Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2013

στοχευμένη καμπάνια για την προώθηση της Ελλάδας ως γαστρονομικού προορισμού, σχεδιάζει ο ΣΕΤΕ

Ο ΣΕΤΕ ξεκινά μια στοχευμένη επικοινωνιακή καμπάνια με στόχο την ανεύρεση οικονομικών πόρων που θα στηρίξουν την υλοποίηση του σχεδίου μάρκετινγκ για την ελληνική γαστρονομία.
Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη που ο ΣΕΤΕ παρουσίασε το 2009, η ελληνική γαστρονομία μπορεί με στοχευμένες ενέργειες marketing, να αναδειχθεί και να καθιερωθεί  ως ένας από τους βασικούς λόγους προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα.
Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου αυτού  παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων που συνδέονται με τη γαστρονομία, άμεσα ή έμμεσα.
Η πρωτοβουλία αυτή του ΣΕΤΕ αποτελεί αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό, καθώς από την υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου θα ωφεληθεί το σύνολο του τουριστικού τομέα και όλων των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων και οργανισμών.