Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 13, 2010

Μια (άλλη) μικρή Ελλάδα
ή
Μια κατάσταση-επανάσταση, που δεν μπορεί να είναι για κανέναν ευχάριστη..
στη Αριστερά, και πιο συγκεκριμένα, στον Συριζα, εννοούμε...

-κατέβα
-οχι, δεν κατεβαίνω, σιγά μη σου κάνω το χατήρι
- για τον κόσμο, οχι για μένα
-ρε δεν πα να .. κι ο κόσμος. εγω θέλω να κατέβω αλλού
-μήπως έχεις οιδηπόδειο;
- τι ναι αυτό;
-είναι αυτό που μπορεί να μην χόρταινες αγάπη, να είσαι σε μονιμη κόντρα με το περιβάλλον σου
-μπά, δε νομίζω.. απλά θέλω να κατέβω αλλού, θέλω να αποφασίζω εγω για την πάρτη μου
-και η ενότητα; τι θα λέει ο κόσμος;
- δεν με νοιάζει, πάντα έτσι ήταν εδω. τι το πέρασες, κουκουέ ή Παπανδεικό πασόκ; (όπου Γιώργος, μάλαμα)
-καλά, τότε κάνε οτι καταλαβαίνεις
-δεν περίμενα να μου το πείς..
-ο κόσμος λέει ότι τρωγόμαστε μεταξύ μας και τα κάνουμε μαντάρα…
-δεν φταίω εγώ..
-δεν τα βρίσκουμε, ξανά; όπως ήμασταν; να γίνουμε καλό τίμ;
-είδες που σου λέω… εσύ μιλάς άλλη γλώσσα… έχουμε πάψει να καταλαβαινόμαστε…σου έδειξα εμπιστοσύνη ..
-σε υπάκουγα….
-με είχες ανάγκη, δεν μπορούσες να κάνεις αλλιώς
- αλλά το έκανα καλά
-σε εκπαίδευσα
-κι ακόμα, έτσι γίνεται;
-όχι, τώρα είναι αλλιώς…τώρα έχω θυμώσει, πήρες πολύ αέρα
-έτσι μου λέγατε να κάνω
-δεν σου έλεγα εγώ τέτοια….
-δεν γίνεται να τα βρούμε;
-δεν γίνεται..