Δευτέρα, Απριλίου 23, 2012

πρώην, πρώην και νυν ....

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Γιώργου Χάλαρη, υποψήφιου με την παράταξη της "δημοκρατικής αριστεράς" με επικεφαλής τον Φώτη Κουβέλη, εν όψει της εκλογικής αναμέτρησης της 6ης Μαίου,

Αγαπητή Συμπατριώτισσα, αγαπητέ Συμπατριώτη, φίλες και φίλοι Κυκλαδίτες.

Μετά από ώριμη σκέψη, αποφάσισα να δεχθώ την πρόσκληση του Φώτη Κουβέλη για να συμπορευτούμε στον κοινό αγώνα για τη χώρα και ιδιαίτερα για τα νησιά μας, σε μια περίοδο που η Ελλάδα περνά τη μεγαλύτερη κρίση ηθικής, οικονομικής και πολιτικής ζωής, που η πλειοψηφία των Ελλήνων βρέθηκε ξαφνικά εξαθλιωμένη, ταπεινωμένη στους ταγούς των μεγάλων συμφερόντων.
Το υπάρχον πολιτικό σύστημα δεν μπόρεσε να αντικρούσει όλα αυτά και η πατρίδα μας έγινε περίγελος ανά τον κόσμο ως η πιο διεφθαρμένη χώρα. Ένας ολόκληρος λαός, υπερήφανος που έχει μεγαλουργήσει σε όλα τα πλάτη της γης, βρέθηκε απολογούμενος γιατί οι κυβερνόντες δεν υπερασπίστηκαν τις αξίες, τις αρχές και την εθνική κυριαρχία.
Θεώρησα χρέος και υποχρέωση να πω το ναι σε αυτή την χρονική στιγμή και να συμβάλλω όσο μπορώ για τον τόπο μας, για τα νησιά μας, για την ανατροπή αυτού του σκηνικού.

Από τα σπουδαστικά μου χρόνια πάλεψα για την ανατροπή της Χούντας, για τη Δημοκρατία, για την ελευθερία του λόγου, για μια δημοκρατική χώρα και η ενασχόλησή μου σε διάφορα θεσμικά όργανα, από το 1977 ως σήμερα, είναι αυτά που με οδήγησαν στη συνεχή προσφορά μου στον άνθρωπο, στο περιβάλλον, στις ανθρώπινες αξίες, την ηθική και καθόρισαν την στάση ζωής μου. Πίστεψα και πιστεύω στην ανάπτυξη των νησιών μας, αυτών των ευλογημένων τόπων που πολλοί άνθρωποι ανά τον κόσμο θαυμάζουν.
Η σκληρή δουλειά, η αγάπη και ο σεβασμός για τον τόπο μου, επιβραβεύτηκαν με την συνεχή επανεκλογή μου στην Κοινότητα της Οίας, για 24 έτη και τα 16 τελευταία Πρόεδρός της. Είναι μεγάλη τιμή για μένα που συνέβαλα για να είναι η Οία ένα από τα σημεία του κόσμου που ξεχωρίζει σε πολλά θέματα και η τουριστική βιομηχανία την έχει ως πρότυπο ήπιας τουριστικής ανάπτυξης.
Η συμμετοχή μου σε όλα τα επίπεδα της τοπικής αυτοδιοίκησης ΤΕΔΚ, ΚΕΔΚΕ, Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου, Επιτροπή Παρακολούθησης Αιγαίου και Κρήτης για το ΕΣΠΑ, Δίκτυο Αειφόρων Νήσων Αιγαίου, ήταν αδιάλειπτη, και πάντα με κατάθεση των θέσεων μου για την μεγαλύτερη συμβολή στον άνθρωπο και στα νησιά μας.

Στόχος και όραμα μου είναι, μαζί με όλες τις δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις των νησιών μας, με μπροστάρη την νεολαία, να βαδίσουμε στη νέα σελίδα που ανοίγει για την παραμονή της Χώρας μας στην Ευρώπη με την κοινωνία όρθια. Στην αποκατάσταση της δικαιοσύνης με νομοθετικό έργο βάσει της αρχής της νησιωτικότητας, στον επιμερισμό των βαρών της κρίσης που δημιουργήθηκε, στην εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου στα νησιά και συντελεστές ΦΠΑ που λαμβάνουν υπόψη τους την επιταγή του Συντάγματος, στην εξάλειψη της διαπλοκής και στη διαφάνεια με αποκεντρομμένο κράτος και λειτουργικούς δήμους. Στη συμπόρευση των δημοκρατικών δυνάμεων που θα φέρει την εναλλακτική πρόταση εξουσίας για ένα πιο δίκαιο και κοινωνικό κράτος, με αξιόπιστα πρόσωπα και φερέγγυες πολιτικές, για μια προοδευτική κυβέρνηση με όραμα για τους νέους, εγγύηση για τους μεγάλους και ασφάλεια για όλους.

Επιθυμία μου είναι να έχω προσωπική επαφή με όλους και τον καθένα ξεχωριστά και ανεξάρτητα του μικρού χρόνου που υπάρχει, θα δοκιμάσω να γίνει πράξη. Παρόλα αυτά μπορούμε να επικοινωνούμε συνεχώς. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση: xalaris56@gmail.com , στα τηλέφωνα : 2286071592 -               2286071192,   6973238950