Δευτέρα, Απριλίου 01, 2013

η απάντηση του προέδρου του ΔΣ του ΚΥ Θήρας κ. Λαμπράκη στις αναφορές του Αντιδημάρχου κ. Καφούρου

Σύμφωνα με την ανακοίνωση,
Με μεγάλη μου έκπληξη παρακολούθησα το παραλήρημα του υπεύθυνου της υγείας του Δήμου Θήρας, αρμόδιου αντιδημάρχου και μέλους της διοικούσας επιτροπής του ΚΥ Θήρας κ. Μάρκου Καφούρου, μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο το Σάββατο 30/03/2013, εναντίον του Προέδρου της ΔΕ του ΚΥ Θήρας.

Είναι ανακριβή και ψευδή τα όσα μου προσάπτει στο δεύτερο σκέλος της τοποθέτησής του, όσον αφορά τους χειρισμούς μου για την λύση των προβλημάτων που αντιμετώπιζε και αντιμετωπίζει το Κ.Υ. Θήρας. Προφανώς πρέπει να του θυμίσω ότι ο ρόλος του ως αντιδήμαρχος δεν τον απαλλάσσει από τις ευθύνες του ως μέλος της ΔΕ του ΚΥ Θήρας, κατά τις συνεδριάσεις της οποίας ουδέποτε έθεσε θέμα για όσα με κατηγόρησε κατά το προηγούμενο διάστημα. Επίσης όλες οι αποφάσεις της ΔΕ για να ισχύουν πρέπει να είναι ΟΜΟΦΩΝΕΣ, επομένως και με την δική του συνυπογραφή αποφασίζουμε και χαράζουμε την στρατηγική αντιμετώπισης των προβλημάτων του ΚΥ Θήρας. Ουδέποτε υπήρξε διαφωνία μεταξύ μας μέσα στη ΔΕ και δεν μπορώ να εστιάσω στο λόγο για τον οποίο ο κύριος Καφούρος προσπάθησε να με διαβάλει σε χειρισμούς που από κοινού έχουμε συζητήσει εποικοδομητικά και αποφασίσει.

Όσον αφορά το θεσμό του Κοινωνικού Φαρμακείου, με μεγάλη προσοχή, σας αναφέρω τα παρακάτω:
Από το Δεκέμβριο του 2012, βρίσκονται στο ΚΥ Θήρας φάρμακα απεσταλμένα από τον Ιατρικό σύλλογο Αθηνών, από την Ιερά Μητρόπολη Θήρας και από πολίτες, προοριζόμενα για το Υπό σύσταση κοινωνικό φαρμακείο του Δήμου Θήρας. Τα φάρμακα αυτά μεταφέρθηκαν από το Επαρχείο στο Φαρμακείο του ΚΥ Θήρας έπειτα από ενέργειες δικές μου και του Επιστημονικού Διευθυντή προκειμένου να φυλαχθούν σε καταλληλότερο περιβάλλον αφού καταγραφούν και κατηγοριοποιηθούν. Για τη λειτουργία του οποιουδήποτε φορέα είναι απαραίτητο να υπάρχει εγκεκριμένος Κανονισμός Λειτουργίας, βάση του οποίου θα λειτουργεί και θα δραστηριοποιείται. Κάτι τέτοιο ουδέποτε έως σήμερα, από αρχές Οκτωβρίου 2012 δεν κατατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Θήρας παρά και τις δικές μου υπενθυμίσεις προς τον κύριο Καφούρο σε κάθε συνεδρίαση της ΔΕ.

Μέχρι και σήμερα υπάρχουν στο ΚΥ Θήρας Φάρμακα από προσφορές αλλά δυστυχώς δεν έχει γίνει καμία κίνηση από τον αρμοδιότερο φορέα όλων, το Δήμο Θήρας, για να συσταθεί η απαραίτητη ΔΕ του Κοινωνικού Φαρμακείου και να εγκριθεί ο κανονισμός λειτουργίας του.
Με λύπη μου σας ενημερώνω ότι πολλά από αυτά έχουν ήδη λήξει. Μπροστά σε αυτή την εικόνα και με κίνδυνο να κατηγορηθούμε ως ΚΥ Θήρας, ο επιστημονικός διευθυντής έχει δώσει την έγκριση να διατεθούν μερικές ποσότητες οι οποίες επρόκειτο να λήξουν σε ασθενείς που τα είχαν ανάγκη.
Αυτό που εγώ έκανα προκειμένου να επιταχύνω τις διαδικασίες, ήταν να εκφράσω την ίδια ανησυχία που εξέφρασα στο κύριο Καφούρο εντός της ΔΕ, στο κύριο Σιγάλα Αντώνιο ο οποίος μάλιστα με ενημέρωσε ότι ήδη έχει ασχοληθεί τόσο εκείνος αλλά και μέλη του συνδυασμού με τη σύνταξη του Κανονισμού του Κοινωνικού Φαρμακείου και με τη σύνταξη του Κανονισμού του Κοινωνικού Ιατρείου. Εφόσον τίθεται τέτοιο θέμα, μου ανέφερε ότι θα το επισπεύσει ώστε ο κανονισμός του Κοινωνικού Φαρμακείου να κοινοποιηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο να εγκριθεί και να συσταθεί άμεσα η ΔΕ του ΚΦ.

Το ΚΦ θα λειτουργήσει προς όφελος των ευπαθών ομάδων της Σαντορίνης με την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου Θήρας, ως επιβάλετε και με την ευρύτερη συμμετοχή όλων των φορέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης, της εκκλησίας αλλά και του απλού Σαντορινιού πολίτη.
Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμώ την αντιπαράθεση με κανέναν εκπρόσωπο φορέα και καλώ να επικρατήσει σύνεση ώστε να μπορέσουμε όλοι μαζί οι Σαντορινιοί να εστιάσουμε μέσω του Κοινωνικού Φαρμακείου στο στόχο του, που δεν είναι άλλος από την ανακούφιση των ευπαθών ομάδων του Νησιού μας και κατ’ επέκταση της επαρχίας μας.

Ποτέ δεν προώθησα, ούτε και υποκίνησα την πολιτική ή την παραταξιακή  εκμετάλλευση της υγείας από την θεσμική μου θέση ως πρόεδρος της ΔΕ του ΚΥ Θήρας και ποτέ δεν πρόκειται να το πράξω.
Παρά της βαρύτατες κατηγορίες που μου προσάπτει ο κύριος Καφούρος εγώ τον καλώ να φέρει στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο τον κανονισμό του ΚΦ προς έγκριση ώστε αυτό να υλοποιηθεί άμεσα.
Από τη δική μου θέση είμαι στη διάθεσή του όπως ήμουν ανέκαθεν για όλες τις παρατάξεις για όλα τα κόμματα, προκειμένου για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στο Νησί μας.

Ο Πρόεδρος της ΔΕ του ΚΥ   Θήρας, Λαμπράκης Ε. Ιωάννης