Τρίτη, Μαρτίου 02, 2010

Θηρασία 4η μέρα δίχως νερό.
Αναμένοντας να συντονιστεί η ΚΕΥΑ Οίας, το Υπουργείο στη Μυτιλήνη, η εταιρεία και η υδροφόρα...
Καλή Τετάρτη λένε... γιατί αν δεν το ζήσεις ΜΙΑ ολόκληρη βδομάδα άπλυτος, δεν έχει αξία... Ελλάς ρε!
Κύριοι,
σας παρακαλούμε ενεργείστε γρηγορότερα γιατί και εδώ άνθρωποι ζούνε.
Υ.Γ. Πάντως έτσι βοηθιέσαι να ανακαλύψεις τη χρήση του πλαστικού ποτηριού, της χλωρίνης, της κολώνιας κ.ο.κ. ... Ευρωπαίοι γίναμε...


Να τις εκατοστίσετε! Συγνώμη να τις αποκαταστήσετε ήθελα να πώ….

Χτές έλαβα το παραπάνω μέιλ, το οποίο υπογράφει κάποιος κύριος ονόματι «Ντάνης» κι ο οποίος -όπως θα καταλάβατε- διαμαρτύρεται για την διακοπή της υδροδότησης στην Θηρασιά.

Η σελίδα μας, θα ήθελε να ευχαριστήσει τον κύριο Ντάνη για την ενημέρωση που μας παρείχε -κι εμείς με την σειρά μας δημοσιεύουμε την επιστολή- πλήν όμως έχουμε να σημειώσουμε ότι βρίσκουμε τον κύριο Ντάνη ολίγο είρωνα και αρκούντος υπερβολικό.

Κύριε Ντάνη μου,
εχω να σας απαντήσω πως κατά πρώτων δεν θα πρέπει να συγχύζεσθε διότι θα εγεράσετε πολύ γρήγορα και θα ασπρίσουν τα μαλλιά σας ενώ κατά δεύτερον θα ήθελα να σας θυμίσω ότι δεν ζείτε στο Μόντε Κάρλο αλλά στην Θηρασιά των 200 νοματαίων και θα πρέπει να λέτε κι ευχαριστώ που έχετε νεράκι της εταιρίας υδρεύσεως να πίνεται και δεν το «ψαρεύετε» πια με τις σίγλες από τις στέρνες.

Πέραν τούτου, κύριε Ντάνη μου, εδω σε ολόκληρη την Ελλάδα δεν έχουμε να φάμε, κι εσείς διαμαρτύρεσθε που δεν έχετε να πιείτε, κι αυτό μόλις για 4 ημέρες;!
Νομίζω ότι είστε υπερβολικός και άδικος….

Και σας ερωτώ αγαπητέ μου κύριε,
Τι είναι 4 ημέρες εις την αιωνιότητα;; Τίποτε δεν είναι αγαπητέ…μια τρύπα εις το νερό είναι αγαπητέ μου! Υπομονή, και σε λίγες ημέρες θα το πιείτε το νερό σας….
Ενώ, για παράδειγμα ο14 μισθός που δεν θα απολαυσουν οι δημόσιοι και πολύ πιθανό και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι, δεν είναι διακοπή προσωρινή, αλλά μόνιμη.

Γι αυτό σας συνιστώ να κάνετε υπομονή να χρησιμοποιείτε τα απορρυπαντικά που μου αναφέρατε για την προσωπική σας υγιεινή ενώ τέλος θα σας παρακαλούσα να αναλογιστείτε πως ζούσαν οι πρόγονοί σας ή οι πρόγονοι των Θηρασιωτών λίγα χρόνια πρίν που όχι νερό δεν είχαν να πλυθούν αλλά ούτε δεύτερο ζευγάρι κάλτσες να φορέσουν (μην κοιτάτε τώρα που έχουν πολλά και πολλών ειδών….)

Αγαπητέ κύριε,
σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση επι του προβλήματός σας, θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα μας ενημερώσετε και για τα επόμενα προβλήματά σας τα οποία ακόμη κι αν δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε, τουλάχιστο θα σας κάνουμε να συνειδητοποιήσετε την υπεροχή σας έναντι των υπολοίπων. (είπαμε, άλλοι αυτήν την εποχή πεινάνε, εσείς για την ώρα διψάτε)




άσχετο με το θέμα μας αλλά...
το δα ‘με κι αυτό….

Τι είπε ο Παπανδρέου; (σήμερα το πρωί στο Μέγκα το είδα…) ότι τον συγκινεί πολύ που τον πιάνουν άνθρωποι στο δρόμο και του λένε ότι «για την πατρίδα και τον μισθό μου να θυσιάσω».
Καλά, σε ποιόν δρόμο κυκλοφορεί αυτός; και ποιοί είναι αυτοί οι ανοιχτοχέρηδες τύποι;
(μάλλον τον δουλευουν χοντρά τον πρόεδρο...)
Γιατί σε αυτούς που κυκλοφορώ εγω οι πιστωτές κυνηγάνε τους πιστολήπτες κι όλοι μαζί κυνηγιόνται να βρούνε τρόπους να την «γλιτώσουνε» από το δημόσιο.

Πολύ περίεργα πράματα….

Ποιοι να είναι άραγε αυτοί οι γενναιόδωροι και εθνικόφρονες τύποι (που θέλουνε από την τσέπη τους-!- να σώσουνε το κράτος!) δεν μου κάνετε κι εμένα καμιά δωρεά; ελληνίδα είμαι κι εγω …