Σύμφωνα με το κείμενο,
Η εκπαιδευτική κοινότητα
αισθάνεται «ανακούφιση» με το νέο πληροφοριακό σύστημα «my school». Το νέο αυτό σύστημα ήρθε να λύσει πολλά από τα προβλήματα των σχολικών
μονάδων όπως διατείνεται το Υπουργείο.
Το μάτι του «Μεγάλου
Αδελφού» θα καταγράφει κεντρικά πλέον
όλες τις πληροφορίες που αφορούν στους εκπαιδευτικούς και μαθητές των σχολικών
μονάδων. Οι απρόσωποι τεχνοκράτες της
κεντρικής διοίκησης θα συλλέγουν
πλέον πληροφορίες για τις απεργίες, τις στάσεις εργασίας και τις άδειες των
εκπαιδευτικών, καθώς και για τις βαθμολογίες , τις μετεγγραφές , τον αριθμό
παιδιών ανά τάξη και τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών.
Ποιες παιδαγωγικές και
λειτουργικές ανάγκες εξυπηρετεί όλη αυτή η χρονοβόρα συμπλήρωση των στοιχείων;
Είναι αυτός ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης; Έτσι λέει το Υπουργείο. Δεν τους
πιστεύουμε. Θέλουν έναν εκπαιδευτικό φοβισμένο. Θέλουν μια κοινωνία φοβισμένη.
Επενδύουν και σχεδιάζουν στο φόβο και την απραξία. Θέλουν να κατατάσσουν τους εκπαιδευτικούς σε «καλούς»
και «κακούς», τις σχολικές μονάδες σε «αποδοτικές» και «μη αποδοτικές» με συγκρίσεις στοιχείων και αριθμών.
Δίνουν προτεραιότητα σε ένα πληροφοριακό
σύστημα ολοκληρωτικού τύπου, ενώ υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν χρήματα να
εφοδιαστούν με πετρέλαιο, με κενά σε εκπαιδευτικούς, άνεργους αναπληρωτές,
εκπαιδευτικούς με υποχρεωτικές
μετακινήσεις. Δίνουν προτεραιότητα στα νούμερα και όχι στον άνθρωπο. Έτσι
θέλουν να είναι στα δικά τους σχολεία.