Δευτέρα, Ιανουαρίου 12, 2015

ανακοίνωση υποψηφιότητας Χ. Δαρζέντα (με το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ.)

Στο κείμενο που έχει σταλεί στα μέσα μαζικής ενημέρωσης των Κυκλάδων σχετικά με την υποψηφιότητα του κ. Δαρζέντα, το οποίο συνοδεύεται από το πλήρες βιογραφικό του σημείωμα, αναφέρονται τα εξής :  

Αγαπητοί Συμπατριώτες και συμπατριώτισσες .

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, αποδέχθηκα την τιμητική πρόσκληση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά, να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του Κόμματος της Νέας Δημοκρατίας  στο Νομό Κυκλάδων.
Είναι για μένα μεγάλη και διπλή αυτή  η τιμή .
Πρώτα από όλα γιατί μετά πολλά χρόνια η Νέα Δημοκρατία θα έχει υποψήφιο από τη Σαντορίνη και δεύτερον διότι  θα μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ για τις διαχρονικές μου  αξίες και αρχές από ένα μετερίζι  πιο υπεύθυνο.
Πιστεύω πως σε αυτό τον δύσκολο αγώνα θα σας έχω όλους συνοδοιπόρους και συμπαραστάτες.
Τα Κυκλαδονήσια μας κατανοούν σήμερα πως  εκτός των άλλων, η ανάγκη να συνεχιστεί  απρόσκοπτα η πορεία προς την πρόοδο και την ανάπτυξη είναι μονόδρομος.
Δεν υπάρχει χρόνος ούτε για πισωγυρίσματα ούτε για ανεύθυνα  πολιτικά πειράματα και ερασιτεχνισμούς .
Ο Τουρισμός και ο πρωτογενής τομέας είναι δύο ευαίσθητοι τομείς της οικονομικής μας ζωής και κάθε διατάραξή τους μπορεί να σημάνει  και το τέλος της ευημερίας των κατοίκων των νησιών  μας.
Για αυτό πρέπει αφ ενός να διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού όσα καταφέραμε να δημιουργήσουμε ως  μικρομεσαίοι επιχειρηματίες , ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων δωματίων και διαμερισμάτων, ως εργαζόμενοι στα τουριστικά  επαγγέλματα  και αφ ετέρου να διεκδικήσουμε τα  αυτονόητα με τη καθημερινή μας δράση.
Όλοι σας με γνωρίζετε.
Δεν έχω απουσιάσει από κανέναν αγώνα διεκδίκησης  όλα αυτά τα χρόνια.
Ήμουν και θα είμαι πάντα δίπλα σε κάθε επαγγελματία σε κάθε εργαζόμενο σε κάθε Κυκλαδίτη και Κυκλαδίτισσα.
Ήμουν και θα είμαι πάντα δίπλα στους πολύτεκνους, δίπλα στους αγρότες  , δίπλα στη νεολαία των νησιών μας .
Ξέρω πως όλοι σας με εμπιστεύεστε.
Αυτή την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας ζητώ να την δείξετε με την ψήφο σας την 25η Ιανουαρίου του 2015.
Για να έχουν οι Κυκλάδες  τη δική τους  φωνή στη Βουλή.
Για να έχουν οι Κυκλαδίτες και οι Κυκλαδίτισσες  το δικό τους Βουλευτή.
Για έχουν οι πολύτεκνοι , οι αγρότες , η νεολαία τον δικό τους εκπρόσωπο.
Για να διασφαλίσουμε την σταθερή μας πορεία προς την ανάπτυξη και την πρόοδο.

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΔΑΡΖΕΝΤΑΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ