Τετάρτη, Ιανουαρίου 19, 2011
Αντιλήψεις περί «Πολυτέλειας»..
εναλλακτικός τίτλος, "έλα παπού μου, να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου.."
Μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στην κατανόησή της παράμετρο θίγει το τελευταίο (σημερινό, 19.1) newsletter της εταιρίας "Ηλιότοπος" κάνοντας αναφορά στα διαφορετικού "στάτους" (επιπέδου στα ... Αγγλικά!) ζητούμενα που έχουν οι ταξιδιώτες ανάλογα με την χώρα προέλευσής τους και την κοινωνική τους θέση.
Έτσι λοιπόν, και σύμφωνα με την αναφορά του newsletter της εταιρίας "Ηλιότοπος" μαθαίνουμε οτι, σε μελέτη του ΣΕΤΕ με τίτλο «Ελληνικός Τουρισμός 2020: Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο» συμπεραίνονται τα εξής,
οτι στο μέλλον, οι ταξιδιώτες οι οποίοι θα προέρχονται από χώρες - αναδυόμενες οικονομίες και οι οποίοι τώρα αρχίζουν να συγκεντρώνουν πλούτο, θα επιζητούν τη «χλιδή». Πολυτέλεια για αυτούς τους ταξιδιώτες θα συνεχίζει να σημαίνει πρώτη θέση στο αεροπλάνο, σαμπάνια, χαβιάρι, ιδιαίτερη διακόσμηση, ανέσεις, επώνυμη επίπλωση, άριστη εξυπηρέτηση, επώνυμο shopping κ.ο.κ. Από την άλλη, κυρίως στη Δυτική Ευρώπη, όπου οι καταναλωτές νιώθουν ήδη υλικό κορεσμό, η αντίληψη για την πολυτέλεια ολοένα και απομακρύνεται από το πεδίο της κατανάλωσης. Ο ταξιδιώτης αυτός εφεξής, θα προσεγγίζει την πολυτέλεια με την έννοια της αυτοεκπλήρωσης, της εμπειρίας και του «ευ ζην». Θα αναζητά ποιοτικές εμπειρίες και θα απαιτεί προσωποποιημένες και «αποκλειστικές» υπηρεσίες». Για να διαβάσετε την πλήρη μελέτη και αν θέλετε να συμμετέχετε στο διάλογο επισκεφθείτε το www.greektourism2020.gr