Κυριακή, Οκτωβρίου 17, 2010

Super Cup 2010 - Ολυμπιακός - Παναθηναικός

φυσικά και το Κλειστό δεν θα γινότανε ... Αρκάδι....

Παρατήρηση Νο1: ...ωραία που θα ήταν εαν η πολιτική ήταν σαν τον αθλητισμό....να βρίσκονται δηλαδή οι νέοι στην σέντρα  (να παίζουν δηλαδή) και οι πιο έμπειροι να διοικούν ....(απο την άλλη μπορεί να είναι κι έτσι...!)

Παρατήρηση Νο2: ήξερα οτι οι Ολυμπιακοί είναι περισσότεροι στην Σαντορίνη (Προφανώς λόγο Πειραιά) αλλά δεν ήξερα οτι είναι και πιο δυναμικοί...

Παρατήρηση Νο3: μου άρεσε που είδα το κλειστό Γυμναστήριο της Σαντορίνης να φιλοξενεί μια τέτοια διοργάνωση. στο εξής θα το βλέπω διαφορετικά.

Παρατήρηση Νο4: Νομίζω οτι σαφέστερα παρά ποτέ στην πρόσφατη διοργάνωση πέρασε το μήνυμα της αθλητικής άμιλλας και της "απομάκρυνησης της βίας απο τα γήπεδα" (ας πάνε όσοι -προφανώς- έχουν όρεξη να "δώσουν και να πάρουν" ξύλο να "δέρνονται" για το ποιά τράπεζα έχει πχ τα χαμηλότερα επιτόκια (βλ. παρακάτω ) παρά για το ποιανού αθλητικού συλλόγου οι παίκτες έπαιξαν καλύτερα..
(-"η δική μου"
-"οχι, η δική μου"
- η δικιά σου; έτσι νομίζεις;; τώρα θα σου δείξω εγω.."
-έτσι λες; τώρα θα δείς..." )

Παρατήρηση Νο5: οι παίκτες φορούσαν στολές, οι προπονητές φορούσαν στολές, οι διαιτητές φορούσαν στολές, οι υπεύθυνοι του Κλειστού Γυμναστηρίου φορούσαν στολές, οι φωτογράφοι φορούσαν στολές, οι αστυνόμοι φορούσαν στολές (σε κάποια περίπτωση νόμιζα οτι ήταν απόκριες, ή οτι ζωντάνεψε ο Αουρελιάνο Μπουενδία..) οι μισοί απο τους θεατές φορούσαν στολές (άλλοι πράσινες κι άλλοι κόκκινες) ... οι μόνοι που δεν φορούσαν στολές ήταν οι δημοσιογράφοι.. ο καθένας δηλαδή φορούσε οτι ήθελε...
μετά, να μην σας κάνει εντύπωση που ο καθένας γράφει κι οτι θέλει ....
(στα σοβαρά τώρα, καλό είναι αυτό, το κακό είναι οταν γράφουν οτι τους λένε οι άλλοι...)

Παρατήρηση Νο6: Αποχωρώντας απο το Κλειστό Γυμναστήριο, προς στιγμήν, νόμισα οτι έχουμε εκλογές. Υπήρχε κόσμος συγκεντρωμένος στα εκλογικά κέντρα. Σημαιάκια όμως δεν υπήρχαν.
Σε δύο απο τα εκλογικά κέντρα, απ οτι εχω μάθει, δίνουν και δωρεάν καφέ. Φοβού τους Δαναούς και καφέ προσ-φέροντες....

Παρατήρηση (λέμε τώρα..) Νο7: (άμα δεν ξέρεις...)
-χαίρετε, είμαι ο ΓΓ της Λίγκας.
-του Βορρά;
-οχι κυρία μου, του Βόλλευ....
-συγνώμη, δεν ήξερα οτι υπάρχει και τέτοια (σσ Λίγκα) δεν έχω και μεγάλη σχέση με το αθλητικό ρεπορτάζ...
-δεν πειράζει, ευκαιρία να το μάθετε...
-ναι, η αλήθεια είναι οτι έχει μεγάλο ενδιαφέρον... (Μ.Ο. ύψους στον Ολυμπιακό το 1.90..!)


Κάνοντας κλίκ πάνω στις λέξεις "παρατήρηση" θα μπορέσε να παρακολουθήσετε στιγμιότυπα απο τον αγώνα και τις απονομές.