Τετάρτη, Οκτωβρίου 30, 2013

επιστολή της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης στην Aegean Airlines και απάντηση της εταιρίας

Η Ένωση ξενοδόχων Σαντορίνης μας ενημερώνει ότι με επιστολή της στις 10 Οκτωβρίου 2013 προς την Διοίκηση της Aegean Airlines, αιτούνταν στην εταιρία την διερεύνηση της δυνατότητας χαμηλότερων ναύλων για τους κατοίκους της Σαντορίνης καθώς και αυτήν της ύπαρξης μιας τουλάχιστο πτήσης από και προς το νησί κατά την διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Στην απάντησή της με ημερομηνία 14.10.2013 η εταιρία αναφέρεται στην νέα της τιμολογιακή πολιτική και τις νέες κατηγορίες οικονομικών εισιτηρίων που παρέχει στους καταναλωτές ενώ σχετικά με τον προγραμματισμό των πτήσεών της αναφέρει ότι θα οριστικοποιηθεί με την ολοκλήρωση της συγχώνευσής της με την Olympic Air.

Η επιστολή της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης έχει ως εξής :

Σύμφωνα με ενημέρωσή μας από την σελίδα με το πρόγραμμα των δρομολογίων των αεροσκαφών της εταιρίας σας, με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι από τις αρχές Νοεμβρίου του 2013 διακόπτονται οι καθημερινές πτήσεις σας στην Σαντορίνη και περιορίζονται σε μία και μοναδική την ημέρα, ενώ, δύο ημέρες την εβδομάδα (και συγκεκριμένα κάθε Τρίτη και Πέμπτη) δεν πραγματοποιείται καμία πτήση προς και από το νησί.

Με δεδομένο ότι η Σαντορίνη αποτελεί έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο με μεγάλη τουριστική κίνηση καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου, καθώς και ότι οι ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων της από και προς την πρωτεύουσα είναι ολοένα και πιο αυξημένες και τους χειμερινούς μήνες, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να επανεξετάσετε την απόφασή σας, ώστε το νησί να εξυπηρετείται αεροπορικά από την εταιρία σας με τουλάχιστο μια πτήση κάθε ημέρα.

Θα θέλαμε επίσης να σας πληροφορήσουμε ότι ως διοίκηση της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης, σε συνεργασία με τον Δήμο Θήρας, το Εμποροεπαγγελματικό Σύλλογο Θήρας καθώς και άλλους επαγγελματικούς συλλόγους του νησιού, καταβάλουμε συγκεκριμένες και συντονισμένες προσπάθειες, που έχουν ήδη και πρόκειται να έχουν και στο μέλλον, αποτέλεσμα, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και κατά την διάρκεια του χειμώνα, με σκοπό την αποδοτικότερη λειτουργία πολλών τουριστικών επιχειρήσεων προς όφελος των ιδιοκτητών και των εργαζομένων σε αυτές.

Θεωρούμε ως εκ τούτου, ότι η επιλογή σας, πέρα  απ’ το να περιορίσετε σε ένα και μοναδικό δρομολόγιο την μέρα την Σαντορίνη ως προορισμό και να περικόψετε παντελώς τα δρομολόγιά σας 2 μέρες της εβδομάδα, λειτουργεί ανασταλτικά και βλάπτει τις προσπάθειές μας, για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την διατήρηση του εισοδήματος των κατοίκων του νησιού.

Επιπλέον και σε ότι αφορά τα χειμερινά δρομολόγια της εταιρίας σας θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να εξετάσετε το ενδεχόμενο παροχής ειδικών εκπτώσεων στους μονίμους κατοίκους του νησιού με δεδομένο ότι οι δυνατότητες μετακίνησής τους από και προς το νησί είναι περιορισμένες.
Ως Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης θεωρούμε ότι δεν μπορεί μια εταιρεία που μέχρι σήμερα στη συνείδηση όλων θεωρείται στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας και κατ’επέκταση  της Σαντορίνης να προβαίνει σε μια τέτοια απόφαση την δεδομένη στιγμή.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα επανεξεταστεί η απόφαση σας αυτή και θα συνεχίσουν οι πτήσεις και κατά χειμερινή περίοδο σε ένα νησί παγκοσμίως γνωστό και πρώτο πάντα στις προτιμήσεις όλων να το επισκεφθούν.

Επιπλέον, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την έκπληξη καθώς και την δυσαρέσκειά μας σε αρκετές περιπτώσεις για το ότι η Σαντορίνη κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, εμφανίζεται μονίμως να έχει τα ακριβότερα εισιτήρια συγκριτικά με άλλους προορισμούς στις πτήσεις του εσωτερικού δικτύου της εταιρίας σας.

Θεωρούμε δε, κι ακριβώς επειδή πρόκειται για νησιωτική περιοχή, ότι αυτό αποτελεί αδικία,  για τους κατοίκους του νησιού ως προς τις πάγιες και δεδομένες ανάγκες μετακίνησής τους.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για το γεγονός υπάρχει ήδη μεγάλη δυσαρέσκεια και αρνητικά σχόλια στην τοπική κοινωνία, ενώ σεβόμενοι και αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες της εποχής, ουδέποτε μέχρι σήμερα είχαμε εγγράφως διαμαρτυρηθεί, φροντίζοντας μάλιστα να διατηρούμε τις καλύτερες δυνατές σχέσεις με την εταιρία σας για τις ποιοτικές υπηρεσίες που παρέχετε.
Σχετικά με αυτό το ζήτημα, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε και να σας ζητήσουμε εάν είναι δυνατό να επανεξετάσετε τις επιλογές σας σχετικά με το ενδεχόμενο οι κάτοικοι του νησιού να επωφελούνται χαμηλότερων ναύλων κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
Επίσης, και βλέποντας τις μόλις ανακοινωθείσες προσφορές σας στις κατηγορίες εισιτηρίων, «GoLight και Flex για ακόμη χαμηλότερους ναύλους και ευελιξία» θα θέλαμε να μας ενημερώσετε σχετικά και με αυτούς.

Η απάντηση της Aegean Airlines έχει ως εξής :

Με ιδιαίτερη προσοχή διαβάσαμε το μήνυμά σας και βεβαίως θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την υποστήριξη  που μας δείχνετε.

Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι ο σχεδιασμός και προγραμματισμός των δρομολογίων μας γίνεται αφού ληφθούν υπόψη οι ανάγκες του επιβατικού μας κοινού, τα σχετικά αιτήματα που λαμβάνουμε, αλλά και οι επιχειρησιακές δυνατότητες του στόλου μας.

Επίσης , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πρόγραμμα των πτήσεών μας διαμορφώνεται δύο φορές τον χρόνο όπου αξίζει χαρακτηριστικά να αναφερθεί πως στην Aegean , τα τελευταία 12 χρόνια , προσθέτουμε συνεχώς και περισσότερους προορισμούς στο δίκτυό μας ή αυξάνουμε την συχνότητα των πτήσεών μας ενώ παράλληλα συνάπτουμε συνεργασίες με μεγάλου ή και μικρότερου μεγέθους αεροπορικές εταιρίες με κύριο γνώμονα να προσφέρουμε στους επιβάτες μας όλο και περισσότερες δυνατότητες και επιλογές στην επιθυμητή συχνότητα.

Σας διαβεβαιώνουμε πως όλα τα σχετικά σχόλια, λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη  και μεταφέρονται τόσο στην Εμπορική Διεύθυνση όσο και στο αρμόδιο τμήμα σχεδιασμού πτητικού προγράμματος της εταιρείας μας.

Περαιτέρω και σχετικά με τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων,  θα θέλαμε να αναφέρουμε πως αυτές εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, μεταξύ των οποίων, ο χρόνος που γίνεται η κράτηση, η περίοδος του ταξιδιού, η ζήτηση, κλπ. Έτσι, αν υπάρξει τροποποίηση σε έναν από τους προαναφερθέντες παράγοντες, τότε υπάρχει και διαφοροποίηση στη τελική τιμή του εισιτηρίου.
Η προσπάθειά μας είναι να είμαστε ανταγωνιστικοί  στις τιμές σε σύγκριση με άλλες αεροπορικές εταιρίες και, στο πλαίσιο αυτό, δημοσιεύουμε συνεχώς νέες προσφορές τόσο για το εσωτερικό μας δίκτυο όσο και για το εξωτερικό.

Επιπλέον, για τους επιβάτες μας εκείνους που έχουν ευελιξία στις ημερομηνίες του ταξιδιού τους, δημιουργήσαμε μία νέα υπηρεσία την οποία ονομάσαμε “Low Fare Calendar” και είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας μας στο ακόλουθο link http://el.aegeanair.com/prosfores/low-fare-calendar/ , ώστε να δίνεται η δυνατότητα αναζήτησης των ημερομηνιών με τις χαμηλότερες διαθέσιμες τιμές έως και 11 μήνες μπροστά.

Ενώ από τις 10 Οκτωβρίου 2013, η AEGEAN απαντώντας στην ανάγκη  για ακόμη χαμηλότερους ναύλους και μεγαλύτερη ευελιξία, εισάγει δυο νέες κατηγορίες εισιτηρίων στην οικονομική θέση, τις GoLight και Flex, οι οποίες σχεδιάστηκαν για να εξυπηρετήσουν διαφορετικές ανάγκες των επιβατών προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές. H GoLight κατηγορία σχεδιάστηκε προκειμένου οι επιβάτες που ταξιδεύουν με χειραποσκευή να απολαμβάνουν ακόμα χαμηλότερες τιμές καθώς θα μπορούν πλέον να ταξιδεύουν με τιμές που ξεκινούν από 24ευρώ,  ενώ η κατηγορία “Flex”, στην οικονομική θέση, περιλαμβάνει αποσκευή και την δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίου χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fee) προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία στο προγραμματισμό ενός ταξιδιού.
Για ακόμα μια φορά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τον χρόνο που διαθέσατε προκειμένου να μας αποστείλετε τα σχόλιά σας και θα χαρούμε ειλικρινά να μας δοθεί η δυνατότητα να εκπληρώσουμε το αίτημά σας στο μέλλον.

Παραμένοντας στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον επικοινωνία.
Με εκτίμηση, Aegean Air