Τετάρτη, Οκτωβρίου 14, 2009


Αποκάλυψη ! Αποκάλυψη!

Κί ομως είμαστε σε θέση να σας παρουσιάσουμε ενα απο τα χιλιάδες βιογραφικά που εστάλησαν ηλεκτρονικά σε σάιτ της κυβέρνησης (κι οχι του Πασοκ όπως προλάβανε να πούνε οι καλοθελητές) σχετικα με τον διαγωνισμό για την πρόσληψη των νέων Περιφερειαρχών καθώς και υψηλόβαθμων στελεχών (επαγγελματικών πάντα) της νέας κυβέρνησης.
Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν χιλιάδες πολίτες με αποτέλεσμα ο κόμβος του Υπουργείου Εσωτερικών να πέσει ενω σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση εχει προσλάβει με έκτακτες διαδικασίες 100 άτομα προσωπικό (αυτές είναι θέσεις!) προκειμένου να εξετάσουν τα βιογραφικά. Εμείς, βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε ενα απο τα χιλιάδες που πλημμύρησαν τα νέα μέιλ της νέας κυβέρνησης.

Βιογραφικό για την θέση ενός ΓΓ μιας Περιφέρειας.

Αγαπητοί κύριοι,

Με λένε Μήτσο Καραμήτσο και κατάγομαι από το Περιστέρι. Στα νεανικά μου χρόνια κόλλαγα αφίσες του Πασόκ (προτού το κόμμα μας πεί ότι οι αφίσες απαγορεύονται γιατί βλάπτουν το περιβάλλον)ενώ κάθε Απόκριες διοργάνωνα πολύ επιτυχημένες χοροεσπερίδες για μέλη και φίλους του κινήματος τις οποίες τιμούσαν και υψηλόβαθμα στελέχη του, αλλά ετσι που ήταν μασκαρεμένοι δεν τους αναγνώριζε κανένας. Ωραίες εποχές αγαπητοί μου! Τα πιάτα έπεφταν στην πίστα σύννεφο! Όχι σαν τώρα που την βγάζουμε με καφέ και κουλούρι και πολύ μας είναι.
Στις επιτυχίες μου μπορούν να προσμετρηθούν η τοποθέτηση 35.000 αφισών στις εκλογές του 81, 38.500 στις εκλογές του 85, 12.000 στις εκλογές του 1989 οπότε και εγκατέλειψα παραδίδοντας την σκυτάλη στους νεότερους και συγκεκριμένα στον Τάκη το γιο του περιπτερά γιατί όλο φραπέ, τσιγάρα, και Πασκε ήταν με αποτέλεσμα να εξελιχθεί σε μέγα τεμπελόσκυλο, οπότε καλό θα του έκανε να βάλει κανα χεράκι.
Στο πλαίσιο της ίδιας δουλειάς είχα σκίσει και 7,500 αφίσες του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη μέχρι που με ανακάλυψαν και μου υποσχέθηκαν ότι θα μου δίνουν τα διπλά για να τις αφήνω στη θέση τους, οπότε τα έπαιρνα κι από τα δύο κόμματα.
Την δεκαετία του 80 ενέγραψα 8,5 χιλιάδες φίλους – μέλη του κόμματος ενώ συνέδραμα ανελλιπώς στην διανομή των εισιτηρίων στους ψηφοφόρους του κόμματός μας σε κάθε εκλογική αναμέτρηση προκειμένου να πάνε στο χωρίο τους να ρίξουν την ψήφο τους, ενώ οργάνωνα και όσους συμμετείχαν στις μεγάλες προεκλογικές συγκεντρώσεις μαθαίνοντας τους τα συνθήματα που θα φωνάζαμε όταν θα έλεγε τις καλές ατάκες ο αρχηγός, που πολύ του άρεσε να τον πανηγυρίζει ο κόσμος και να χοροπηδάει κάτω από το μπαλκόνι, τόσο που ήθελε να βγάζει από έναν λόγο την ημέρα σαν τον Φιντέλ Κάστρο. στα καλά του.
Χαρακτηριστικά μπορώ να σας αναφέρω ότι το σύνθημα «καλύτερα παπάκι παρά τον Μητσοτάκη» είναι δικό μου και το εμπνεύστηκα ένα πρωί που δεν έπαιρνε μπροστά το μηχανάκι μου.
Επαγγελματικά διατηρώ κατάστημα βίντεο κλάμπ ενώ περιστασιακά και λόγο της κρίσης στο υπόγειο ράβουμε μπλουζάκια και τα πουλάμε στις λαϊκές.

Ενδιαφέρομαι για την θέση του ΓΓ Γραμματέα στο Νότιο Αιγαίο γιατί ενώ εχω ταξιδέψει σε ολόκληρη την ελλάδα, δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν μου δόθηκε η δυνατότητα να επισκεφθώ τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου και θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να τα γνωρίσω. Το καλοκαίρι άλλωστε η περιοχή είναι χάρμα, όπως μου λένε αρκετοί γνωστοί μου που έχουν σπίτια σε διάφορα νησιά. «Μήτσο να ρθείς» μου λένε, κι έτσι κι εγώ σκέφτηκα να τα συνδυάσω αυτοπροτείνοντας τον εαυτό μου γι αυτην τη θέση με την υπόσχεση να τα βγάλω πέρα σε αυτην τη δύσκολη περιοχή με τα πολλά νησιά, που πρέπει όλη την ώρα να πηγαίνεις από το ένα στο άλλο για να λύνεις προβλήματα χωρίς να σε πιάνει η θάλασσα.

Χόμπι μου είναι το διάβασμα, το θαλάσσιο σκί, η ζαχαροπλαστική και το πλέξιμο ενώ είμαι παντρεμένος με την Σούλα κι εχω δύο παιδιά, μία κόρη και τρία εγγόνια.
Μικρός πέρασα μαγουλάδες ενώ στο τελευταίο τσεκ απ οι γιατροί μου είπαν ότι είμαι μια χαρά.
Εχω πάει μέχρι την τρίτη γυμνασίου, του παλιού όμως, του εξατάξιου, τότε που ήταν αυστηρά τα πράγματα και οι καθηγητές μας ρίχνανε με το βούρδουλα για να μάθουμε γράμματα, οπότε με τέτοια εκπαίδευση πιάνει σαν να έχουμε τελειώσει ολόκληρο το σημερινό λύκειο. Ξένες γλώσσες δε εχω μάθει, όμως μπορώ ωραιότατα να συνεννοούμαι και με τους ξένους.
Εχω πάει δυό χρόνια στρατό κι εχω δίπλωμα οδήγησης 2ης κατηγορίας και δίπλωμα για μηχανάκι.

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το γράμμα μου,
Μήτσος .