Η Μύκονος και η Σαντορίνη περιλαμβάνονται θεματική
μπροσούρα με 90 επιλεγμένα παραλιακά ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο, που προωθεί
στους επαγγελματίες των αραβικών χωρών ο παγκόσμιος τουριστικός διανομέας GTA,
κατά τη συμμετοχή του στη φετινή Arabian Travel Market που διοργανώθηκε από τις
4 έως τις 7 Μαϊου. Η συγκεκριμένη μπροσούρα «παραλιών» περιλαμβάνει 56 σελίδες,
εκδίδεται για πρώτη φορά από την GTA και, μαζί με άλλες 2 νέες θεματικές
μπροσούρες, περιέχει επιλογές ξενοδοχείων σε διαφορετικούς προορισμούς που
είναι συμβατά με τις προσδοκίες των ταξιδιωτών από τη Μέση Ανατολή και την
Αφρική.
Στόχος της GTA είναι να βοηθήσει τους τουριστικούς
πράκτορες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής στην προώθηση ξενοδοχείων,
υπηρεσιών προορισμού και εμπειριών σε 36 χώρες από όλο τον κόσμο,
αναδεικνύοντας, τις καλύτερες επιλογές στις περιοχές Ασία-Ωκεανία-Μέση Ανατολή-Αφρική,
Ευρώπη, Αμερική καθώς και τους καλύτερους παραθαλάσσιους προορισμούς στο κόσμο.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε 4-7.5 στο Ντουμπάι.
For the first
time, nearly 90 coastal hotels and beach resorts feature in a dedicated 56-page
‘beach’ brochure. The renowned Thai beach resorts of Phuket, Pattaya and Koh
Samui; stunning Langkawi; beautiful Bali; Antalya, Belek and Bodrum on the
Turkish coast; glamorous Cannes on France’s Cote d’Azure; the Maldives; Indian
Ocean; the Greek islands of Mykonos and Santorini; and the sunshine coast of
Spain, all appear.
Κάθε πληροφορία για την έκθεση καθώς και το φυλλάδιό
της σε μορφή pdf
στο
οποίο αναφέρονται τα δημοφιλή ελληνικά νησιά, μπορείτε να δείτε εδώ ; http://www.arabiantravelmarket.com/en/Exhibitors/466260/GTA