Πέμπτη, Ιουνίου 03, 2010

«Πάει» και ο Καντζέλης.


Την απόφασή του να παραιτηθεί από Αντιδήμαρχος και δημοτικός Σύμβουλος ανακοίνωσε χθες Τετάρτη 2 Ιουνίου ο κ. Καντζέλης με επιστολή του στο Δήμαρχο στο Δημοτικό Συμβούλιο και τα Μέσα ενημέρωσης στην οποία συνοπτικά αναφέρει τους λόγους της απόφασής του. Στην επιστολή του ο κ. Καντζέλης αναφέρει ότι διαχωρίζει την θέση του από αυτήν της δημοτικής παράταξης με την οποία εξελέγη δημοτικός σύμβουλος για 2 τετραετίες, το 2002 και το 2006, αναφέρεται στο έργο το οποίο κλήθηκε να διεκπεραιώσει ενώ σαφώς σημειώνει ότι το τελευταίο διάστημα ο ρόλος του είχε περιοριστεί.

Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι «τα σημεία σύγκλισης και επαφής μας (σσ με την δημοτική αρχή) είναι πλέον ελάχιστα σε σχέση με εκείνα της απόκλισης και διαφωνίας μας» σημειώνοντας παράλληλα ότι δεν πρόκειται να απόσχει από τα κοινά μιας και όπως αναφέρει «θα μπορέσω πλέον υπεύθυνα να αναζητήσω και να επιλέξω την επόμενη πολιτική πρόταση, της οποίας θα είμαι μέρος και υποστηρικτής»

Η επιστολή, (αναδημοσίευση από το portal www.neasantorinis.gr  )

Κύριε Δήμαρχε,

Λαμβάνοντας υπόψη το πολιτικό σκηνικό που έχει δημιουργηθεί, το χρονικό διάστημα που έχει απομείνει έως τις επόμενες Δημοτικές εκλογές και με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε αυτούς που μας εμπιστεύθηκαν με τη ψήφο τους το 2002 και το 2006, πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να σας κοινοποιήσω τις προθέσεις μου και τις αποφάσεις που έχω ήδη λάβει.

Θεωρώ ότι ο μακρόχρονος κύκλος της κοινής μας πολιτικής πορείας έχει πλέον κλείσει μιας και τα σημεία σύγκλισης και επαφής μας είναι πλέον ελάχιστα σε σχέση με εκείνα της απόκλισης και διαφωνίας μας, όσο αφορά σε κεντρικές πολιτικές επιλογές. Ως εκ τούτου, θέλω εγγράφως να σας δηλώσω την παραίτησή μου από Αντιδήμαρχος, Δημοτικός Σύμβουλος και μέλος του Συνδυασμού σας.
Θεωρώ έντιμο και ηθικό να προβώ σε αυτή την κίνηση τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή για δύο λόγους :
1.Η παραίτησή μου από Δημοτικός Σύμβουλος δεν θα αποτελέσει τροχοπέδη στην ολοκλήρωση του έργου σας, αντίθετα θα δοθεί η δυνατότητα να αντικατασταθώ από άτομο της εμπιστοσύνης σας το επόμενο διάστημα. Και εσείς επίσης θα προχωρήσετε στο σχεδιασμό σας, μη έχοντας αμφιβολίες ή ερωτηματικά, όσο αφορά στο πρόσωπό μου και τις επιλογές μου.
2.Εγώ από την πλευρά μου, θα μπορέσω υπεύθυνα (και με μοναδικό γνώμονα την προσφορά μου στα κοινά της Σαντορίνης) να αναζητήσω και να επιλέξω την επόμενη πολιτική πρόταση, της οποίας θα είμαι μέρος και υποστηρικτής.
Θέλω να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια καθώς και για τη δυνατότητα που μου δώσατε, μέσα από θέσεις ευθύνης, να προσφέρω στα κοινά του νησιού μας. Θέλω επίσης να πιστεύω ότι και εγώ τίμησα την εμπιστοσύνη σας και με προσήλωση λειτούργησα εντός των ορίων των εκάστοτε αρμοδιοτήτων μου αλλά και εντός της γενικότερης πολιτικής στάσης και των επιλογών της δημοτικής αρχής που ο κόσμος της Σαντορίνης επέλεξε να διοικήσει το νησί μας. Και αν αυτό το τελευταίο μου ήταν δύσκολο κάποιες φορές, ειδικά τον τελευταίο ένα χρόνο, επέλεξα να το κάνω γιατί πάντα πίστευα ότι μπορώ να φέρω εις πέρας (και αυτό έκανα) συγκεκριμένα έργα τα οποία μου ανατέθηκαν, έστω και αν η παρουσία μου στα κέντρα λήψης των αποφάσεων ήταν φθίνουσα ως το σημείο που περιορίστηκε στο ελάχιστο.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι υπό την Προεδρία μου θεμελιώθηκε η λειτουργία δύο εκ των σημαντικότερων Επιχειρήσεων του Δήμου, της Δ.Ε.ΠΟ.Τ.Α.Θ. και του Δ.Α.Ο.Σ.. . Δύο Επιχειρήσεων τις οποίες ανέλαβα στη γέννησή τους, εξασφάλισα (μαζί με τα μέλη των Δ.Σ.) τη βιώσιμη ανάπτυξή τους και οι οποίες υπό τη σωστή και με όραμα διοίκηση, μπορούν πράγματι να εξελιχθούν σε πυλώνες προσφοράς και ανάπτυξης.
Αλλά και ως Αντιδήμαρχος, συνέβαλα με όλες μου τις δυνάμεις στην ολοκλήρωση ενός σπουδαίου έργου (αυτό του γηπέδου Καμαρίου) και διαχειρίστηκα θέματα που απαιτούσαν καθημερινή και συνεχή ενασχόληση, όπως τα οχήματα του Δήμου, το περιβάλλον, ΠΣΕΑ κ.α.
Κλείνοντας θέλω να σας ευχηθώ καλή επιτυχία στη συνέχιση του έργου σας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με εμπιστεύθηκε όλα αυτά τα χρόνια και να τονίσω ότι θα συνεχίσω να είμαι δίπλα του.

Με εκτίμηση,

Καντζέλης Αντώνιος