Το νέο newsletter των οινοποιείων Μπουτάρη στο οποίο αναφέρονται ειδήσεις σχετικές με την εταιρία και τα προϊόντα της μπορείτε να δείτε στην διεύθυνση : http://www.boutari.gr/newsletter.php?nt=21
Στο περιεχόμενό του αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής :

Κλείνοντας το 2013 θέλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να μοιραστούμε τις σημαντικότερες διακρίσεις που απέσπασε η εταιρία μας και τα κρασιά μας καθ' όλη τη διάρκεια του έτους και κάνουν περήφανους τους ανθρώπους μας, τους πελάτες, συνεργάτες και φίλους μας, δηλαδή όλους εσάς, αλλά και ολόκληρο το ελληνικό κρασί.

Μεταξύ των σημαντικότερων γεγονότων για την εταιρία Μπουτάρη κατά την διάρκεια του 2013 αναφέρονται τα εξής :              
                               
Τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη διάκριση στη μακρόχρονη ιστορία της  απέσπασε πρόσφατα η Νάουσσα Μπουτάρη από το παγκοσμίου φήμης, αμερικάνικο περιοδικό οίνου, Wine Spectator. Το εν λόγω περιοδικό ξεχώρισε την Νάουσσα Μπουτάρη 2009 ανάμεσα στα 100 καλύτερα κρασιά του 2013, δίνοντας της την εξαιρετικά υψηλή βαθμολογία των 90 βαθμών.

Ο τίτλος «Οινοποιείο της Χρονιάς» από το πολύ έγκυρο Αμερικάνικο περιοδικό στο χώρο του κρασιού και των ποτών, «Wine & Spirits», είναι ένας τίτλος πολύ σημαντικός για ένα ελληνικό οινοποιείο. Η κατοχή του τίτλου αυτού για 17 χρόνια, δηλώνει την αξία και συνέπεια μιας οινοποιητικής εταιρίας στο αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον της παγκόσμιας αγοράς του κρασιού. Η εταιρία Μπουτάρη είναι η μοναδική ελληνική εταιρία που κατέχει τον τίτλο αυτό για 17 έτη και κατατάσσεται ανάμεσα στις τρεις καλύτερες του κόσμου.

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ

Το Μοσχοφίλερο Μπουτάρη απέσπασε Τιμητικό Έπαινο στην κατηγορία «Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν» της πρώτης διοργάνωσης του θεσμού Made in Greece. Έτσι, προστέθηκε άλλη μία πολύ σημαντική βράβευση στην ήδη πλούσια συλλογή διακρίσεων του προϊόντος που από το 1996 πρωτοστατεί στα οινικά δρώμενα της Ελλάδας, αλλά και διαπρέπει σε πάνω από 25 χώρες διεθνώς. Ο θεσμός Made in Greece συστάθηκε για πρώτη φορά το 2013 και αποτελεί μία αξιέπαινη πρωτοβουλία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, υπό την αιγίδα των υπουργείων Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, προκειμένου να προαχθεί η εξωστρέφεια και η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της ελληνικής παραγωγής.