Την πρώτη θέση στον διαγωνισμό «Media Solutions 2014»
της Expedia για την καμπάνια του 2014 με τίτλο «What’s your pleasure?»
κατέκτησε πριν από λίγες μέρες ο ΕΟΤ.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε από τις 14.3.2014 – 24.9.2014
σε συνεργασία με την Expedia
με κοινό – στόχο στις Η.Π.Α, την Αγγλία και την Αυστραλία.
Η συγκεκριμένη καμπάνια του ΕΟΤ επικεντρώθηκε στην
προβολή της ελληνικής κουλτούρας και γαστρονομίας, ενώ επικεντρώθηκε στις περιοχές
της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πελοποννήσου και της Κρήτης.
Τα διαδικτυακά «εργαλεία» του ΕΟΤ από τα οποία
υποστηρήχθηκε η συγκεκριμένη καμπάνια είναι τα : www.visitgreece.gr
Facebook: https://www.facebook.com/visitgreecegr