Τρίτη, Μαρτίου 15, 2011

(να) ποιός έφταιξε για την κρίση...

Τρείς μέρες τώρα, (την) παλεύω με τον εαυτό μου... περνάω άσχημη φάση, πέρασα και τις κλειστές μου, δεν είχα όρεξη ούτε να μιλάω, ούτε να μου μιλάνε, ούτε να ακούω, ούτε να με ακούνε (καλά, μην τα παραλέμε κιόλας...) Γενικώς, πέρασα δύσκολα και αρκετά προβληματικά, μιας κι έψαχνα να βρω ποιός φταίει για.... την κρίση που περνάει η ελληνική οικονομία αλλά και η κοινωνία. Οι μετανάστες δεν έχουνε πρόβλημα. Πολλοί άλλωστε έχουνε αποφασίσει να φύγουνε. Όχι τίποτε άλλο, αλλά να μην στεναχωριέται και ο κ. Γιώργος. Ο Καρατζαφέρης φυσικά. Η ελληνική κοινωνία είναι που έχει το πρόβλημα. Που απο τα πολλά θα πρέπει να συνηθίσει στα λίγα. Ας συνηθίσει κι αυτή, τι να κάνουμε...
Ο κ. Γιώργος πάντως, ο κ. Παπανδρέου φυσικά, το έκανε το καθήκον του, την έσωσε την χώρα, (σσ απο τον οικονομικό γκρεμό..) η αποπληρωμή του χρέους επιμηκύνθηκε, το επιτόκιο έπεσε, κι ο κ. Γιώργος γύρισε χαρούμενος στην πατρίδα. Εγώ όμως βασανιζόμουν, άγρια. Πάλευα μέσα μου (το 'χω αυτό..) για το ποιός φταίει. Για το ποιός έφταιξε. Για το ποιός ευθύνεται για την κρίση! Που πρέπει να ξεχάσουμε πολλά απ όσα ξέραμε, που δουλεύουμε για λιγότερα λεφτά, (αλλά τα νοίκια, νοίκια...) που υποτιμήθηκαν πολλά πράγματα στην ζωή μας, που η μούντις ανάλογα με τα κέφια της μας αφήνει στην ίδια τάξη, που γ.. την ατυχία μου κυκλοφορείς στην Αθήνα και φοβάσαι (εμ, δεν πάς στα σωστά μέρη Δεσποινάκι..) και που η πλατεία Αμερικής κοντεύει να γίνει γκέτο!
Ύστερα όμως απο βαθιές σκέψεις και προβληματισμό, τα κατάφερα. και κατάλαβα ποιοί φταίνε. Οι μπλόγκερς! (αυτοί οι άτιμοι!) που γράφανε τόσα χρόνια (και σε δύσκολες μάλιστα εποχές, μεγάλης σοβαροφάνειας...) για βαθυκράτος, για πολυκράτος, για πολυέξοδο κράτος, για σπάταλο κράτος, για ρεμούλες, για μίζες, για διαπλοκή, για κουκούλωμα, για πολυθεσίτες, για ..., για...., για.....
Αυτοί οι μπλόγκερς που ζητούσαν απο τον σημερινό πρωθυπουργό "να τα αλλάξει όλα" (γι αυτό και λέγε - λέγε τον έβγαλαν κιόλας..) Αυτοί οι μπλόγκερς που διάβαζε ο Γιώργος Παπανδρέου τα βράδια που είχε αϋπνίες και προβληματιζόταν βαθιά.. what am i gonna do with these people? what am i gonna do with this country? What am i gonna do με τους δικούς μου που είναι ... το χαμόγελο του παιδιού, what am i gonna do με την σοσιαλιστική διεθνή που είναι very serious οργανισμός? what do they want me to do when they ask me to change them all?.....
Λέγε λέγε οι μπλόγκερς, επηρεάστηκε ο κ. Γιώργος, και προβληματιζότανε σοβαρά για το τι πρέπει να κάνει. Μέχρι που κατέληξε κι αυτός στο συμπέρασμά του. "Άσε τα πράγματα να πάρουνε τον δρόμο τους..." Ούτως ή άλλως, σκέφτηκε, έχω να κυβερνήσω μια χώρα στα πρόθυρα της κρίσης, οπότε με τέτοια διλήμματα, κυβερνάς πιο εύκολα. Άσε που στο τέλος μπορεί να γίνεις και ήρωας. Άμα δεν του την δώσει του λαού να σε κυνηγάει με τα καδρόνια... Μέχρι στιγμής πάντως τα πράγματα πάνε μια χαρά.
Ο κ. Γιώργος βρήκε τα ταμεία άδεια, τράβηξε κατά Ευρώπη μεριά να ζητήσει κανα φράγκο, εκείνοι είδανε κράτος φτωχό και σε ανάγκη, κάτσε σου λέει να το βασανίσουμε και να το κοροϊδέψουμε λιγουλάκι, μας δανείσανε τελικώς, πλήν όμως ο κ. Γιώργος καθώς φαίνεται τους έδωσε πολύν αέρα, ή τονε πήρανε απο μόνοι τους, κι αντί να μας καθορίσουνε τον χρόνο και τους όρους εξόφλησης (κι άμα τα δείτε πίσω γράφτε μου...) εκείνοι μπήκανε μες το σπίτι μας κι αρχίσανε να εκτιμάνε και τα κουταλοπήρουνα! και το χειρότερο; μέχρι στιγμής, κανείς δεν φαίνεται να έχει το κουράγιο (ή την αρμοδιότητα...) να τους πεί, τι γίνεται ρε καλόπαιδα, εμείς δυό βερεσέδια σας ζητήσαμε, δεν σας διορίσαμε και γενικούς κουμανταδόρους. Τα πήραμε, θα σας τα δώσουμε όταν έρθει η ώρα τους. Φευγάτε τώρα μέσα απο τα πόδια μου, γιατί μου συγχύζετε και τον λαό μου, κι όταν εχω νεότερα θα σας τηλεγραφήσω. Μήπως ήρθε ή έρχεται η ώρα να σταλεί το μήνυμα;
Αλλά όπως είπαμε, για όλα φταίει ο Ομπάμα, συγνώμη, οι μπλόγκερς! (και η καταραμένη τους η επιρροή....)