Η διοργανώτρια εταιρία του φετινού Συνεδρίου IMIC - 2011 μας ενημερώνει σχετικά με το Συνέδριο οτι,
56 ειδικοί επιστήμονες, marketiers, διακεκριμένοι επιχειρηματίες του τουρισμού και της εστίασης, δημοσιογράφοι, γνώστες των social media, food bloggers και πολλοί άλλοι, θα καταθέσουν τις απόψεις τους για το θέμα του συνεδρίου, σε προφορικές εισηγήσεις και σε στρογγυλά τραπέζια.
Οι ομιλίες θα κινηθούν σε πέντε βασικούς άξονες: ταυτότητα και μάρκετινγκ, αυθεντικότητα και καινοτομία, δίκτυα και επικοινωνία, δημιουργία και προσφορά, βιωσιμότητα και ποιότητα. Τα θέματα που θα συζητηθούν στο IMIC 2011 δεν έχουν αποτελέσει πεδίο συζήτησης τα τελευταία χρόνια σε κανένα συνέδριο τουρισμού στην Ελλάδα.
Η Σαντορίνη στο συνέδριο..
Η Σαντορίνη έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να δημιουργήσει μια ξεχωριστή γαστρονομική ταυτότητα και να προσελκύει υψηλού επιπέδου τουρίστες από όλο τον κόσμο. Πώς αυτό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε;
Μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση στο πλαίσιο του IMIC πάνω στο θέμα.
Τις απόψεις τους και την πολυετή εμπειρία τους θα καταθέσουν οι:
Νίκος Ζώρζος, Δήμαρχος Θήρας, Ματθαίος Δημόπουλος, Γενικός Διευθυντής Ένωσης Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων, Κώστας Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Ηλιότοπου, Σοφία Πέρπερα, All About Greek Wine, Πάρις Σιγάλας, Οινοποιός και Γιώργος Χατζηγιαννάκης, Εστιάτορας. Στόχος είναι να αναλυθούν οι παράμετροι της επιτυχίας και της προσπάθειας και να μπορέσουν και άλλοι προορισμοί να πάρουν στοιχεία και να αξιοποιήσουν την εμπειρία της Σαντορίνης.
Το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου μπορείται να το ανοίξετε και να το διαβάσετε εδω
56 ειδικοί επιστήμονες, marketiers, διακεκριμένοι επιχειρηματίες του τουρισμού και της εστίασης, δημοσιογράφοι, γνώστες των social media, food bloggers και πολλοί άλλοι, θα καταθέσουν τις απόψεις τους για το θέμα του συνεδρίου, σε προφορικές εισηγήσεις και σε στρογγυλά τραπέζια.
Οι ομιλίες θα κινηθούν σε πέντε βασικούς άξονες: ταυτότητα και μάρκετινγκ, αυθεντικότητα και καινοτομία, δίκτυα και επικοινωνία, δημιουργία και προσφορά, βιωσιμότητα και ποιότητα. Τα θέματα που θα συζητηθούν στο IMIC 2011 δεν έχουν αποτελέσει πεδίο συζήτησης τα τελευταία χρόνια σε κανένα συνέδριο τουρισμού στην Ελλάδα.
Η Σαντορίνη στο συνέδριο..
Η Σαντορίνη έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να δημιουργήσει μια ξεχωριστή γαστρονομική ταυτότητα και να προσελκύει υψηλού επιπέδου τουρίστες από όλο τον κόσμο. Πώς αυτό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε;
Μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση στο πλαίσιο του IMIC πάνω στο θέμα.
Τις απόψεις τους και την πολυετή εμπειρία τους θα καταθέσουν οι:
Νίκος Ζώρζος, Δήμαρχος Θήρας, Ματθαίος Δημόπουλος, Γενικός Διευθυντής Ένωσης Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων, Κώστας Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Ηλιότοπου, Σοφία Πέρπερα, All About Greek Wine, Πάρις Σιγάλας, Οινοποιός και Γιώργος Χατζηγιαννάκης, Εστιάτορας. Στόχος είναι να αναλυθούν οι παράμετροι της επιτυχίας και της προσπάθειας και να μπορέσουν και άλλοι προορισμοί να πάρουν στοιχεία και να αξιοποιήσουν την εμπειρία της Σαντορίνης.
Το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου μπορείται να το ανοίξετε και να το διαβάσετε εδω