Παρασκευή, Δεκεμβρίου 24, 2010

τρυφερό.. αλλά και πολύ ρεαλιστικό...

"Αυτά τα Χριστούγεννα κάνε τη διαφορά!" μας λέει στο μήνυμά της για τις γιορτές η Ένωση Ζωοφίλων Θήρας υπενθυμίζοντας σε όλους οτι πρίν αποφασίσουν να αποδεχθούν ή να χαρίσουν ενα κατοικίδιο ως δώρο θα πρέπει να είναι βέβαιοι οτι οι νέοι ιδιοκτήτες του θα είναι σε θέση να το φροντίσουν. Η Ε.Ζ.Θ. για άλλη μια φορά υπενθυμίζει οτι όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να βοηθήσουν στην φροντίδα των ζώων που φιλοξενούνται στο καταφύγιο του Καρτεράδου.

Στο μηνυμά της η Ένωση Ζωοφίλων Θήρας αναφέρει οτι,
Η Ένωση Ζωοφίλων Θήρας δραστηριοποιείται πάνω από 15 χρόνια στο νησί προσπαθώντας να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των αδέσποτων, κατοικίδιων και εργαζόμενων ζώων. Αν και πολλά πράγματα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο, η ΕΖΘ έχει ακόμα έναν μακρύ δρόμο να διαβεί... κυρίως όσον αφορά την ενημέρωση του κοινού για το πώς πρέπει να συμπεριφέρεται κάθε υπεύθυνος ιδιοκτήτης ζώου.
Πόσο απογοητευτικό είναι να διαπιστώνει κανείς ότι ο ίδιοι ιδιοκτήτες που αρνούνται να στειρώσουν τα ζώα τους ισχυριζόμενοι ότι τα αγαπάνε υπερβολικά και δεν θέλουν να τους στερήσουν τις “χαρές της ζωής”, είναι τα ίδια άτομα που θα εγκαταλείψουν τα νεογέννητα των κατοικίδιων τους με απάνθρωπο τρόπο και χωρίς δεύτερη σκέψη.
Πριν λοιπόν προσθέσετε ένα κατοικίδιο στην οικογένειά σας, σιγουρευτείτε ότι είσαστε έτοιμοι να αναλάβετε τα καθήκοντα ενός υπεύθυνου ιδιοκτήτη. Μην ξεχνάτε ότι το ζώο σας δεν έχει φωνή να σας πει ή να σας ζητήσει αυτό που χρειάζεται!

ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ (απο εναν τετράποδο σύντροφο!)
1. Σε παρακαλώ κάνε τα αφεντικά μου να καταλάβουν ότι δεν μπορώ να επιζήσω μόνο με ψωμί και κόκαλα, μια απλή ξηρά τροφή και ένα μπολ καθαρό νερό μου αρκούν με το παραπάνω!
2. Το να γεννώ 6 κουτάβια δύο φορές το χρόνο τα οποία θα καταλήξουν στο δρόμο ή και χειρότερα δεν θα πει μητρότητα... Μπορείς να τους ζητήσεις σε παρακαλώ να με στειρώσουν;
3. Ξύνομαι ασταμάτητα εδώ και μήνες, σε παρακαλώ Άγιε Βασίλη στείλε μου ένα φάρμακο για τους ψύλλους και αν σου είναι εύκολο πρόσθεσε και κανένα χάπι για τα παράσιτα στην κοιλιά μου και τα ετήσια εμβόλια μου!
4. Τα βαρέλια δεν αποτελούν ειδυλλιακά σκυλόσπιτα, το καλοκαίρι γίνονται φούρνος και το χειμώνα ψυγείο. Δεν μπορούν να μου φτιάξουν ένα ξύλινο σπιτάκι;
5. Η αλυσίδα μου είναι μόλις ένα μέτρο… μετά βίας κινούμαι. Και τι δεν θα έδινα να είχα πιο πολύ χώρο!
6. Με έχουν δέσει εδώ … δεν θυμάμαι από πότε! Απλά περνούν μου πετάνε αποφάγια και φεύγουν… γιατί δεν με θέλουν; Μπορώ να μάθω πράγματα αν μου αφιερώσουν λίγο χρόνο και παίξουν μαζί μου... στα όνειρά μου βλέπω ότι με πάνε βόλτα, με χαϊδεύουν και μου λένε ότι είμαι καλό σκυλί… έχω δει άλλα αφεντικά που τα κάνουν αυτά…. Θα μου συμβεί ποτέ και εμένα;

Εάν είσαστε στο πνεύμα των Χριστουγέννων και θέλετε να βοηθήσετε, παρακάτω είναι μερικά δώρα που τα αδέσποτα σκυλιά και τα γέρικα γαϊδουράκια στο Καταφύγιο του Καρτεράδου θα χαρούν πολύ να λάβουν:
· Ψωμί, λαχανικά, φρούτα ή σανό
· Ξηρά τροφή ή κονσέρβες για σκύλους
· Μπισκότα/ λιχουδιές για σκύλους/ άλογα
· Εφημερίδες
· Φάρμακα για εξωτερικά παράσιτα
· Φάρμακα για εσωτερικά παράσιτα · Κολάρα/ λουριά σκύλων (χρησιμοποιημένα ή καινούργια)
· Παιχνίδια για σκύλους (χρησιμοποιημένα ή καινούργια)
· Εθελοντές για χάδια, αγκαλιές και παιχνίδι!

Η ΕΖΘ θα ήθελε να ευχαριστήσει για τις γενναιόδωρες χειρονομίες τους:
Το Ίδρυμα Νομικού για την αγορά αγάλματος από τη δημοπρασία του Donkey Republic το οποίο και προσέφερε στην ΕΖΘ προκειμένου να μετατραπεί σε κουμπαρά και να τοποθετηθεί στο τελεφερίκ και την Ένωση Λεμβούχων Θήρας που κατασκεύασε ευρύχωρα και πρακτικά σπιτάκια για τους σκύλους του Καταφυγίου. Για κάθε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ένωση Ζωοφίλων Θήρας
στο 6974321784.

Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2011!!