Κυριακή, Αυγούστου 31, 2014

έρευνα των Small Luxury Hotels of the World: αυτές είναι οι νέες τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας

Η νέα έρευνα των Small Luxury Hotels of the World ™ (SLH)  αποκαλύπτει τις νέες τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας. Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε (με τη μορφή συμπλήρωσης ερωτηματολογίων) τον περασμένο Ιούνιο και Ιούλιο του 2014, συμμετείχαν σε αυτή περισσότεροι από 13.000 επισκέπτες των SLH ξενοδοχείων ανά τον κόσμο ενώ σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματά της η Ιταλία αναδεικνύεται ως ο δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών πολυτελείας, η Chanel ως το κορυφαίο luxury brand και το δωρεάν ασύρματο ίντερνετ προτιμότερο από το δωρεάν πρωινό! 

Στο ερώτημα του αγαπημένου προορισμού πολυτελών διακοπών, η Ιταλία και οι προορισμοί εντός Ιταλίας υπερίσχυσαν, συγκεντρώνοντας το 13% των απαντήσεων. Ακολουθεί η Γαλλία και οι προορισμοί εντός Γαλλίας, αντιπροσωπεύοντας το 11,1%, ενώ οι Μαλδίβες καταλαμβάνουν την τρίτη θέση αφού τις επέλεξε το 8% των ερωτηθέντων. Οι Αυστραλοί, οι Λατινοαμερικανοί και οι κάτοικοι των ΗΠΑ, ωστόσο επέλεξαν το Παρίσι ως τον αγαπημένο τους προορισμό πολυτελών διακοπών, ενώ οι Κινέζοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί προτίμησαν τις Μαλδίβες ως κορυφαίο προορισμό διακοπών.


Αποκλειστικός εταίρος των Luxury Hotel στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, Ανατολικής Ευρώπης και Μέσης Ανατολής είναι η HotelBrain. Στην Ελλάδα στην ομπρέλα των The Small Luxury Hotels of the World υπάρχουν 45 ξενοδοχεία.