Τετάρτη, Νοεμβρίου 10, 2010

Συμπαράσταση λαέ...

Συγνώμη….
Δεν πειράζει παιδί μου…(του χρόνου..)
Και πάλι συγνώμη, λυπάμαι πολύ….
Μη λυπάσαι, εγω εχω κάτσει δέκα χρόνια σπίτι μου, .. και δεν ήταν κι άσχημα
Εγω δε θέλω να πάω σπίτι μου…
Και τι θές να κάνεις;
Να (επι)σκέπτομαι τα νησιά!
Να τα (επι)σκέπτεσαι. Το καλοκαίρι;
Όχι! Όλο το χρόνο!
Είναι τόσο ωραία;
Ναι πρόεδρε!
Ε, τότε θα ρθω κι εγω καμμιά φορά….


Ο επικεφαλής του Περιφερειακού Συνδυασμού «Νέα Εποχή για τα νησιά μας» κ. Χαράλαμπος Κόκκινος μας ενημέρωσε για την συνάντησή του με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά.

Στα γραφεία της κεντρικής διοίκησης της Νέας Δημοκρατίας, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 9ης/11/2010 συνάντηση του κου Χαράλαμπου Κόκκινου, επικεφαλής του περιφερειακού συνδυασμού «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ» με τον πρόεδρο της Ν.Δ. κο Αντώνη Σαμαρά.
Ο κος Σαμαράς συνεχάρη τον κο Κόκκινο για την προσπάθεια και τον αγώνα που πραγματοποίησε ο ίδιος και τα στελέχη του περιφερειακού συνδυασμού στις πρόσφατες εκλογές. Ο κος Κόκκινος ευχαρίστησε τον πρόεδρο της Ν.Δ. για την αναγνώριση αυτής της συλλογικής προσπάθειας και δεσμεύτηκε ότι με αγωνιστικότητα, συνέπεια και συνέχεια , τόσο ο ίδιος όσο και τα στελέχη του συνδυασμού του , μέσα και έξω από το περιφερειακό συμβούλιο του Νότιου Αιγαίου, θα υπερασπιστούν τα συμφέροντα των νησιωτών μας.

Το πρωί της ίδιας μέρας , ο κος Κόκκινος λίγο πριν αναχωρήσει από τη Σύρο, πραγματοποίησε σύσκεψη με τους υποψηφίους της περιφερειακής ενότητας του συνδυασμού του, έγινε αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος και συζητήθηκαν οργανωτικά θέματα για την περαιτέρω πορεία και δράση του περιφερειακού συνδυασμού.
Αντίστοιχες συνεδριάσεις θα πραγματοποιηθούν στην αρχή της προσεχούς εβδομάδας στις περιφερειακές ενότητες της Δωδεκανήσου με πρώτη τη Ρόδο.