Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2012

«blogging» και για τα ξενοδοχεία…. ή, οι εντυπώσεις των επισκεπτών ξεπερνούν σε σπουδαιότητα ακόμη και τα αστέρια…

Με στόχο να προβληθεί η Ελλάδα από τους ίδιους τους επισκέπτες της ο ΣΕΤΕ, σε συνεργασία με το δίκτυο των μελών του, προχώρησε φέτος σε μια συντονισμένη κίνηση επικοινωνίας, το Word of Mouth x37: κάθε ξενοδοχείο και κάθε επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων τοποθετούν στο δωμάτιο λίγο πριν από την αναχώρηση του πελάτη μια επιστολή μεταφρασμένη σε 37 γλώσσες, ευχαριστώντας τον για την επιλογή του και καλώντας τον να διαφημίσει την Ελλάδα στα social media και να μεταφέρει τις θετικές του εμπειρίες σε φίλους και γνωστούς.
Πρόκειται γι’ άλλη μία ενέργεια που επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση πλέον του επισκέπτη, ο οποίος αξιολογεί από διάφορες πλατφόρμες τα ταξίδια του.

Ο Πάνος Παλαιολόγος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ανερχόμενης εταιρείας management ξενοδοχείων Hotel Brain, σε πρόσφατο συνέδριο ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι διευθυντές των ξενοδοχείων τους κρίνονται από τα θετικά ή τα αρνητικά σχόλια των πελατών τους (όσο υποκειμενικά κι αν είναι αυτά), ενώ ο Brian D. Mills, συνιδρυτής των Small Luxury Hotels of the World, είχε δηλώσει πρόσφατα ότι «τα ίδια τα ξενοδοχεία πρέπει να ενθαρρύνουν τα σχόλια των πελατών,  ακόμη κι αν είναι αρνητικά. Σύντομα οι πλατφόρμες ανταλλαγής απόψεων για ένα ξενοδοχείο θα ξεπεράσουν σε σπουδαιότητα ακόμη και τα αστέρια»...