Συζητήθηκε στη Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Α΄ Πειραιά και Νησιών Θοδωρή Δρίτσα προς τους Υπουργούς Εθνικής Άμυνας κ. Π. Μπεγλίτη και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Μ. Χρυσοχοΐδη σχετικά με την απειλή να κλείσουν τα ναυπηγεία Νεωρίου.
Στην Επίκαιρη Ερώτηση απάντησε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Π. Μπεγλίτης.
Ο Θοδωρής Δρίτσας, ζήτησε από τους υπουργούς να απαντήσουν αν η κυβέρνηση θα εξοφλήσει άμεσα το χρέος προς το Νεώριο για το τρίτο πυροσβεστικό σκάφος που έχει κατασκευάσει το ναυπηγείο για λογαριασμό του Π.Ν. και αν θα ολοκληρώσει σύντομα τη διαδικασία προκήρυξης διαγωνισμού για την επισκευή δύο πλωτών δεξαμενών του Π.Ν., όπως έχει εξαγγελθεί. Ταυτόχρονα ρώτησε αν υπάρχει σχέδιο διάσωσης και ανάπτυξης του Νεωρίου, αλλά και γενικότερα της ναυπηγικής βιομηχανίας της Ελλάδας.
Ο Θοδωρής Δρίτσας συμπλήρωσε:
«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση και ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. έχουν καταθέσει προτάσεις για την ανάπτυξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών με βάση την αρχή του μεταφορικού ισοδύναμου στηριγμένη στον εγχώριο ναυπηγικό τομέα και από την Ε.Ε. έχουν δοθεί θετικές απαντήσεις με την προϋπόθεση να συμμετέχει και το δημόσιο. Είναι καιρός πλέον να σχεδιάσετε μια αναπτυξιακή πολιτική κοινωνικής ωφελιμότητας και όχι να αφήνετε στρατηγικούς τομείς της οικονομίας βορά στις ορέξεις των κερδοσκόπων».
Στην Επίκαιρη Ερώτηση απάντησε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Π. Μπεγλίτης.
Ο Θοδωρής Δρίτσας, ζήτησε από τους υπουργούς να απαντήσουν αν η κυβέρνηση θα εξοφλήσει άμεσα το χρέος προς το Νεώριο για το τρίτο πυροσβεστικό σκάφος που έχει κατασκευάσει το ναυπηγείο για λογαριασμό του Π.Ν. και αν θα ολοκληρώσει σύντομα τη διαδικασία προκήρυξης διαγωνισμού για την επισκευή δύο πλωτών δεξαμενών του Π.Ν., όπως έχει εξαγγελθεί. Ταυτόχρονα ρώτησε αν υπάρχει σχέδιο διάσωσης και ανάπτυξης του Νεωρίου, αλλά και γενικότερα της ναυπηγικής βιομηχανίας της Ελλάδας.
Ο Θοδωρής Δρίτσας συμπλήρωσε:
«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση και ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. έχουν καταθέσει προτάσεις για την ανάπτυξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών με βάση την αρχή του μεταφορικού ισοδύναμου στηριγμένη στον εγχώριο ναυπηγικό τομέα και από την Ε.Ε. έχουν δοθεί θετικές απαντήσεις με την προϋπόθεση να συμμετέχει και το δημόσιο. Είναι καιρός πλέον να σχεδιάσετε μια αναπτυξιακή πολιτική κοινωνικής ωφελιμότητας και όχι να αφήνετε στρατηγικούς τομείς της οικονομίας βορά στις ορέξεις των κερδοσκόπων».