Παρασκευή, Νοεμβρίου 02, 2012

ενημερωτικές συναντήσεις για την παρουσίαση της νέας υπηρεσίας (e-booking) του επιμελητηρίου Κυκλάδων

Τη νέα υπηρεσία του για διεξαγωγή Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking), παρουσίασε το Επιμελητήριο Κυκλάδων σε μια σειρά στοχευμένων συναντήσεων με τους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων στα νησιά Πάρο, Σύρο, Τήνο, Άνδρο, Μήλο, Σίφνο, Νάξο, Σαντορίνη και Μύκονο, στο χρονικό διάστημα από 17 Σεπτεμβρίου έως και 22 Οκτωβρίου. 

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων αυτών, οι συμμετέχοντες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την υπηρεσία, με τους περισσότερους απ’ αυτούς να δηλώνουν συμμετοχή και να μπαίνουν άμεσα στη φάση εκπαίδευσης και εφαρμογής.

Επιπλέον, παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες του συστήματος με τους Επαγγελματικούς Συλλόγους Καταλυμάτων με καθολική ανταπόκριση, στο συμβούλιο της Κυκλαδικής Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων που πραγματοποιήθηκε στην Πάρο στις 08/10/12.

Η εφαρμογή e-booking του Επιμελητηρίου απευθύνεται στις επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων των Κυκλάδων και προσφέρει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης και λειτουργίας ενός εύχρηστου, πλήρους και αυτόνομου συστήματος ηλεκτρονικών κρατήσεων (e-booking).

Με την υπηρεσία αυτή, το Επιμελητήριο Κυκλάδων κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος των Κυκλάδων –μια προσπάθεια που είχε ξεκινήσει με τη δημιουργία και φιλοξενία μίνι-ιστοσελίδων για κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση μέσα από τη δικτυακή «πύλη» www.e-kyklades.gr– δίνοντας στα τουριστικά καταλύματα –μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις,  ως επί το πλείστον– τη δυνατότητα εξωστρέφειας μέσα από τεχνολογία αιχμής.

Η δυνατότητα On-line Booking, μέσα από το σύστημα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, μπορεί να ενσωματωθεί τόσο στην εταιρική ιστοσελίδα του καταλύματος (website) και στη σελίδα της επιχείρησης στο Facebook, όσο και στη μινι-ιστοσελίδα του καταλύματος μέσα στην Τουριστική «Πύλη» www.e-kyklades.gr,  αποκτώντας, έτσι, ένα τριπλό «κανάλι» διάδρασης με τους δυνητικούς επισκέπτες.
           
Η λειτουργία της εφαρμογής γίνεται αποκλειστικά από την κάθε επιχείρηση και με πολλαπλούς τρόπους (διαχειριστικό, email και κινητό), ενώ προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες και την πολιτική κρατήσεων του κάθε καταλύματος. Η ευέλικτη δομή της επιτρέπει την ταυτόχρονη διαχείριση, στο ίδιο περιβάλλον, διαφορετικών καναλιών πώλησης, όπως άλλα συστήματα κρατήσεων (booking.com, expedia.com, venere.com κλπ), ταξιδιωτικά γραφεία και πρακτορεία, μεγιστοποιώντας συμπληρωματικά το τελικό αποτέλεσμα, προς όφελος της επιχείρησης.