Πέμπτη, Ιανουαρίου 13, 2011

ανακοινώθηκαν οι αντιδημαρχίες

Ανακοινώθηκαν απο το γραφείο του Δημάρχου Θήρας και συγκεκριμένα απο το "ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ" που ανήκει διοικητικά στο Γραφείου του Δημάρχου" οι Αντιδήμαρχοι για την επόμενη διετία. Και γράφουμε διετία, μιας και αυτό το χρονικό περιθώριο δίνει ο νόμος και στον "αρχηγό" να κάνει αλλαγές, και στους ορισθέντες να δημιουργήσουν έργο.
Ως προς το "αυτοτελές" του νέου, ουσιαστικά, γραφείου, το κρίνουμε ... απαραιτότατο για την άμεση και αντικειμενική ενημέρωση των δημοτών ενω ως προς τον χαρακτήρα (και χαρακτηρισμό βεβαίως βεβαίως..) του "αυτοτελούς" μας αρέσει και τον στηρίζουμε απεριόριστα..!

Ελπίζουμε, να οργανωθεί καλά, σε υποδομή και εξοπλισμό ενω θα το θέλαμε να μπορέσει να παίξει και συντονιστικό ρόλο μεταξύ των νέων εκλεγμένων της νέας δημοτικής Αρχής.  Ώστε, να μην λέει ο καθένας τα δικά του, αυτά να κατεβαίνουν στο "κοινό" αλλιώς κι αλλιώτικα και γενικώς να (μην) πάθει η νέα δημοτική αρχή αυτό που παθαίνουν οι παλιές (δημοτικές αρχές) να εμφανίζουν δηλ. μια εικόνα αποδιοργάνωσης ή "σκορποχώρι" όπως λέει κι ο απλός, αλλά σοφιστής (!) λαός μας...


Πάμε και στο... παρασύνθημα!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση υπο τον (στερεότυπο, αλλά τι να κάνουμε..!) τίτλο  «Ορισμός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων» και σύμφωνα με απόφαση του Δήμαρχου (της οποία δεν μας νοιάζει ο αριθμός, αλλά ούτε και οι προυποθέσεις των άρθρων..)
ο Δήμαρχος ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Θήρας, με θητεία από 12-1-2011 μέχρι 31-12-2012, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
(τις αρμοδιότητες θα τις αναφέρουμε όλες για να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε και σε τι)

Α. ΚΑΦΟΥΡΟΣ ΜΑΡΚΟΣ. Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών & Ποιότητας Ζωής, στον οποίο μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες που αφορούν τους παρακάτω τομείς:

1. Αναπληρώνει το Δήμαρχο σε περίπτωση απουσίας του ή κωλύματος του και υπογράφει αντί αυτού σε έγγραφα και Χρηματικά Εντάλματα του Δήμου.
2. Την εποπτεία της λειτουργίας του Πολεοδομικού Γραφείου.
3. Εποπτεία των Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου.
4. Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Δήμου.
5. Την παρακολούθηση και μέριμνα για την επιμόρφωση και εκπαίδευση όλου του προσωπικού.
6. Την ευθύνη για τα θέματα και τον έλεγχο των προμηθειών για το γραφείο Πολιτικής Προστασίας.
7. Εποπτεία του γραφείου έκδοσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και αδειών μουσικών οργάνων. Την υπογραφή εγγράφων που αφορούν την προσωρινή ή μόνιμη ανάκληση αδειών λειτουργίας των παραπάνω καταστημάτων.
8. Την παρουσία, συμμετοχή και συνδρομή του Δήμου στην Τράπεζα Αίματος Θήρας.
9. Την ευθύνη για την εξέταση θεμάτων εξοικονόμησης ενέργειας και νέων μορφών ενέργειας.
10. Την προαγωγή και προάσπιση της Δημόσιας Υγείας.
11. Την υποστήριξη του έργου των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων Μεσαριάς, Επισκοπής Γωνιάς (Καμάρι), και των Τοπικών Κοινοτήτων Έξω Γωνιάς, Βόθωνα και Βουρβούλου.
12. Έχει την ευθύνη και την εποπτεία των δραστηριοτήτων του ΚΕΠ Θήρας.
13. Την εποπτεία των Νομικών προσώπων που αφορούν τον τομέα Πρόνοιας (Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, Βοήθεια στο Σπίτι, ΚΑΠΗ).
14. Μεταναστευτική πολιτική και εποπτεία του γραφείου Αλλοδαπών.
15. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητας του.

Β. ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών και αρμόδιος κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Οίας, όπου θα ασκεί τις οριζόμενες στο άρθρο 59, παρ. 4, αρμοδιότητες του Ν. 3852/2010, στον οποίο αναθέτουμε την εποπτεία και αρμοδιότητα στους παρακάτω τομείς:

1. Την εποπτεία της λειτουργίας των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.
2. Την οργάνωση και παρακολούθηση Εσόδων και Εξόδων.
3. Την παρακολούθηση της υλοποίησης του Προϋπολογισμού και τον έλεγχο των αναμορφώσεων του.
4. Τον έλεγχο των προμηθειών που διενεργούνται από τις υπηρεσίες του Δήμου οικονομικές και διοικητικές.
5. Την ίδρυση, συγκρότηση και λειτουργία του γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης.
6. Την ευθύνη για την Υπηρεσία Πρασίνου.
7. Έχει την ευθύνη και την εποπτεία των δραστηριοτήτων του ΚΕΠ της Τοπικής Κοινότητας Οίας και ΚΕΠ Δημοτικής Κοινότητας Θηρασίας και την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην Τοπική Κοινότητα Οίας.
8. Την υποστήριξη του έργου των Συμβουλίων της Δημοτικής Κοινότητας Θηρασίας και της Τοπικής Κοινότητας Οίας.
9. Την ευθύνη για τη συνεργασία του Δήμου με την Εκκλησία στους τομείς που οι δράσεις Δήμου και Εκκλησίας συναντώνται.
10. Εποπτεία προμηθειών στον τομέα του Περιβάλλοντος.
11. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητας του.

Γ. ΖΩΡΖΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας καθαριότητας & ηλεκτροφωτισμού στον οποίο αναθέτουμε την εποπτεία και αρμοδιότητα στους παρακάτω τομείς:

1. Την καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου και των κοιμητηρίων καθώς και την τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού από τους ιδιοκτήτες, νομείς, και επικαρπωτές οικοπέδων και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται εντός πόλης, χωριών, οικισμών, καθώς και η υποχρέωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού από το Δήμο σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων.
2. Την αποκομιδή και διαχείριση των στερεών απόβλητων σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης, λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων, κατασκευής μονάδων επεξεργασίας και αξιοποίησης, καθώς και αποκατάστασης υφισταμένων ΧΑΔΑ.
3. Την παρακολούθηση και συντήρηση του Δημοτικού Ηλεκτροφωτισμού.
4. Την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων μη φερόντων πινακίδες κυκλοφορίας από δημοτικούς χώρους ή χώρους όπου προκαλείται αισθητική ρύπανση.
5. Την τήρηση κανόνων υγιεινής των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων.
6. Τον έλεγχο και εποπτεία των προμηθειών που εκτελούνται από τις Τεχνικές Υπηρεσίες.
7. Την ίδρυση και λειτουργία αμαξοστασίου και γραφείου κίνησης οχημάτων.
8. Τη συντήρηση και επισκευή του μηχανολογικού εξοπλισμού καθαρότητας καθώς και των λοιπών μηχανημάτων του Δήμου.
9. Την ευθύνη των συνεργείων άμεσης συντήρησης οδών πλατειών πεζοδρομίων και λοιπών κοινοχρήστων χώρων.
10. Την ευθύνη για την ίδρυση και λειτουργίας αποθήκης.
11. Την εισήγηση για έκδοση κανονισμού καθαριότητος και κανονισμού λειτουργίας κοιμητηρίων καθώς και την τήρησή του από τους Δημότες.
12. Την συντήρηση και λειτουργία των πάρκων Κυκλοφοριακής Αγωγής και παιδικών χαρών.
13. Την υποστήριξη του έργου των Συμβουλίων των τοπικών Κοινοτήτων Πύργου, Μεγαλοχωρίου, Ακρωτηρίου και της Δημοτικής Κοινότητας Εμπορείου.
14. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητας του.

Δ. ΑΡΓΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού, Παιδείας και Αθλητισμού στον οποίο αναθέτουμε την εποπτεία και αρμοδιότητα στους παρακάτω τομείς:

1. Την ευθύνη για τον τομέα του Τουρισμού, την προετοιμασία για την συμμετοχή του Δήμου ή άλλων φορέων Τουρισμού στις εκθέσεις, την προετοιμασία και οργάνωση συνεδρίων που αφορούν τον τουρισμό, την υποβολή προτάσεων για την εκπόνηση μελετών σχετικών με το τομέα αυτό. Την ευθύνη της προβολής των Νησιών και του Δήμου μέσω του διαδικτύου και του προσπορισμού εσόδων από την χρήση επαγγελματιών, του διαδικτυακού μας τόπου. Την συνεργασία και το συντονισμό με τους αρμόδιους φορείς, οργανισμούς, ΝΠΙΔ, συλλόγους, ιδιώτες, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, την επίλυση θεμάτων σχετικών με την αξιολόγηση ιδεών για την ανάπτυξη του τουρισμού.
2. Την ευθύνη των ρυθμίσεων και την επίλυση του κυκλοφοριακού θέματος καθώς και την εποπτεία των χώρων στάθμευσης.
3. Την ευθύνη για την σύνταξη μελέτης για την τοποθέτηση κεραιών κινητής τηλεφωνίας σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα, τον Δημόκριτο ή άλλους σχετικούς φορείς.
4. Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων και την παρακολούθηση του αντίστοιχου γραφείου με στόχο την προβολή του Δήμου από την τέλεση αυτών.
5. Την ευθύνη για το κτηματολόγιο και την περιουσία του Δήμου και την εποπτεία του αντίστοιχου γραφείου.
6. Την οργάνωση επιτροπών και τον συντονισμό τους, για την ονομασία οδών – πλατειών, αρίθμηση και οδοσήμανση.
7. Την εποπτεία των Νομικών προσώπων του τομέα Παιδείας Πολιτισμού και Αθλητισμού.
8. Την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
9. Την διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Νομικά Πρόσωπα και τους Πολιτιστικούς Συλλόγους που λειτουργούν στην περιοχή αρμοδιότητας του Δήμου μας.
10. Την εποπτεία και έλεγχο της Δημοτικής Αστυνομίας.
11. Την υποστήριξη του έργου των Συμβουλίων της τοπικής Κοινότητας Ημεροβιγλίου και των Δημοτικών Κοινοτήτων Φηρών και Καρτεράδου στους τομείς ευθύνης του.
12. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητας του.

Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι υπογράφουν όλα τα έγγραφα της αρμοδιότητας τους και οι αρμοδιότητες αυτές εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες που ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας των συστημάτων του Δήμου.
Σε περίπτωση νομίμου κωλύματος των αντιδημάρχων στους οποίους έχουμε μεταβιβάσει αρμοδιότητές μας, αυτές θα ασκούνται από τον Δήμαρχο ή τον νόμιμο αναπληρωτή του. Οι κατά τόπον αρμοδιότητες του αντιδημάρχου που απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκούνται από τον ίδιο τον Δήμαρχο.
Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, και να κοινοποιηθεί στην Περιφερειακή Διοίκηση, στους ανωτέρω αντιδημάρχους, στον προϊστάμενο της Ταμειακής Υπηρεσίας, στους προϊσταμένους των Δ/νσεων, Τμημάτων και Αυτοτελών Γραφείων του Δήμου.
Η παρούσα απόφαση ισχύει μέχρι ανακλήσεως της με νεότερη απόφαση του Δημάρχου.
Ο Δήμαρχος Θήρας, Αναστάσιος - Νικόλαος Ζώρζος