Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20, 2012

το πολεοδομικό πρόβλημα (;) της Σαντορίνης με απλά παραδείγματα..

(σε συνέχεια του παραπάνω κειμένου...)

-καλημέρα κυρία μου, είμαι ο γείτονάς σας από το Μεγαλοχώρι της Σαντορίνης…
-α, τι κάνετε; είστε καλά;  χειμώνα στην Σαντορίνη ε;…
-ξέρετε, είμαι μέσα στην ντουλάπα σας…
-μέσα στην ντουλάπα μου; και τι κάνετε εκεί;
-έσκαβα και βγήκα στην ντουλάπα σας…
-καλά, τόσος κόπος, τέτοιο ριφιφί για να βγείτε στην ντουλάπα μου; ξέρετε κύριε, μπορεί να είμαι αριστοκράτισσα κι από καλό σόι που λένε, αλλά είμαι απλός άνθρωπος, δεν φοράω μόνον σινιέ… εχω και μη επώνυμα ρούχα…τόσος κόπος για 5 donna karan….
-κυρία μου, δεν έκανα τόσον κόπο για να κάνω ριφιφί στα κάρα(ν) σας….
-αλλά;
-εγώ, το μπάνιο μου ήθελα να μεγαλώσω…
-μέσα στην ντουλάπα μου;
-εκεί βγήκα…..
-λέτε δηλαδή να το έχουμε κοινόχρηστο; εσείς να πλένεστε κι εγώ να ντύνομαι;
-δεν είναι κι άσχημη ιδέα, γείτονες είμαστε….
-κι εγώ δεν την βρίσκω κακή…
-ναι, αλλά είναι σωστό;
-ε, όχι και τόσο σύνηθες θα έλεγα….άρα πρωτότυπο…!
-δεν ήταν αυτός ο στόχος μου….
-και ποιος ήταν;
-να μεγαλώσω το μπάνιο μου..
-κρίμα…και τώρα τι λέτε να κάνουμε;
-να ξανακλείσω την τρύπα..
-ξανακλείστε την..
-ωραία, χαίρομαι που σας βρίσκω τόσο ψύχραιμη…
-εμένα, το μόνο που με προβληματίζει είναι που θα σκονίστηκαν τα ταγιέρ μου…
-τα κάρα(ν);
-τα κάραν…
-και οι μηχανικοί;
-ποιοι μηχανικοί, καλέ μου κύριε..εμένα μόνον η σκόνη είναι που με απασχολεί....
-πάλι καλά....
-κρίμα πάντως .. θα μπορούσαμε να γνωριστούμε και καλύτερα.... εχω ξέρετε και διαμερίσματα στην καλντέρα, μπορούμε εάν θέλετε να δοκιμάσουμε κι εκεί…
-να δοκιμάσουμε τι;
-να ανοίξουμε κι' άλλες τρύπες...
-...που;
-να, εσείς θα σκάβεται απο την μεριά της κληρονομιάς κι εγώ απο την μεριά των νεοαποκτηθέντων
-σε περίοδο κρίσης;
-σε περίοδο κρίσης μου έτυχε….
-τυχερή είστε….
-ευγνώμων…. λέτε λοιπόν;
-αφού επιμένετε... από πού θέλετε να ξεκινήσω;
-από την ντουλάπα
-την δική μου για την δικιά σας;
-την δικιά σας
-από την ντουλάπα λοιπόν….