Πέμπτη, Ιουλίου 15, 2010

Είμαι πλούσια Νο 1
Είμαι πλούσια! Είμαι πλούσια ! (είμαι μια στάρ!) Έχω ακίνητο στην Σαντορίνη!
(τι κι αν είναι υπόσκαφο και «βλέπει» τον απέναντι τοίχο!)
Το θέμα, καθώς φαίνεται, είναι να μπορέσω να το κρατήσω (κι εγω κι ο υπόλοιπος κόσμος δηλαδή…)

Το νησί πάντως συνεχίζει να είναι πρωτο θέμα στην ειδησεογραφία αυτην την εποχή οχι για τις παραλίες του αλλά για τους φοροφυγάδες του! (πως λέμε, ιδιοκτήτης υπόσκαφου στην καλντέρα με 7 γράμματα...; ποιός είναι..; ο Ρωχάμης!)

Απο την άλλη, το θέμα είναι γνωστό, εκεί που έχουν φτάσει οι αντικειμενικές αξίες στο νησί δεν θέλει και πολύ να γίνεις φοροφυγάς -ενω πολλοι έχουν αρχίσει να φοβούνται μην γίνουν και φυγόδικοι-. Σου λέει δηλάδή το κράτος εδω που έχουμε φτάσει σήμερα, σε τέτοιες τιμές που αγοράζατε και πουλάγατε, τι θέλετε να σας κάνω; Θα πληρώσετε...


Είμαι πλούσια Νο 2
ή στην Σαντορίνη σκέφτηκε ο κ. Βγενόπουλος να κάνει διευθυντή τον κ. Κωνσταντόπουλο (εγώ πάντως δεν του το είπα!)
ή Είμαι πλούσια! Είμαι πλούσια ! και συνδιαλέγομαι με τον Βγενόπουλο!

Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός οπώτε και σύμφωνα με πληροφορίες το νησί επισκέθηκε ο κύρος Μπίγκ ή κ. Βγενόπουλος (που τα έχει 400 και δεν έχει καμμμία όρεξη να γίνει Μπερλουσκόνι -της Ελλάδας-...)
Πάντως στο δικό μου σπίτι δεν έμεινε αν και δεν θα ήταν άσχημη ιδέα(!), γιατί θα μπορούσαμε να κάνουμε μια ωραιότατη κουβέντα για την σχέση πολιτικής, επιχειρηματιών και ποδοσφαίρου -στην ελλάδα- καθώς και για την σχέση του Κωνσταντόπουλου με τον Παναθηναικό που είναι τόση τόση του φάντη με το ρετσινόλαδο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Βγενόπουλος κατα την διάρκεια της επίσκεψής του στην Σαντορίνη, πήρε τηλέφωνο τον κ. Πρετεντέρη, όπως του συνέστησε ενας φίλος του Πασόκος να κάνει, και τον ρώτησε μπας και ήθελε να γίνει πρόεδρος στο Μεγαλοχώρι, συγνώμη στον Παναθηναικό, αλλά ο Πρετεντέρης του είπε οτι εκείνος πάει για ακόμη πιο μεγάλος δημοσιογράφος και οτι δεν έχει καμία όρεξη να γίνει πρόεδρος -πόσο μάλλον στον Παναθηναϊκό- και να φάει το κεφάλι του, κι ότι προτιμάει να παραμείνει απλός φίλαθλος και να πηγαίνει στο γήπεδο να παρακολουθεί την αγαπημένη του ομάδα.
Ο κ. Βγενόπουλος σκέφτηκε μετά  να το προτείνει στον κ. Κωστόπουλο μπας και ήθελε εκείνος να γίνει πρόεδρος στον Παναθηναϊκό αλλά κι εκείνος αρνήθηκε ευγενικά και του είπε ότι κατά πρώτων είναι γαυρος -φανατικός- και κατά δεύτερον αυτήν την εποχή ασχολείται με το γκρίκ άιντολ και δεν έχει χρόνο για ομάδες κι ότι άμα θέλει ο Αντρέας να πάει στην Μύκονο να φάνε φρέσκα ψάρια. Κατόπιν τούτων ο κ. Βγενόπουλος φέρεται να καταστάλαξε στον κ. Κωνσταντόπουλο που δεν έχει να ασχολείται με την αριστερά και συγκεκριμένα με τον Συνασπισμό αυτήν την εποχή, οπότε και ευκολύνεται να ασχοληθεί με την μπάλα. Άλλωστε, έχει εμπειρία από προβληματικές ομάδες όπου ο καθένας ήθελε να λέει και να κάνει τα δικά του, πλήν όμως πρωταθλήματα δεν έπαιρναν παρά την υψηλή λαοφιλία του προέδρου…
Ύστερα από αυτές τις σκέψεις ο κ. Βγενόπουλος φόρεσε τις παντόφλες και την βερμούδα του και κατέβηκε στην Περίσα να φάει φρέσκα ψάρια..


Είμαι πλούσια γιατί έχω γειτόνους στάρ!

Έχω υποσχεθεί να μην πώ περισότερα, σύμφωνα πάντως με πληροφορίες το ζευγάρι Αντζελίνα – Μπράντ (τώρα που γνωριστήκαμε...) επισκευάζει το σπίτι που αγόρασε στην Θηρασιά.
Σε κάθε περίπτωση ευχόμαστε να έχουν τον χρόνο να το απολαυσουν με την ησυχία τους μακριά από τα βλέμματα των περίεργων (εδώ που τα λέμε κι άλλοι στάρ του Χόλυγουντ καταφέρνουν να κάνουν διακοπές στην ελλάδα χωρίς να τους βλέπουμε την επόμενη μέρα πρωτοσέλιδα με μαγιώ)