Τρίτη, Απριλίου 03, 2012

μετ' εμποδίων οι μετακινήσεις.. απόφαση η απεργία

Επιμένει η ΠΝΟ, αντιδρούν οι ξενοδόχοι στην κήρυξη 48ωρηςαπεργίας την Μ. Εβδομάδα.

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας να προχωρήσει σε 48ωρη απεργία τη Μεγάλη Τρίτη και τη Μεγάλη Τετάρτη. Οι ξενοδόχοι προειδοποιούν ότι η κινητοποίηση θα δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα σε ήδη επιβαρυμένες -λόγω της οικονομικής κρίσης- επιχειρήσεις, αλλά ο γγ της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς απαντά ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί έχουν λάβει πλέον εκρηκτικές διαστάσεις.

Σύμφωνα με την «Ημερησία» υπολογίζεται ότι τη Μεγάλη Τετάρτη περί τους 17.000 - 18.000 επιβάτες έχουν κλείσει θέσεις για να ταξιδέψουν προς τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη με 15 προγραμματισμένα και έκτακτα δρομολόγια, ενώ για τη Μεγάλη Τρίτη είχαν προβλεφθεί να εκτελεστούν 10 δρομολόγια.
Λόγω της απεργίας, οι επιβάτες που δεν θα μπορέσουν να μετακινηθούν σε κάποιο νησί με άλλο μέσο θα πρέπει να απορροφηθούν τη Μ.Πέμπτη και τη Μ.Παρασκευή με τα κανονικά δρομολόγια, ενώ ήδη η πληρότητα στα πλοία τις δύο αυτές ημέρες αγγίζει το 80%.  
Η ΠΝΟ αντιδρά στην άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα και στην ένταξη του Οίκου Ναύτου στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ). Ζητεί επίσης να αντιμετωπιστεί το θέμα της ανεργίας των ναυτικών, να υπογραφούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας για το 2012 και να σταματήσει η περικοπή των συντάξεων.

Σύμφωνα με στοιχεία του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας, το 2011 οι άνεργοι ναυτικοί έφθαναν τις 3.500, ωστόσο, όπως αναφέρουν συνδικαλιστές, ο αριθμός αυτός φθάνει σήμερα τους 7.500.

By the writer….
Γίνει δεν γίνει τελικά η απεργία, την ζημιά της απ ότι φαίνεται την έχει κάνει μιας και μοιάζει μάλλον δύσκολο να μπει κανείς στην διαδικασία να προγραμματίσει «νησιώτικες διακοπές» από την στιγμή που βλέπει ότι το πιθανότερο είναι να ταλαιπωρηθεί, εξυπηρετούμενος στο παρά «πέντε» της «λαμπρής», μπαίνοντας στην διαδικασία της «λίστας αναμονής» κι επιπλέον έχοντας υποστεί συνωστισμό κατά την διάρκεια του ταξιδιού του.
Όπως και να έχει, αξίζει να δούμε κατά πόσο θα μπορέσουν οι αρμόδιοι πολιτικοί
να πείσουν τους απεργούς να “κάνουν πίσω”, μιας και ο χρόνος που αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη απεργία περισσότερο «απέναντι» θα τους φέρει με άλλους ανθρώπους και επαγγελματίες των οποίων η οικονομική τύχη επίσης δοκιμάζεται αυτήν την εποχή, παρά θα καταστήσει κατανοητό ότι οι εργαζόμενοι στην ελληνική ακτοπλοΐα αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.