Τρίτη, Ιουνίου 19, 2007



  • Τρίτη 19.6.2007

  • Με προορισμό την Κίνα ταξιδεύει σήμερα ο Νίκος Δαρζέντας που εκπροσωπεί την Δημοτική Επιχείρηση Τουρισμού και την Σαντορίνη στην διεθνή τουριστική έκθεση στο Πεκίνο το διήμερο 21 με 23 Ιουνίου.
    «Σε κάθε έκθεση έχουμε διαφορετικό target group, στοχεύουμε σε διαφορετικό κόσμο. Για παράδειγμα στην πρόσφατη έκθεση στην Κορέα στόχος μας ήταν τα νιόπαντρα ζευγάρια στα οποία έχουμε 100% αύξηση τα τελευταία 3 χρόνια, αύξηση η οποία αναμένεται να συνεχιστεί» δήλωσε σήμερα στον Σαντορίνη 106.4 ο κ. Δαρζέντας σε μια συνέντευξη που θα μεταδοθεί αύριο.
    Πληροφοριακά, και σε ότι αφορά το κόστος, το Υπουργείου Τουρισμού ,ύστερα και από τις πρόσφατες εξαγγελίες της υπουργού, πληρώνει μόνο τον χώρο που μας φιλοξενεί. Τα υπόλοιπα έξοδα καλύπτονται από τους συμμετέχοντες.

  • Πρόστιμο 1 εκατομμυρίου 173 χιλιάδων ευρώ επέβαλε το ΥΕΝ στον πλοίαρχο, την πλοιοκτήτρια εταιρία, και στην διαχειρίστρια του κρουαζιερόπλοιου στο πλαίσιο των ενεργειών του για την απόδοση ευθυνών για την βύθιση του «Sea Diamond».
    Το πρόστιμο επιβλήθηκε με απόφαση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας γιατί προκλήθηκε ρύπανση της θαλάσσιας περιοχής του ναυαγίου, ο υπαίτιος δεν υπέβαλε μέχρι σήμερα τελικό σχέδιο απάντλησης καυσίμων και λοιπών ρυπογόνων ουσιών, δεν ανέθεσε άμεσα την διενέργεια δειγματοληψιών, και τέλος γιατί η ρύπανση προκλήθηκε σε οικολογικά rευαίσθητες περιοχές.
    Πρέπει να επισημανθεί ότι συνεχίζεται σε ημερήσια βάση η επιβολή σχετικών προστίμων ύψους εννέα χιλιάδων ευρώ, ενώ η Λιμενική Αρχή Σαντορίνης έχει επιβάλει πρόστιμα συνολικού ύψους 560.000 ευρώ.

  • Τη δυνατότητα μεταφοράς της επιστασίας έργου από τη δικαιοδοσία της Αρχαιολογικής Εταιρείας, στο Υπουργείο Πολιτισμού, μελετά ο υπουργός Πολιτισμού και το επιτελείο του ούτως ώστε οι διαδικασίες ολοκλήρωσης και αποκατάστασης να κινηθούν ταχύτερα. Ο κ. Βουλγαράκης κοινοποίησε τις προθέσεις του στους εμπλεκόμενους φορείς κατά την συνάντηση στις 25 Μαίου οπότε και ζήτησε τις συμβάσεις της Αρχαιολογικής Εταιρείας με την εργολήπτρια, αλλά και εκείνη του τεχνικού συμβούλου προκειμένου να εξεταστεί το νομοτεχνικό πλαίσιο για τη μεταβίβαση του έργου.
    Για την τεχνική ολοκλήρωση του έργου απαιτείται ένα έτος, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, άρα οι νομικές και διοικητικές διαδικασίες πρέπει να επιταχυνθούν, ώστε τουλάχιστον το επόμενο καλοκαίρι, του 2008, ο χώρος να αποδοθεί σε χρήση. «Το θέμα είναι δύσκολο, περίπλοκο και οι ευθύνες μοιρασμένες. Ομως το υπουργείο θέλει να τελειώνει με το συγκεκριμένο έργο, που είναι από το σοβαρότερα και το δυσκολότερα που έχει αναλάβει», υποστηρίζουν υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου πολιτισμού.
    «Το έργο μας έχει μπλοκάρει πολλά ερευνητικά προγράμματα, για τα οποία έχουμε δεσμεύσεις απέναντι στην Ευρώπη. Μην έχοντας τη δυνατότητα πρόσβασης στον αρχαιολογικό χώρο δεν μπορούμε να τα προχωρήσουμε» δηλώνει από την πλευρά του ο Χρίστος Ντούμας.
    «Στο τέλος του μήνα η μελέτη αποκατάστασης», λέει εκ μέρους της εταιρείας J&P, ο Τεύκρος Χαρμαντάς, σημειώνοντας ότι «το έργο θα χρειαστεί ένα έτος για ολοκληρωθεί.»
    Ολ’ αυτά την ώρα που τουριστικά γραφεία του εξωτερικού πουλάνε διακοπές στην Σαντορίνη συμπεριλαμβάνοντας και επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο του Ακρωτηρίου! με αποτέλεσμα οι επισκέπτες να απογοητεύονται μαθαίνοντας ότι ο χώρος είναι κλειστός.

  • 5.394 πνιγμοί κολυμβητών έχουν σημειωθεί τα τελευταία 19 χρόνια στην χώρα μας Για την ανατροπή της απαράδεκτης αυτής κατάστασης το Λιμενικό άρχισε ήδη τους ελέγχους και την ενημέρωση των λουομένων σε όλες τις παραλίες, οργανωμένες και ελεύθερες, που έχουν περιέλθει στην ευθύνη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενώ από τις αρχές Ιουλίου θα διανέμονται έντυπα με οδηγίες για ασφαλή κολύμβηση υπο τον τίτλο «ο δωδεκάλογος ασφαλούς κολύμβησης»

  • Με πρωταγωνίστρια την Σαντορίνη, και σύντομα σε όλες τις Κυκλάδες, αναμένεται να εφαρμοστεί το μέτρο της 24ωρης λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Το συγκεκριμένο μέτρο έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται σε άλλες περιοχές της χώρας καταγράφοντας σημαντική αύξηση στην τουριστική και επιβατική κίνηση. Η εντυπωσιακή αύξηση της επιβατικής κίνησης της Σαντορίνης κατά 10,7% ,από 612.135 επιβάτες το 2005 σε 678.048 το 2006, οδηγεί προς την διεύρυνση της λειτουργίας των αεροδρομίων.