Δευτέρα, Νοεμβρίου 03, 2014

«Από το κολάζ των προσωπικών εκτιμήσεων πάμε στον επαγγελματισμό» - η νέα αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παπαβασιλείου έθεσε τον πήχη για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου

Για ένα νέο μοντέλο και  μια νέα αντίληψη  στη χάραξη  τουριστικής πολιτικής στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, έκανε λόγο η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου,  στην πρώτη συνέντευξη Τύπου, από την ανάληψη των καθηκόντων της, που έδωσε το μεσημέρι της Δευτέρας, διαπιστώνοντας  ότι μέχρι σήμερα  υπήρχαν «πολλά λόγια και τεράστιο έλλειμμα σε ουσία»

«Δεν θα σας κουράσω με το τι  παρέλαβα. Λίγο πολύ, είναι κοινό μυστικό πια. Όλοι γνωρίζουμε.  Εξάλλου και το γεγονός ότι  χρειάστηκε τόσο διάστημα για  να λειτουργήσουμε πυροσβεστικά, μιλάει από μόνο του.  Πολλά λόγια και τεράστιο έλλειμμα σε ουσία. Το μοντέλο  “μιλάμε για να μιλάμε”  δεν πρόκειται να το ακολουθήσω» δήλωσε η κ. Παπαβασιλείου, δίνοντας το προσωπικό στίγμα της .

Αναφερόμενη στον προγραμματισμό που έχει γίνει μέχρι σήμερα στον τομέα του τουρισμού, η αντιπεριφερειάρχης τον διαχώρισε σε δύο φάσεις. Η πρώτη ολοκληρώνεται στο τέλος του χρόνου και περιλαμβάνει τη συμμετοχή της ΠΝΑΙ σε τέσσερις εκθέσεις, ενώ η δεύτερη φάση ξεκινά με την έναρξη της νέας χρονιάς και σηματοδοτεί τη νέα αντίληψη χάραξης της τουριστικής πολιτικής πάνω σε ένα νέο μοντέλο.

«Στον τουρισμό, που για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου,  είναι η μεγάλη προοπτική και  η μεγάλη  ελπίδα , με μεγάλη υπευθυνότητα δουλέψαμε τον πρώτο μήνα,  με δυο στόχους: Πρώτον,  να αποτυπώσουμε το σημείο εκκίνησης και δεύτερον, να διαχειριστούμε τα άμεσα ζητήματα  που τα οριοθετούμε χρονικά  με το κλείσιμο  της χρονιάς. Κι αυτό  γιατί από  το 2015 γυρνάμε σελίδα και με νέα αντίληψη υιοθετούμε ένα νέο μοντέλο, βάζοντας τα τουριστικά θέματα των νησιών μας στην τροχιά που θα έχουμε σχεδιάσει εξ ολοκλήρου εμείς. “Παντρεύουμε”  στις δράσεις μας και  στη λειτουργία  μας,  τον Τουρισμό με τον Πολιτισμό και το Αθλητισμό  με κεντρικό  άξονα την εξωστρέφεια, την οποία  θέσαμε ως πρωταρχικό στόχο της θητείας μας « ανέφερε.

Οι διοργανώσεις
Μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς η ΠΝΑΙ θα συμμετάσχει στην μεγάλη   Έκθεση World Travel Market  (WTM) του Λονδίνου, από 3 έως 6 Νοεμβρίου,  στην οποία βασικός  στόχος είναι να προβληθεί  όσο γίνεται περισσότερο διεθνώς, μέσα από ειδικό event, η έκθεση στο Μουσείο του Λούβρου, που είναι αφιερωμένη στη Ρόδο. «Με μια έξυπνη κίνηση καταφέραμε και είμαστε ένα από τα σημαντικότερα event της έκθεσης. Καλέσαμε αντιπροσώπους του Λούβρου για να προβάλουν την Ρόδο σε αυτήν την διεθνή έκθεση» ανέφερε η κ. Παπαβασιλείου.

Ανυπολόγιστης αξίας για την προβολή της Ρόδου διεθνώς είναι η Έκθεση στο Μουσείο του Λούβρου,  η οποία ανοίγει τις πύλες της στις 13 Νοεμβρίου και μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου (οπότε προγραμματίζεται η μεταφορά της στη Ρόδο).  «Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο γεγονός για τον πολιτισμό το οποίο δεν μπορούμε να αφήσουμε αναξιοποίητο» τόνισε η αντιπεριφερειάρχης.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θα συμμετάσχει επίσης  στην Έκθεση   International Luxury Travel Market (I.L.T.M.)  των  Καννών, από 1 έως 4 Δεκεμβρίου. 2014, η οποία θεωρείται πολύ σημαντική για τον τουρισμό πολυτελείας.

Ο κύκλος των εκθέσεων για το 2014 θα κλείσει με τη συμμετοχή της ΠΝΑΙ στην 1η Έκθεση Greek Tourism Expo, από  5έως 7 Δεκεμβρίου, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Πρόκειται για την πρώτη διεθνή έκθεση τουρισμού που διοργανώνεται στην Αθήνα, στην οποία θα παρευρίσκονται και τις τρεις ημέρες 85 Hosted Buyers κατά κύριο λόγο, από ΗΠΑ, Ιταλία, Γερμανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Τουρκία, Μεγάλη Βρετανία, Ρωσία, Σερβία, Νορβηγία, Σουηδία, Πολωνία, Ταϊλάνδη, Ινδία, Κίνα, Ολλανδία, Ουκρανία, Ρουμανία, Ισπανία, Βουλγαρία και Κύπρο.

Στόχοι για το 2015
Παρουσιάζοντας τους άξονες στους οποίους θα βασιστεί η τουριστική πολιτική της Περιφέρειας για το 2015, η αντιπεριφερειάρχης Tουρισμού μίλησε για  πλάνο  που αφορά την στρατηγική επικοινωνίας  και τουριστικής προβολής των νησιών της Περιφέρειας για το 2015.


Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε  στην ανάγκη διασύνδεσης του τουρισμού με τους παράγοντες της αγοράς και σε αυτό ακριβώς  αποσκοπεί η συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου,  ενώ θα ακολουθήσει ανάλογη συμφωνία και με το Επιμελητήριο Κυκλάδων.  Όπως εξήγησε «Ο τουρισμός έχει ανάγκη το Επιμελητήριο και η αγορά που αντιπροσωπεύει το Επιμελητήριο έχει ανάγκη τον τουρισμό. Επομένως τουρισμός και Επιμελητήριο πρέπει να κινηθούν παράλληλα με κοινές δράσεις για καλύτερα αποτελέσματα».